Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-04, 10:53
  #1
Medlem
Hej
Jag försöker hitta det ultimata programmet för IPTV och VOD filmer men inte lyckats sådär bra. Nu använder jag Prog DVB för iptv det fungerar mycket bra men det programmet klarar inte VOD filmer tyvärr. Till filmerna använder jag VLC men det är alltid ett djäkla bläddrande i Mu3 listan därför tittar jag sällan på filmer.Jag har ca 3500 tv kanaler och minst lika många VOD filmer och som sagt det blir ett djäkla bläddrande. Jag har försökt hitta någon funktion i VLC där man kan sortera och mappa spellistan som man kan göra i Prog DVB . Kan någon hjälpa mig med detta blir jag glad.
Efter att ha provat en massa olika boxar Android, MAG mm har jag bestämt mig och kör bara PC då det är det klart bästa och snabbaste alternativet tycker jag.
Citera
2017-10-04, 16:56
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iptv123
Hej
Jag försöker hitta det ultimata programmet för IPTV och VOD filmer men inte lyckats sådär bra. Nu använder jag Prog DVB för iptv det fungerar mycket bra men det programmet klarar inte VOD filmer tyvärr. Till filmerna använder jag VLC men det är alltid ett djäkla bläddrande i Mu3 listan därför tittar jag sällan på filmer.Jag har ca 3500 tv kanaler och minst lika många VOD filmer och som sagt det blir ett djäkla bläddrande. Jag har försökt hitta någon funktion i VLC där man kan sortera och mappa spellistan som man kan göra i Prog DVB . Kan någon hjälpa mig med detta blir jag glad.
Efter att ha provat en massa olika boxar Android, MAG mm har jag bestämt mig och kör bara PC då det är det klart bästa och snabbaste alternativet tycker jag.
Vilken version har du av ProgDVB?

Enligt denna ska senaste versionen, som släpptes för 5 dagar sedan, ha stöd för VOD.
https://www.techworld.com/download/a...4-bit-3248900/

Hittar inte update-info på ProgDVB's egna sida.


(Förutom ProgDVB och VLC så är Kodi det enda jag känner till, men det är ett jävligt segdraget program att använda på PC:n)
Citera
2017-10-04, 17:09
  #3
Medlem
Tack jag provar under kvällen . Jag undrar bara vad menas med
I den här versionen implementerades VOD för Kartina TV och Rodina TV. Kanske bara VOD från dessa men jag provar senare så vet vi .
Citera
2017-10-04, 17:40
  #4
Medlem
Nej tyvärr är det samma sak provade uppdatera allt men inte fasiken funkade det heller
Citera
2017-10-09, 07:20
  #5
Moderator
Protons avatar
Programvara: Windows --> Övriga dator- och IT-diskussioner
/Moderator
Citera
2017-10-12, 09:29
  #6
Medlem
COYBs avatar
Har du provat Kodi? Jag får för mig att det är bäst.
Citera
2019-09-25, 22:10
  #7
Medlem
Kodi med rätt build är väl det allra bästa för PC
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback