2025-01-19, 09:18
Stalkad av marknadsföringsförsöket att lansera My Vingren som hacker.

Kommer ens 1000 pers se den på bio? Tyvärr pröjsar väl SVT för att sända den om 3-6 mån.
Citera
2025-09-04, 23:02
Medlem
HugoStieglitzs avatar
I samband med Stegruds senaste kepsutlottning så har Expo gått ut på krigsstigen och påvisat att Follin är nazist, eller åtminstone någonting i närheten (Expo).
Citat:
Follin har varit aktiv sedan början av 2010-talet och har tidigare uttalat stöd till nazistiska Nordiska motståndsrörelsen och deltagit i en mängd nazistiska och rasideologiska sammanhang.

2016 medverkade han i NMR:s podd Radio Nordfront där han förklarade att han är medveten om ”judeproblematiken”. Han gav även uttryck för en rad antisemitiska konspirationsteorier om hur judar ligger bakom en ”dekadent” kultur och ”översexualisering”.

Samma år uttalade han också stöd för den finska NMR-aktivist som dödade en 28-årig man i Helsingfors i anslutning till en av organisationens manifestationer.
Inga källor anges av Expo med länkar eller liknande. I en sökning som jag gjorde kunde jag hitta samtalet i Nordfront (Mixcloud).

Jag har inte hunnit lyssna igenom detta samtal. Det är det enda som verkar finnas. Om Follin inte uttalar sig så som Expo påstår så får Expos anklagelser anses vara ogrundade.
Citera
2025-09-05, 22:06
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
I samband med Stegruds senaste kepsutlottning så har Expo gått ut på krigsstigen och påvisat att Follin är nazist, eller åtminstone någonting i närheten (Expo).

Inga källor anges av Expo med länkar eller liknande. I en sökning som jag gjorde kunde jag hitta samtalet i Nordfront (Mixcloud).

Jag har inte hunnit lyssna igenom detta samtal. Det är det enda som verkar finnas. Om Follin inte uttalar sig så som Expo påstår så får Expos anklagelser anses vara ogrundade.
Gäsp, vem bryr sig om vänsterextrema Expo, finansierad av George Soros. Känns inte som att de har någon trovärdighet kvar, om de någonsin hade någon.

1. Håller med, de behöver redovisa källor. Expo tillhör ljugmedia, så det går inte att lita på något de säger utan att kolla upp det själv.
2. Känns lite daterat att de behöver söka sig tillbaka 9 år i tiden för att hitta något "smaskigt" att beskylla Marcus Follin för.
3. När Expo säger att han "uttalat stöd", så får man spontant ta det med en stor skopa salt. Jag vet inte vad detta handlar om. Men det är ju regel att Expo överdriver och tar saker ur sitt sammanhang. Marcus Follin kan ha hälsat på någon, talat väl om någon i något avseende, eller liknande, och sen blir han brunmålad och får stå till svars för allt annat samma individ kan ha gjort. Expo gör ju ofta helt galna kopplingar och implikationer mellan folk.
Citera
2025-09-05, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Gäsp, vem bryr sig om vänsterextrema Expo, finansierad av George Soros. Känns inte som att de har någon trovärdighet kvar, om de någonsin hade någon.

Tyvärr väldigt många. Typ alla inom offentligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in