Citat:
Ursprungligen postat av
creepyone
Sänker du 20 gram på så kort tid lär du räkna med magsmärtor och tog du på tom mage så lär du också räkna med det. Vet inte hur du använder det låter mest som du förvänta dig nått tungt opi rus så är inte fallet med kratom
Jag har tidigare när det funkat som bäst fått n skön effekt på dig lite som 2-3 gram. Gissningsvist ovanligt potent kratom.
Senare, på lite högre doser 2-3 teskedar fick jag sådana magsmärtor att jag var tvungen att gå ut och promenera en hel natt. Kunde inte sitta, jag nte stå, knappt gå
Något år senare tänkte jag att jag gör te på det istället. Om jag minns rätt gjorde jag på ca 10-12 gram, som jag senare portionerade ut till 4 flaskor att dricka var 3: e timma eller något. Tvsksamt om det gav någon effekt. Iallafall inga smärtor.
Nu nyligen hittade jag en gammal burk med äckligt grönt pullver och tänkte att om jag gör te, så slipper jag smärtorna. Tänkte även öka dosen då jag tidigare upplevt den mkt svag.
På te gjord på 10-12 gram infann sig viss effekt, om än inget märkvärdigt. Drack sen likadan te 2-3 timmar senare.
Vaknade dagen efter med vassa smärtor o sugande kramp i magen. Som gaser som trycker på övriga organ. Kunde knapp andas. Kunde inte ligga. Inte stå. Funderade på akuten. Gav sig kanske 6-8 timmar senare
Får även denna effekt på 2-3 teskedar nedsköljt med vatten.
Antagligen känsliga tarmar eller någonting. Men skulle inte ta skiten igen om jag så fick 10.000 kr.
Krafteig illamående o smärtor som sprider sig till huvudet, med värk, svettningar mm usch.
Nej inte bara en dosfråga. (2-3 teskedar 4-6 gram räcker). Denna passar helt enkelt inte alla.
Usch aldrig mer