2018-08-06, 19:30
Medlem
Snorbromsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riksmupp
Dricker lite grapefruktsjuice. Har nån gång testat med en kapsel av dessa https://www.apotea.se/super-magnesiu...RoC1r4QAvD_BwE men eftersom jag föredrar att ta mitt magnesiumtillskott på kvällen eftersom det främjar nattsömnen nöjer jag mig i regel med juicen.

Citat:
Ursprungligen postat av Ranndall
Något som funkande varje gång för mig var att ta kratomet efter träning. Blir mycket starkare "rus" efter jag t.ex. har joggat. Kanske blir det någon synergi med endorfinerna hjärnan skapar efter träning?

Tack för svar har hunnit provat dom flesta sätten jag hittat på internet och ja må säga att gurkmeja funkade med svartpeppar funkade bäst dock så ska man inte blanda med något annat tyckte det vart sämre och man ska helst äta upp till 7 gram gurkmeja men jag åt bara 4 kapslar som mest av denna produkt https://www.lifebutiken.se/produkter...eja-50-kapslar
men jag tror att det bästa är om man äter gurkmeja som det är med svartpeppar korn

Måfint mvh Snorbromsen
Citera
2018-08-16, 10:51
Medlem
stora_ostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLizardKing22
Vill bara slå ett slag för inrikes kvalité, om du tar dig tid och kan scrolla förbi SS d.v.s. Fick tag på en vit djungel-strain som överträffade alla förväntningar.

Betydligt mer potent än alla tidigare strains som jag prövat. En dos på 5-6g blandat med lite honungste på morgonen och du blir både stimulerad och skönt avslappnad i ett par timmar.

Vill alltså m.a.o. säga att det finns goda möjligheter att få tag på minst lika bra kvalité som från utlandet, även på den inhemska marknaden!

Kan du möjligtvis ge en liten ledtråd till vart du handlar som är bättre än ss iallafall?

Jag såg något om kratom och har läst rätt mycket och sådär, men vill inte beställa utrikes och när jag läste fentanyl ryktena här i tråden och shoppar som har bättre o sämre grejer inrikes så vettefan.

Jag är annars inte intresserad av att prova nya substanser nuförtiden men kratom verkade intressant och ss var första sidan jag fick upp när jag googlade inrikes sidor också så jag hade tänkt handla där tills jag läste här i tråden.

Det är ju fan bara ss och prylshoppen som namnet är med i tråden här också ju? Och den ena har kratom som är verkningslöst och den andra har kratom spetsat med okänd mängd fentanyl så dom vill man ju inte beställa från känns det som.

Jag skulle gärna ha tips på inrikes kratom försäljare som är vettig och har vanligt kratom som är okej även om det är dyrare än utrikes.
Citera
2018-08-17, 12:56
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stora_osten
Kan du möjligtvis ge en liten ledtråd till vart du handlar som är bättre än ss iallafall?

Jag såg något om kratom och har läst rätt mycket och sådär, men vill inte beställa utrikes och när jag läste fentanyl ryktena här i tråden och shoppar som har bättre o sämre grejer inrikes så vettefan.

Jag är annars inte intresserad av att prova nya substanser nuförtiden men kratom verkade intressant och ss var första sidan jag fick upp när jag googlade inrikes sidor också så jag hade tänkt handla där tills jag läste här i tråden.

Det är ju fan bara ss och prylshoppen som namnet är med i tråden här också ju? Och den ena har kratom som är verkningslöst och den andra har kratom spetsat med okänd mängd fentanyl så dom vill man ju inte beställa från känns det som.

Jag skulle gärna ha tips på inrikes kratom försäljare som är vettig och har vanligt kratom som är okej även om det är dyrare än utrikes.

Jag med...
Citera
2018-08-17, 20:08
Medlem
Att jag inte lärde mig förra gången. Nu sitter jag med 250 gram röd Kratom och får inte samma sköna känsla som med de gröna. Retligt är det, känns som jag har slösat bort 750 kr
Citera
2018-08-18, 08:34
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stora_osten

Nordicsavon är de enda jag kör inrikes, förvånad att de ej nämnts? Bra mycket bättre produkter och särskilt bättre än SS som jag aldrig köper ifrån igen. Fick hem vitt från NS så sent som i onsdags och det är fin kvalitet!
Citera
2018-08-22, 18:19
Medlem
Hur är detta att blanda med alkohol?
Citera
2018-08-22, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Hur är detta att blanda med alkohol?
Du får prova. Jag kan inte blanda, blir illamående.
Citera
2018-08-22, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Tack, står över.
Citera
2018-08-22, 20:23
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Testat postafen? Brukar ju hjälpa mot illamående av opiater/opioder. Vet dock inte hur det påverkas av alkohol i bilden.
Citera
2018-08-22, 22:11
Medlem
Drack te på ca3g.. Sen bombade jag 5g kratae tang och 5g av '' gröna'' i kapslar och känner absolut ingenting nu 1 timme efter! Asdyrt är det också.

Har fått bra effekt förut men kom inte ihåg dosen..

Kan bero på mitt nutida tillstånd. Var dock 3 månader sen jag slutade med antipsykotiskt.. Som verkar pajjat mina receptorer totalt.. Bara alkohol som funkar

Fan också läste precis att prylshoppens är skit! Och att det var dyrt hehe
Senast redigerad av Siktarn 2018-08-22 kl. 22:37.
Citera
2018-08-23, 00:33
Medlem
Jo nu funkar det! Asbra! Min extrema ryggsmärtor försvunnen! Trodde nästan jag skulle dö! vägde doserna fel innan o tog för lite.. Gjorde sen en shot utav endast liten del av teet på ca 6-8g och det funkar asbra!

Helt sjukt att man inte får tillreda detta! Mildare än dessa beroendeframkallande som skrivs ut.. Som fuckar upp kroppen totalt dessutom kan va svårt att få utskrivet..

Ipren, Alvedon och naproxen är skit och har aldrig ens hjälpt mig med mindre besvär. Inte ens när jag var 8 år gammal och fick 400mg Ipren för mild huvudvärk.

Asså min smärta var så hög i ryggen att ibland small det till i hjärtat.. Hjärtattack nästa kändes det som.. Knivar i ryggen och knivar vid sidan om bröstet. Testade allt från Alvedon Ipren alkohol cannabis och inget funka men detta funkar.. Får se hur jag mår när jag vaknar.
Senast redigerad av Siktarn 2018-08-23 kl. 00:38.
Citera
2018-08-23, 09:47
Medlem
10 timmar senare fortfarande smärtstillande verkan!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in