2009-08-30, 16:57
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DesktopZquares
prylshopen it is then!

Men hur kommer det levererat? Är det ett oskyldigt kuvert eller är det en batikinklädd låda med enhörningar på? Btw... Dyr skit detta...

Du får ett vitt, anonymt, brev direkt i lådan.
Citera
2009-08-30, 19:57
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloty
Postafen har jag hört skall kunna hjälpa mot illamående på opioider.

Värt att testa tycker jag, finns receptfritt på apoteket.

Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Antihistaminer funkar bra mot sådant, vissa är receptfria på Apoteket som t ex Cetirizin och Clarityn.
Har googlat lite på dessa nu. Och jag har fått uppfattningen om att postafen hjälper mot illamående. Antihistaminerna mer emot blandannat klåda.

Då bägge dessa egenskaperna är av intresse verkar det bli så att jag slår till på bägge två. Om nu inte antihistamin hjälper även det mot illamående? Kan ta ett snack med personalen på apoteket imorrn. Skulle vara skönt att slippa både illamående och klåda på krypton/opioder.

Tack för svar iaf!
Citera
2009-08-30, 20:17
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Har googlat lite på dessa nu. Och jag har fått uppfattningen om att postafen hjälper mot illamående. Antihistaminerna mer emot blandannat klåda.

Då bägge dessa egenskaperna är av intresse verkar det bli så att jag slår till på bägge två. Om nu inte antihistamin hjälper även det mot illamående? Kan ta ett snack med personalen på apoteket imorrn. Skulle vara skönt att slippa både illamående och klåda på krypton/opioder.

Tack för svar iaf!

Antihistamin används också emot illamående så räcker med en antihistamin. Använder det själv så.
Citera
2009-08-30, 20:36
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Antihistamin används också emot illamående så räcker med en antihistamin. Använder det själv så.
Fint! Då blir det Antihistamin
Citera
2009-08-31, 05:03
Medlem
QwertHeads avatar
Kan säga att det funkar bättre denna gången och nu ser jag verkligen hur små pupiller jag har
Citera
2009-09-01, 00:34
Medlem
Är det bara jag som blir överdrivet sjukt trött på skiten?

Har prövat vid 3 olika tillfällen nu, och varje gång har jag enbart fått taskig balans, blivit sjukt trött och känt mig ytterst lite mer social. Nej, detta va bara skit.

har prövat allt mellan 0,6g-1,3.
Citera
2009-09-01, 00:42
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromOuterSpace
Är det bara jag som blir överdrivet sjukt trött på skiten?

Har prövat vid 3 olika tillfällen nu, och varje gång har jag enbart fått taskig balans, blivit sjukt trött och känt mig ytterst lite mer social. Nej, detta va bara skit.

har prövat allt mellan 0,6g-1,3.
Jag blir oftast ganska pigg av Krypton, i den första delen av ruset. Efter ett tag när ruset börjar klinga av så blir jag väldigt trött och noddar skönt. Mådde du inte bra fast du var trött?
Citera
2009-09-01, 14:27
Medlem
jagtarenpajs avatar
Senaste gången tog jag ca 2 gram och blev speedad som ett as. Jag skulle faktiskt vilja gång så långt som att jämföra det med ett tjackrus. Faktiskt så var det hela väldigt likt ett tjackrus med extrem energi och sköna rysningar. Sedan så finns ju även den extra bonusen att man mår kung á la opiatrus samtidigt

Dock ska det påpekas att jag fick kraftig klåda och en del utslag 4-5 timmar efter intag samt en lätt depression dagen efter.
Citera
2009-09-01, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Jag blir oftast ganska pigg av Krypton, i den första delen av ruset. Efter ett tag när ruset börjar klinga av så blir jag väldigt trött och noddar skönt. Mådde du inte bra fast du var trött?

För mig blir det tvärtom. Jag blir trött först, för att sedan övergå till lite pigg, för att sedan nodda. Visst mådde jag bra, men inte överväldigande. Inget för mig kanske, men man har ju testat iaf
Citera
2009-09-01, 15:45
Medlem
ExCowboys avatar
Erfarenheter från folk som har tagit Krypton under pågående SSRI behandling sökes!
Citera
2009-09-01, 16:40
Medlem
Sothiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natanel
Samma institut som knäckte nöten med spice, http://www.uniklinik-freiburg.de/rechtsmedizin/live/aktuelles.html , som har gjort testerna.

Läs mer: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=64188

Citat: The smoking mixture sold as "Krypton" contains, according to the manufacturer's specifications kratom leaves and extracts. The effect is described as stimulating and relaxing .

The Institute for Forensic Medicine in FreiBurg, Germany, has now analyzed the product. Besides caffeine, the synthetic opioid O-Desmethyltramadol is identified. This is a breakdown product of tramadol, an opioid painkiller which is prescribed with moderate to severe pain. After the consumption of O-Desmethyltramadol it turns into tramadol in the liver and because of this it is much more potent than tramadol itself

Ngn som testats för tramadol efter kryptonintag?
Tack för informationen! Om det är som du säger så är inte krypton något för mig eftersom tramadol fungerade riktigt kasst på mig. Blev lite, lite piggare efter 800 mg tramadol :S Och det ska vara en ganska stark dos har jag för mig?
Citera
2009-09-01, 18:14
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExCowboy
Erfarenheter från folk som har tagit Krypton under pågående SSRI behandling sökes!
Eftersom man ej ska blanda SSRI med opiater/opioder. Så kan jag inte tro att det är bra att blanda SSRI med krypton heller, pga att krypton påminner väldigt mycket som en lättare opiod/opiat rusmässigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in