Innan ansvarig moderator kommer så kan jag säga generellt hur jag brukar göra. Moderatorer har rätt att ta bort s.k. one-liners men det är långtifrån att vi alltid hinner göra det i alla trådar. Därför står många one-liners som inte tillför debatten något kvar medan andra raderas. Då brukar rättvisemaffian skrika "men varför är inte det där inlägget borta men mitt?".
Sedan får vi skilja på one-liners och one-liners. Många inlägg på bara några ord eller högst en rad kan tillföra debatten väldigt mycket och då är det dumt att radera. One-liners brukar ofta vara "ryggdunkarinlägg" som t.ex. "jag håller med". Sådant tillför inte debatten något och tar bara upp utrymme och bör därför raderas.
Generellt tror jag att många debattörer skulle ha mycket att vinna på att forumlera en eller två rader till för att lite tydligare motivera sin ståndpunkt, men det är min personliga uppfattning bara.
EDIT: Oj! Flest rader hittills i denna tråd om man bortser från Samhains inklistrade länkar i första inlägget