2017-11-18, 14:10
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roedstrumpa
MP protesterar igen. Med en helt "underbar" (för att använda batiktanternas favorituttryck) bild som väl kan få utgöra själva sinnebilden av två tvättäkta Batiktanter
https://www.svd.se/mp-politiker-utvisa-inte-de-ensamkommande
'Rymdkram'
Haha, rishögen med "skinnpungen" är ju bara så BATIK som dessa ök kan bli, men framför allt varför heilar krypen?
Senast redigerad av E-R-N-S-T 2017-11-18 kl. 14:20.
Citera
2017-11-18, 14:35
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T
Haha, rishögen med "skinnpungen" är ju bara så BATIK som dessa ök kan bli, men framför allt varför heilar krypen?

Det är på order av vår nya härskare Fatemeh. Hell seger!
Var är hon? Och var har hon hållt hus senaste tiden?
Citera
2017-11-18, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala

Är hon inte på Centralen och sittstrejkar ?

Hon kanske är där bara om partiledare / journalister kommer och slickar deras röv

https://www.facebook.com/events/2019844608251330/
Citera
2017-11-18, 15:58
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Är hon inte på Centralen och sittstrejkar ?

Hon kanske är där bara om partiledare / journalister kommer och slickar deras röv

https://www.facebook.com/events/2019844608251330/

Javisst, ja! Det där hade jag förträngt. Srejkar utan tillstånd igen?
Citera
2017-11-18, 15:59
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Dessa barn/ungdomar kommer nu vara tvingade att fly till Iran och sedan via båt/gå till EU...hur kan vi stoppa deras lidande, deras sorg och deras gråt? Säkra korridorer är en del som CaseyRyback skrev om....nu måste en amnesti komma! Såg förrädaren Fritzon i Agenda. 4 barn som är utvisade får äntligen komma hem till Sverige igen när nästa plan går från Kabul,(dock är domarna mot dom tvivelaktiga och måste prövas igen) dom har upplevt granater...utanför hotell och sina hem...

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.

Du är verkligen ett tröttsamt troll som gjort mer för SD än vad reklam kan göra. Skulle inte "barnen" dö direkt vid anhalt Kabul? Hur kan döda fly till Iran? Köp lite blöjor och mjölkersättning för att mata barnen ur nappflaskor innan ni har sex med barnen.
Citera
2017-11-18, 16:08
Medlem
Citat:
Javisst, ja! Det där hade jag förträngt. Srejkar utan tillstånd igen?

Ingen aning, de här jävla afeghaner kan tydligen göra vad fan de vill. Just nu pågår en kampanj för att de ska få stanna och det är bara en tidsfråga innan det händer. De håller på med rent av utpressning med hjälp av dessa aktivister från artister och lärarna till journalister och politikerna.

Edit: hon är på Centralen och UiS lajvar
Senast redigerad av Antidemokretin 2017-11-18 kl. 16:30.
Citera
2017-11-18, 16:33
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Ingen aning, de här jävla afeghaner kan tydligen göra vad fan de vill. Just nu pågår en kampanj för att de ska få stanna och det är bara en tidsfråga innan det händer. De håller på med rent av utpressning med hjälp av dessa aktivister från artister och lärarna till journalister och politikerna.

Alla älskar inte huckleskrället;

Bekymrad reflektion: Jag har nu surfat runt på facebook i drygt 40 minuter och inser en sak: Hotbilden mot afghanen Fatemeh Khavari har blivit sjukligt stor och det gör mig orolig-jag gillar inte den här tjejen det allra minsta-men jag gillar inte tanken heller att hon eller någon annan tjej skall bli mördad och mordhotad. Jag är mänsklig, även om jag är emot henne och hennes alla krav. Jag vill därför att vi alla tänker på vad vi sprider för hot och hat mot starka kvinnor-var vi än kommer ifrån och vad vi än står för-ty det är inte okej med näthat och förhöjd hotbild mot någon. Lika lite som jag vill att afghanerna på bantorget (och fler ställen de befinner sig på) skall få stanna trots utvisningsbesked-lika lite vill jag att Fatemeh Khavaris kamp skall leda till hennes död. Jag älskar Sverige, jag älskar svenska folket, jag vill att Sverige skall ta hand om oss svenskar i första hand. Men jag är mänsklig. Jag vill ingens död. Och klimatet mot Fatemeh skrämmer mig. Sluta, gott folk!

fatemeh khavari (Facebook)
Citera
2017-11-18, 16:41
Medlem
dubbel
Senast redigerad av Antidemokretin 2017-11-18 kl. 17:26.
Citera
2017-11-19, 01:08
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Badar jacuzzi med Robert A...eller shopar upp alla gåvopengar...eller nåt
Citera
2017-11-19, 01:17
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PanserPoes
Åh herregud! De är en parodi på sig själva, speciellt den Hitlerhälsande tanten i vitt och grönt! Men vad gör Afghanen bakom henne? Är inte det där ett islamisttecken?
Rena nazi hälsningen...men är inte det olagligt???
Citera
2017-11-19, 01:21
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Det är ett mycket fint initiativ. Nu får vi kämpa för att pojkarna och flickorna ska få stanna. En blir varm inombords för deras starka glöd och kämparanda. Vi måste visa solidaritet nu och kämpa för amnesti, Löfven börjar vackla och sprickan i regeringen är ett faktum. Se dom, se i deras ögon hur ängsliga och förtvivlade ungdomarna är. Det är snart vinterledighet och nyår, låt dom få stanna.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Flickor???
Citera
2017-11-19, 01:26
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Alla älskar inte huckleskrället;

Bekymrad reflektion: Jag har nu surfat runt på facebook i drygt 40 minuter och inser en sak: Hotbilden mot afghanen Fatemeh Khavari har blivit sjukligt stor och det gör mig orolig-jag gillar inte den här tjejen det allra minsta-men jag gillar inte tanken heller att hon eller någon annan tjej skall bli mördad och mordhotad. Jag är mänsklig, även om jag är emot henne och hennes alla krav. Jag vill därför att vi alla tänker på vad vi sprider för hot och hat mot starka kvinnor-var vi än kommer ifrån och vad vi än står för-ty det är inte okej med näthat och förhöjd hotbild mot någon. Lika lite som jag vill att afghanerna på bantorget (och fler ställen de befinner sig på) skall få stanna trots utvisningsbesked-lika lite vill jag att Fatemeh Khavaris kamp skall leda till hennes död. Jag älskar Sverige, jag älskar svenska folket, jag vill att Sverige skall ta hand om oss svenskar i första hand. Men jag är mänsklig. Jag vill ingens död. Och klimatet mot Fatemeh skrämmer mig. Sluta, gott folk!

fatemeh khavari (Facebook)
DITO...du har helt rätt, tack för du hann före mig. Hot=inte bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in