2009-09-20, 18:55
Medlem
sven33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drommalom
SMS-avi-systemet fungerar, men för det mesta så får man det man beställt rätt i brevlådan, bara om man beställt flera grejer som det KANSKE hamnar hos posten

Eller om man väljer postförskott kanske? Bor inte själv så vill inte ha en lapp i brevlådan.
Citera
2009-09-20, 20:36
Medlem
longmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidot
Tror jag inte, kanske inte är omöjligt med en klassning på G då.
Men är det inte spicenordic som har Greatlife eller var det goodsmoke dom ägde också, har inte riktigt så stor koll på det.

/Anti

Borde inte någon läst eller hört om en klassning i så fall? En klassning är väl inget dom får i genom över en natt. Vet inte riktigt hur det funkar men det är väl en process som sträcker sig över en ganska lång tid och då tycker man ju att någon skulle ha snappat upp det.
Citera
2009-09-20, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longmann
Borde inte någon läst eller hört om en klassning i så fall? En klassning är väl inget dom får i genom över en natt. Vet inte riktigt hur det funkar men det är väl en process som sträcker sig över en ganska lång tid och då tycker man ju att någon skulle ha snappat upp det.
Enligt myndigheterna har det inte inletts något klassningsärende.
Citera
2009-09-20, 21:03
Medlem
Drommaloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Om man tar postförskott så hamnar det garanterat inte i lådan.

Nej det klart, förutsatte bara att man handlade med förskottsbetalning, mycket mindre krångel så om du frågar mig
Citera
2009-09-20, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drommalom
Nej det klart, förutsatte bara att man handlade med förskottsbetalning, mycket mindre krångel så om du frågar mig

Just denna gång valde jag faktiskt postförskott, blev lite misstänksam angående det här erbjudandet, det känns verkligen för bra för att vara sant...
Citera
2009-09-20, 22:49
Medlem
sven33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven33
Eller om man väljer postförskott kanske? Bor inte själv så vill inte ha en lapp i brevlådan.

Om det stämmer att det innehåller O-desmethyl-tramadol så är krypton redan olagligt, jag tvivlar dock på att detta stämmer men det kan vara av rädsla för det som de rear ut. Eller så är det så enkelt att han vill få loss lite pengar nu när han inte har spice.
Citera
2009-09-20, 23:12
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Just denna gång valde jag faktiskt postförskott, blev lite misstänksam angående det här erbjudandet, det känns verkligen för bra för att vara sant...
Jag betalade i förskott. Impulskontrollen ballade ur denna gången.
Citera
2009-09-21, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jag betalade i förskott. Impulskontrollen ballade ur denna gången.

Jag har väldigt svårt att se Henke scamma någon, men erbjudandet är samtidigt så otroligt att man inte kan undgå att bli misstänksam.
Citera
2009-09-21, 10:26
Medlem
longmanns avatar
Kratom 15X Extract Standardized 10g från prylshopen, är det nått att ha tro? Vad är det bästa kratom sorten om man bortser från Krypton? Erfarenheter nån?
Citera
2009-09-21, 11:27
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longmann
Kratom 15X Extract Standardized 10g från prylshopen, är det nått att ha tro? Vad är det bästa kratom sorten om man bortser från Krypton? Erfarenheter nån?
15x hör hemma i soptunnan. Det är krypton och övriga "lyx-extrakt" som gäller. Finns vissa sidor som säljer potenta extrakt liknande krypton, jag tror en av dem heter eurokrat punkt någonting...

Just nu är det ju Krypton från spicenordic för 169kr som är det bästa alternativet. Inget annat är värt besväret.
Citera
2009-09-21, 12:12
Medlem
Drommaloms avatar
Citat:
Jag har väldigt svårt att se Henke scamma någon, men erbjudandet är samtidigt så otroligt att man inte kan undgå att bli misstänksam.

Scammar han oss flashbackare så kommer hans affärsrörelse mer eller mindre kollapsa fullständigt, vilket hade varit katastrof för honom.

Låt os hoppas att utförsäljningen faktiskt är "riktig"
Citera
2009-09-21, 12:15
Medlem
Drommaloms avatar
Fick nyss ett svar på mitt mail till SN där ja frågar varför dom rear ut så billigt!

"Vi beställde hem för mycket och var tvungna att bli av med en hel del på en gång för ekonomins skull, så rean blir inte långvarig.

Mvh

Henke
Smartbar Sweden/Spicesweden"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in