2007-08-19, 16:57
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Behövs nog inte några år, och hoppas kan vi ju alltid göra

Varför vänta år när det redan säljs 7-Acetoxy Mitragynine och 7-Hydroxy Mitragynine.

http://www.ethnogarden.com/cart/index.pl/catid_80/proid_323/_/_/7-HydroxyMitragynine/7OHM
Citera
2007-08-21, 23:21
Bannlyst
ta lite fläderfanta lr nånting o bara blanda i kratomet håll för näsan o drick :P man känner inte smaken lika bra då för dom som inte vet ... och smaken är ju inte så illa
Citera
2007-08-21, 23:31
Medlem
smokevatrs avatar
eft som detta tydligen är en "informations" tråd kan ja informera dom som läser dom lyriska rapporterna om döds drogen kratom att :

blir du inte hög på låtsas knark som cocalana, kodein, tram etc så blir du inte heller det på kratom . blev nästan lynch stämming efter ett flertal vänner prova 15x skräpet´i doser från 2,5g - 5g alla var rena sen innan (nja 2st i metadon proggram sen flera år) och INGEN fick någon som helst effekt varken negativ eller positiv ,, återigen är du van vid illegal narkotika håll dig till det och undvik kratom skräpet.
Citera
2007-09-01, 16:13
Medlem
Dyngraukmans avatar
Hitta det perfekta att blanda ut det med; Fun light Ice Tea...det smakar precis lika dant...try it out..
Citera
2007-09-03, 21:09
Medlem
Gronabuddahs avatar
har naturensdroger klappat igen jävla synd i sånna fall, fanns mycke schyssta pipor fanne de där.

annars hittade jag den här sidan

http://www.iamshaman.com/eshop/10Browse.asp?Category=Kratom

nån som har erfarenhet från den?
Citera
2007-09-04, 02:00
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gronabuddah
har naturensdroger klappat igen jävla synd i sånna fall, fanns mycke schyssta pipor fanne de där.

Den siten är grön =).
Citera
2007-09-05, 02:19
Medlem
Berberines avatar
Ang. kratom

Tja tja.
Såg att du funderade på att köpa kratom från iamshaman.
Är inte på uppdrag att göra reklam för någon, men www.psychoactiveherbs.com är dem som säljer ut kratomet till näst intill alla siter, inkl. iamshaman (från www.wholesaleshamanicherbs.com som samarbetar med psychoactiveherbs).
www.kratomdragon.com är också bra ochj pålitliga, skräms inte bort av layouten bara! har enbart goda erfarenheter av dem.
PAH är iaf dem som man får mest för pengarna hos, dock måste man ju köpa för över 50 dollar för att få det portofritt, men det kan det ju vara värt.
Ett tips bara!
frid

Citat:
Ursprungligen postat av Gronabuddah

Citera
2007-09-05, 09:46
Medlem
DeadAHeads avatar
Kratom, iaf det som säljs på spicesweden.com är totalt värdelöst. Bara slöseri med pengar. 399 kr, och knappt ett rus! Vansinne. Men det kanske är bättre saker om man beställer utifrån Sverige?
Citera
2007-09-07, 20:15
Medlem
Dyngraukmans avatar
Påfyllning av kratompulver. om vi säger att jag tog ca 5 gram vid 15 och nu vill förlänga ruset kan jag fylla på med hälften och känna effekt, någon som vet?
Citera
2007-09-08, 13:29
Medlem
Dyngraukmans avatar
Jag fick svar på min egen fråga igår, och det gick bra!
Citera
2007-09-08, 17:29
Medlem
Reoshis avatar
Hm.. Red bull och liknande har väl en förmåga att hjälpa vissa substanser ut i blodet?(vid aktivitet iaf?) Tänkte om man blandar kratom med redbull eller så ;P

Sry om det bara låter dumt
Citera
2007-09-25, 16:33
Medlem
totens avatar
Vilken är det bästa kratomet? har prylshoppen någon ni kan rekomendera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in