2021-02-27, 00:08
Medlem
LarsPeterForsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckerTarlson
Ja fyfan för att han försöker hitta sätt att tjäna pengar, jävla kapitalistsvin!!!11!!
Håll käften och köp hans grejer!

Har han flyttat hemifrån ännu?
Citera
2021-02-27, 19:49
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsPeterForsman
Håll käften och köp hans grejer!

Har han flyttat hemifrån ännu?
Vassleprotein för 200 kr per kilo.

Han har väl bott hemifrån länge?
Citera
2021-02-27, 23:00
Medlem
LarsPeterForsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Vassleprotein för 200 kr per kilo.

Han har väl bott hemifrån länge?
Han är skriven på samma adress som sina föräldrar iaf.
Citera
2021-02-27, 23:23
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsPeterForsman
Han är skriven på samma adress som sina föräldrar iaf.
Okej, trodde att det var i hans egna lägenhet som han spelat in sina Youtube-klipp. Men det kanske är i föräldrarnas då.
Citera
2021-03-04, 10:56
Medlem
Citat:
Ja fyfan för att han försöker hitta sätt att tjäna pengar, jävla kapitalistsvin!!!11!!

Den där halmgubben tror du inte ens på själv.

Kom ihåg att ta dina meningslösa Jotunheim-kosttillskott idag, iförd den fula Legio Gloria-lusekoftan. Avsluta med en kopp kaffe från Follins eget märke, du vet att han är bäst även inom den branschen. En hårt arbetande företagare med en torshammare ständigt dinglande runt halsen. Ärorikt.
Citera
2021-03-04, 13:25
Medlem
CuckerTarlsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Den där halmgubben tror du inte ens på själv.

Kom ihåg att ta dina meningslösa Jotunheim-kosttillskott idag, iförd den fula Legio Gloria-lusekoftan. Avsluta med en kopp kaffe från Follins eget märke, du vet att han är bäst även inom den branschen. En hårt arbetande företagare med en torshammare ständigt dinglande runt halsen. Ärorikt.

Jag har aldrig köpt något av hans skräp och kommer aldrig göra det. Min poäng var bara att alla som håller på med youtube på heltid idag har antingen sponsorer eller säljer egna varor och att det inte är något fel med det, de måste försörja sig på något sätt.
Citera
2021-03-04, 14:43
Medlem
Citat:
Jag har aldrig köpt något av hans skräp och kommer aldrig göra det. Min poäng var bara att alla som håller på med youtube på heltid idag har antingen sponsorer eller säljer egna varor och att det inte är något fel med det, de måste försörja sig på något sätt.

Och det är som sagt en halmgubbe. Jag har inte kritiserat att han säljer saker, utan sättet han gör det på. Jag tycker att det är hästhandlartakter han ägnat sig åt, och produkterna är - som du själv också medger - bara skräp.
Citera
2021-05-18, 20:45
Medlem
McMakrills avatar
Skulle köpa lite extra träningstillskott idag o kollade in Jotunheim Nutrition, men nä du! Inte när "The Golden One" poserar på varannan sida på webbshoppen...

Tror inte han är bög som många i tråden påstår o skiter i om han bor hos sina föräldrar, men han verkar vääldigt narcissistisk!
Citera
2021-08-26, 16:30
Medlem
FaxBerlins avatar
Har ingen tänkt att han döljer hans faktiska adress genom att folkbokföra sig hos sina föräldrar? Då slipper man få hem någon BLM- eller ANTIFA-terrorist som vill dunka en med ett cykellås från ABUS.

Han verkar vara en god människa som ser allvaret i dagens dekadens. Skulle hellre köpa ett klädesplagg från Legio Gloria än något normie-märke, då vet man att pengarna går till rätt person, stort plus att plaggen tillverkas i Europa!
Citera
2024-09-15, 06:50
Medlem
Sardonias avatar
Haha, vad tyst det blev från alla ynkliga jantelagare i tråden sedan det blivit uppenbart att Marcus inte är homosexuell, utan har fru och barn.

Detta är en bra man med ett viktigt budskap till Europas folk. Självklart går han inte hem hos många svenska "män". Skäms på er, alla gnällande och patetiska ynkryggar!

All heder åt The Golden One.
Citera
2024-09-15, 19:20
Medlem
En förebild.
Citera
2025-01-16, 11:31
Jaha, nu har han tydligen dragit på sig AFAs vrede genom att sälja kostsupplement eller något annat horribelt.

Alltså om man skapar femtiotolv fejkprofiler för att hitta skit på folk man hatar och sen gör en film om det är man givetvis en balanserad person.

Sen vet jag inte riktigt om My är en hacker. Mer en mycket obehaglig stalker va?

J-vla bra träningstips från Mackan, han psykar mig till att masa mig till gymmet vad är problemet kommunisterna har med honom ens?

edit: nejmen alltså det är för dumt allt.
Senast redigerad av TimelineTourist 2025-01-16 kl. 11:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in