Citat:
Ursprungligen postat av
syserror
Är ingen som vill hantera knarkpengar från längst ner i kedjan samtidig är summor förlite för folk ens skulle ta risk för den typen av pengar.
Går alltid hitta någon pundare som öppnar konto i sitt namn men kommer ändå inte funka långsiktigt få igenom större mängd kontanter den vägen.
Större skala i Sverige i SEK är köpa in sig i resturanger / snabbmat ställlen etc med mycket kontanter. Problem är blir dyrt och mycket jobb för få ner kostnaderna.
Igentligen väldigt enkelt hantera det utomlands även. Dock vettiga personer som sagt håller sig ifrån denna typen av pengar. Även om finns många som skulle gjort det så är risken lika stor dom blåser dig helt istället.
Jag behöver kanske inte ett långsiktigt konto, det kanske är en fördel att bara ha tillfälliga konton i olika namn om jag inte vill bli spårad till ett konto för en stor summa. Bara en massa konton med små summor som ingen vet någonsin har tillhört samma person.
Att bli blåst av en pundare låter dock inte så kul, går det att registrera påhittade personer? Om det är i Sverige eller utomlands struntar jag i.