Jag har tidigare sagt att "Chinese Democracy" är en bra skiva men jag måste tyvärr ta tillbaka det. Jag har nu matat CD i ett par veckor i MP3 spelaren och igår var jag tvungen att tradera skivan. Jag vill inte trampa nån på tårna här som gillar den men skivan har absolut ingenting. Han glider ju över i helt "fel" tonarter i vissa låtar och när han inte sjunger så skriker han i bakgrunden i stort sett varje låt. Hans röst ska lixom vara med precis hela tiden. Texterna är direkt svaga. Det finns ingen tyngd i riffen och några gitarrsolon som sticker ut är det inte att tala om. Jag e ledsen men den får fan tummen ner.
Såg Slash live för ett par månader sen på en utlandsvistelse och det var över all förväntan. Jag trodde jag skulle tycka det var skit eftersom jag sett Guns spela och trodde absolut inte att jag skulle bli imponerad fast det blev jag. Sjukt bra liveshow med ös rock n roll från början till slut. Tyvärr är Slash´s senaste skiva tyvärr lika "Bra" som Chinese Democarcy så dom nya låtarna gick ju fetbort.
Jaja, ja Axl ska göra en intervju på Jimmy Kimmel live....eller live och live. Den eftersänds en timme så rätt grejer kan klippas bort av primmadonnan själv. Anledningen till att han efter 20 år ställer upp på en intervju är enligt amerikansk press för att deras spelningar i Las Vegas inte sålt bra alls så nu är Axl tvungen att promota lite. Hans tid är över!
Det stämmer, har läst flera självbiografier av GNR-medlemmar och han blev kickad pga sitt drogmissbruk medan de spelade in illusions plattorna. Civil war blev enda låten han medverkade på. Synd som fan, tycker Matt Sorum är helt okej men går fan inte att ersätta Steven. Han hade en enorm energi
Hur fan man nu kan bli kickad från Guns N Roses pga av att man knarkar för mycket
Någon som såg Celebrity Rehab i sommras? Följde det bara för att Steven Adler var med. Drogerna har verkligen sabbat hans liv, han verkar vara en sån härlig och grym person egentligen.
Någon som såg Celebrity Rehab i sommras? Följde det bara för att Steven Adler var med. Drogerna har verkligen sabbat hans liv, han verkar vara en sån härlig och grym person egentligen.