Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Vad bra att det ändå verkar bli Liselott och Dennis till slut.

Annie är bara sååå tråkig. Inte verkar hon hysa så varma känslor för Dennis heller. Det är ju fantastiskt att Liselott är så kär i Dennis. Hon är ju kär i just honom. Hon gick upp och dansade med andra killar på logen då hon blev uppbjuden, så hon är självständig och glad även mot andra killar. Hon hade inte heller tröttnat på Dennis som Annie gjorde för att han visade upp sin blekfeta kroppshydda guppandes i en badanka.
Man tager vad man haver, sa man i badanka. Och Annie fick han inte hava till slut uppenbarligen. Vi får hoppas det går bra med Liselott istället, hon kanske är roligare i verkligheten än på TV.
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Marcus och Erika. Marcus: "Jag är jättekär. Hon är kvinnan i mitt liv" Medan Erika inte vill veta av honom. Stackarn, han måste ju lära sig att läsa av signaler. Tur dock att det förhoppningsvis inte blir något mer. Han hade fått ett helvete med henne. Jag har sett såna parkonstellationer förr. Hon skulle bli den hånfulla som styrde och ställde med allt.
Erika är nog inte bara intolerant mot laktos verkar det som.
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Caroline är ju tråkig. Vet inte vad det är, men hon har ett manhaftigt sätt på något vis. Hon är varken söt, har charm eller sug i blicken. Sen satt de och diskuterade om hur bra de lärt känna varandra. De verkade ju inte ha någon direkt förälskelse mellan varandra dock.
Det är ju lite typiskt för dejting-såpor, dessa teoretiska diskussioner om vilka känslor som eventuellt man kan förnimma. Undrar om dom har fått manus från produktionen, eller om man pressar fram dessa märkliga dialoger.
Ja kanske lite överraskande var det att han valde CK framför CB. Men Jocke kanske dras till mogna kvinnor. Inget fel på CK för övrigt, ser väl lika trevlig ut som någon annan av tjejerna, men smaken är ju som baken. Men CB kändes nog som en bättre match kan jag hålla med om.
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Så Tv 4 körde på en lågbudgetvariant där de skickade alla par till samma trista pensionat? Såg ju inte direkt lyxigt ut. De verkade ha lite svårt att fördriva tiden också.

Ja herregud, "det låg en bajskorv i strandkanten"-kommentaren från Carro K satte verkligen nivån på programmet.