Citat:
Ursprungligen postat av
TheLizardKing22
Vill bara slå ett slag för inrikes kvalité, om du tar dig tid och kan scrolla förbi SS d.v.s. Fick tag på en vit djungel-strain som överträffade alla förväntningar.
Betydligt mer potent än alla tidigare strains som jag prövat. En dos på 5-6g blandat med lite honungste på morgonen och du blir både stimulerad och skönt avslappnad i ett par timmar.
Vill alltså m.a.o. säga att det finns goda möjligheter att få tag på minst lika bra kvalité som från utlandet, även på den inhemska marknaden!

Kan du möjligtvis ge en liten ledtråd till vart du handlar som är bättre än ss iallafall?
Jag såg något om kratom och har läst rätt mycket och sådär, men vill inte beställa utrikes och när jag läste fentanyl ryktena här i tråden och shoppar som har bättre o sämre grejer inrikes så vettefan.
Jag är annars inte intresserad av att prova nya substanser nuförtiden men kratom verkade intressant och ss var första sidan jag fick upp när jag googlade inrikes sidor också så jag hade tänkt handla där tills jag läste här i tråden.
Det är ju fan bara ss och prylshoppen som namnet är med i tråden här också ju? Och den ena har kratom som är verkningslöst och den andra har kratom spetsat med okänd mängd fentanyl så dom vill man ju inte beställa från känns det som.
Jag skulle gärna ha tips på inrikes kratom försäljare som är vettig och har vanligt kratom som är okej även om det är dyrare än utrikes.