• 1
  • 2
2017-09-28, 01:38
Medlem
OncePostNeverBacks avatar
Ni åker och träffar en kille för första gången och ska se "film" det slutar med att ni hånglar några gånger men det blir inget mer. Anser ni då att ni dissade killen och bara hångla med han bara för att?, eller för någon annan anledning?

Tillägg:

obs.. detta handlar ej om mig så skriv inte det som att jag inte fick ligga och misslyckades. svara på ställda frågan istället.
Senast redigerad av OncePostNeverBack 2017-09-28 kl. 02:18.
Citera
2017-09-28, 01:40
Bannlyst
När det blir hångel måste du ta för dig direkt, ner med handen i trosan!
Citera
2017-09-28, 01:45
Medlem
Nasiphes avatar
Hon förväntade sig sex och du kastade bort chansen.
Citera
2017-09-28, 01:47
Medlem
SashaFierces avatar
Åh herregud, denna ständiga kamp kring mannens dyrbara sårade ego för han inte har ensamrätten på en kvinnas kropp. Man börjar ju smått undra hur många av er som besitter en hjärnskada, ja, min fråga till dig då ts; är du helt jävla cp skadad???

Mitt svar på din fråga; jag skiter fullständigt i om en man blir sårad för han inte får knulla, lol. Folk dör i världen liksom
Senast redigerad av SashaFierce 2017-09-28 kl. 02:40.
Citera
2017-09-28, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 56Kmodem
När det blir hångel måste du ta för dig direkt, ner med handen i trosan!

Citat:
Ursprungligen postat av Nasiphe
Hon förväntade sig sex och du kastade bort chansen.

Citat:
Ursprungligen postat av SashaFierce
Åh herregud, denna ständiga kamp kring mannens dyrbara sårade ego för han inte har ensamrätten på en kvinnas kropp. Man börjar ju smått undra hur många av er som bestitter en hjärnskada, ja, min fråga till dig då ts; är du helt jävla cp skadad???

Mitt svar på din fråga; jag skiter fullständigt i om en man blir sårad för han inte får knulla, lol. Folk dör i världen liksom

Detta handlar inte om mig att jag missa chansen då hade jag sagt det. Utan detta är något jag hade i tanken och ville fråga.
Citera
2017-09-28, 02:01
Medlem
DigiFlaxs avatar
Finns ett gammalt fornnordiskt ordspråk, som går något i stil med att det inte finns något värre sätt att bli dissad på än genom lite filmhångel.
Citera
2017-09-28, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigiFlax
Finns ett gammalt fornnordiskt ordspråk, som går något i stil med att det inte finns något värre sätt att bli dissad på än genom lite filmhångel.

haha! Ja det kan dessvärre vara sant
Citera
2017-09-28, 02:06
Medlem
Citat:
Och här har vi ett utmärkt exempel på en liten sårad man. Här, ta en servett http://m.ikea.com/se/sv/catalog/products/art/00258561/

Ge mig svar på frågan istället!
Citera
2017-09-28, 02:08
Medlem
Citat:
Och här har vi ett utmärkt exempel på en liten sårad man. Här, ta en servett http://m.ikea.com/se/sv/catalog/products/art/00258561/

Utmärkt servettval! Kan ju även passa till gråtrunkande tänker jag. Miljövänligt också.

TS, du får nog vara lite mer specifik. Handlar det om tonåringar eller vuxna? Seriöst eller oseriöst förhållande? Jag hade inte träffat en man för allra första gången för att "se på film hemma hos honom" om jag tänkt mig att det skulle bli seriöst. Obs, jag är vuxen så jag tar ju hellre en drink på stan vid första mötet. För tio år sedan hade jag inte förväntat mig att ligga precis. Då blev man ju glad om man fick hålla handen med pojken. Det fanns inga möjligheter att vara en "snapchat/instagram-hoe" på min tid. Om så kanske jag hade förväntat mig ett ligg.
Citera
2017-09-28, 02:11
Medlem
maxatdunders avatar
Ok du fick inte ligga? Va de målet så har du ju halva inne och gör bättre ifrån nästa gång, små steg i taget. Alla på FB leker alfa men de mysigt o bara mysa de med. Ingen stor grej, beror ju på ifall du ville ligga som sagt
Citera
2017-09-28, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Utmärkt servettval! Kan ju även passa till gråtrunkande tänker jag. Miljövänligt också.

TS, du får nog vara lite mer specifik. Handlar det om tonåringar eller vuxna? Seriöst eller oseriöst förhållande? Jag hade inte träffat en man för allra första gången för att "se på film hemma hos honom" om jag tänkt mig att det skulle bli seriöst. Obs, jag är vuxen så jag tar ju hellre en drink på stan vid första mötet. För tio år sedan hade jag inte förväntat mig att ligga precis. Då blev man ju glad om man fick hålla handen med pojken. Det fanns inga möjligheter att vara en "snapchat/instagram-hoe" på min tid. Om så kanske jag hade förväntat mig ett ligg.

Tonåringar. Du vill mest träffa personen, du kanske kollar läget liksom och kanske har någon annan på "g" också. Men du bestämmer dig ändå för att träffa denna person. Men ni hånglar bara, du vill inte göra mer. Vad skulle kunna vara dina anledningar?
Citera
2017-09-28, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Ok du fick inte ligga? Va de målet så har du ju halva inne och gör bättre ifrån nästa gång, små steg i taget. Alla på FB leker alfa men de mysigt o bara mysa de med. Ingen stor grej, beror ju på ifall du ville ligga som sagt

Handlar ej om mig i detta fallet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in