Citat:
Ursprungligen postat av
Antidemokretin
Ingen aning, de här jävla afeghaner kan tydligen göra vad fan de vill. Just nu pågår en kampanj för att de ska få stanna och det är bara en tidsfråga innan det händer. De håller på med rent av utpressning med hjälp av dessa aktivister från artister och lärarna till journalister och politikerna.

Alla älskar inte huckleskrället;
Bekymrad reflektion: Jag har nu surfat runt på facebook i drygt 40 minuter och inser en sak: Hotbilden mot afghanen Fatemeh Khavari har blivit sjukligt stor och det gör mig orolig-jag gillar inte den här tjejen det allra minsta-men jag gillar inte tanken heller att hon eller någon annan tjej skall bli mördad och mordhotad. Jag är mänsklig, även om jag är emot henne och hennes alla krav. Jag vill därför att vi alla tänker på vad vi sprider för hot och hat mot starka kvinnor-var vi än kommer ifrån och vad vi än står för-ty det är inte okej med näthat och förhöjd hotbild mot någon. Lika lite som jag vill att afghanerna på bantorget (och fler ställen de befinner sig på) skall få stanna trots utvisningsbesked-lika lite vill jag att Fatemeh Khavaris kamp skall leda till hennes död. Jag älskar Sverige, jag älskar svenska folket, jag vill att Sverige skall ta hand om oss svenskar i första hand. Men jag är mänsklig. Jag vill ingens död. Och klimatet mot Fatemeh skrämmer mig. Sluta, gott folk!
fatemeh khavari (Facebook)