Citat:
Ursprungligen postat av
SuperSizeMe
Bra förslag. Det vore kanske bättre att inte färga dem alls, så får besökta och ej besökta länkar de färger som webbläsaren har som standard (oftast blå respektive röd), eller de färger man själv har ställt in i den.
I Firefox vet jag att man kan gå till `Inställningar -> Språk och utseende -> Färger...` och välja att `Alltid` överskrida sidans färger med sina egna, men det påverkar alla länkar så det påverkar resten av sajters utseende. Men man kanske gillar att ha det så.
Såsom när man gå ur flashback, bra förslag
https://www.flashback.org/leave.php?...vid.me%2FPrFRQ
Citat:
Ursprungligen postat av
somaliskdelikatess
Bra försök. Finns inget mer som irriterar mig än när idioter skriver understrykt över ett ord som man tror är en länk men som inte visar sig vara det.
Det är jag
Men du har rätt, många gånger jag tror att de är länkar sen upptäcker jag att det är bara understruken

, ibland är det tvärtom, jag tror att det är bara understruken sen det visar sig vara länk
Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Nej, inte ska vi börja klödda ner ett stilrent forum med färger.
Har du problem med att läsare missar någon länk får du förtydliga. "Här är en länk till..." (och sedan länken).
Om du tror det, du får föreslå och inte bestämmer över alla.
Brukar göra jag så här, ännu jag betecknar länkar med fetstil,
men det är bättre om man får det med blå färg då kan man
spara tid och
skriver mindre.
Här är en länk till dig
(FB) Malmös teolog Salahuddin Barakat: Begreppet salafism är "INTE" problematisk och här är en annan länk
(FB) Malmös teolog Salahuddin Barakat: Begreppet salafism är "INTE" problematisk
Hoppas att det är mer tydligt för dig nu