Ja och här sitter vi i Sverige och diskuterar på Svenska så då känns ju kanske Svensk statistisk mest relevant.
Citat:
Ja vill se en kanin bli en noshörning först, sen kan vi börja prata om dom riktiga vilda idéerna som encellsorganismer som blir oss eller ingenting som blir allt men som sagt först en kanin som blir en noshörning eller kanske en katt som blir en giraff. Darwin var en dåre och jag tycker mig leva filmen Idiocracy.

Högre sexdrift, fysisk överlägsenhet, tillfälle, högre grad av empatistörningar, mindre sex överlag som skapar frustration finns säkert många orsaker men jag anser fortfarande att största skillnaden är att män och kvinnor inte ser på våldtäkt på samma sätt och inte har samma möjligheter att utföra dådet.
Citat:
Påstår du eller påstår du inte att olika grader av kåthet medför olika grader av risk för att våldta?
En stark kvinna kan överfalla en muskelsvag man, två eller tre kvinnor kan i de flesta fall överfalla en ensam man och en beväpnad kvinna kan överfalla en obeväpnad man. Väldigt många anmälningar om män som blivit våldtagna av kvinnor nämner just fler än en kvinna och endast en man.
En stark kvinna kan överfalla en muskelsvag man, två eller tre kvinnor kan i de flesta fall överfalla en ensam man och en beväpnad kvinna kan överfalla en obeväpnad man. Väldigt många anmälningar om män som blivit våldtagna av kvinnor nämner just fler än en kvinna och endast en man.
Jag skulle inte beskriva det så alls, utan kåthet ingen våldtäkt men vilken grad av kåthet som behövs kan jag inte svara på för oavsett hur jävla dyngkåt jag än är så har jag aldrig ens funderat på våldtäkt och det är inte heller bara bittra oskulder som aldrig fått något som våldtar utan det finns ju den där gruppen också som är players och som knullar massa men som ändå våldtar men är deras kåthet verkligen största svaret och inte en klar empatistörning? Mer eller mindre alla våldtäktsmän har ju blivit våldtagna själva så det är ju något som saknas så är det kåtheten som gör det eller är det tillfället men ser framför sig som gör en kåt? Finns nog lika många svar som våldtäktsmän.
Jo men jag är rätt stor och kan ta hand om mig själv.
Citat:
Visst kan uppsåtet vara lika ont men det går inte att komma ifrån att skadornas omfattning påverkar möjligheterna till bevisföring. Skillnaden i fällande domar behöver alltså inte bero på domstolens uppsåt att diskriminera om vi nu ska tala om uppsåtet.
Tror du för övrigt att män är biologiskt våldsammare än kvinnor?
Tror du för övrigt att män är biologiskt våldsammare än kvinnor?
Jaja men det jag försöker säga här att bara för att bevisen finns så innebär det ju inte att den andre personen har varit mindre våldsam man kan inte påstå att någon som slår överlägset mest är mindre våldsam. Börjar man kolla på enbart domar så kommer man jävligt snett för det säger ingenting om det generella våldet ute i samhället.
Män har ett biologiskt riskbeteende som inte kvinnor och det innebär att man sätter sig i situationer oftare som är våldsamma men tar vi en situation som inte är allt för våldsam, låt oss säga att ta till nävarna lite lätt, ge någon en bitchslap eller smälla till någon på axeln så är det något kvinnor tveklöst gör oftare men det skulle jag inte kalla biologiskt utan det är ett samhällsklimat vi skapat här i feminismens Nordkorea och väst i stort, vi lär småtjejer från 6 års ålder att killar aldrig får slå tjejer och att det inte finns några konsekvenser alls för tjejen om hon slår killen och det beteendet sitter kvar i kvinnor hela livet. Skall vi ta det till mer extremt våld som låt oss säga krig som män är så rejält överrepresenterade i så anser jag även det handla om indoktrinering från makten och inte något biologiskt, Disney och Hoover kallade deras plan för "princess warrior programing" och allt dom gör är att lära pojkar att dom skall slåss. Vi är biologiskt betingade att vara skeptiska mot främlingar men det har ju ingenting med modernt krig att göra eftersom länderna som väst attackerar tex inte är något hot på hemmaplan egentligen men nu seglade jag ut i kanten en aning.

Citat:
Jag har märkt att kulturen skiljer mellan hur ofta kvinnor blir kåta och hur ofta kvinnor onanerar. Höga frekvenser som anses normala för män stämplas som sjuka för kvinnor. Sedan att kvinnor kan använda tillbehör vid onanin som skulle ha ansetts sjukliga för en man är en annan sak, dubbelmoralen diskriminerar båda könen på olika sätt så att män drabbas för tillbehören och omständigheterna medan kvinnor drabbas för frekvensen.
Det jag och mina polare isåfall pratar om är att undvika kvinnor som aldrig onanerar och som verkar genuint okåta, att någon man på fullt allvar skulle bli förfärad över kvinnlig onani är svårt att tro faktiskt. "Va?!?! Hon är jämt våt och kan bara inte sluta pilla och vill jämt?" "Nä fy vad äckligt och avvikande!". Haha seriöst vilken heterosexuell man skulle uttrycka sig så? Kvinnor som aldrig onanerar själva och har diverse sexuella hang ups skulle säkert kunna uttrycka sig nedlåtande mot någon som gnuggar knappen jämt men det handlar ju isåfall bara om att försöka normalisera sig eget beteende istället för att ta ansvar för att man kanske har problem om man inte vill leka med sig själv. Du fick detta bemötande på jobbet, jag kommer ihåg mitt första jobb där tanterna satt och snackade om sina trekanter och grejer och stämningen generell var ju ganska sexuell så hade någon då suttit där och påstått att någon är sjuk eller avvikande så tror jag vi unisont hade garvat den personen i ansiktet så det du beskrev är ohyggligt långt ifrån mitt liv och hur folk pratar.
Citat:
Även på polisstadiet spelar det en stor roll att många av poliserna tror (eller åtminstone upprätthåller ett sken av att tro) att män bara kan få stånd om de faktiskt är sexuellt intresserade. Några av dem kanske faktiskt bara får stånd när de vill ha sex medan andra kanske skäms för i vilka situationer de har fått oönskade stånd och därför spelar med i denna kultur. I vilket fall som helst finns det jättemånga män som generaliserar och påstår att alla mäns stånd är säkert kopplat till attraktion, och dessa män är givetvis vanliga även inom polisen. De nöjer sig alltså inte med att påstå att de själva inte skulle kunna bli våldtagna av en kvinna utan generaliserar och påstår att ingen man skulle kunna bli det. Och de hänvisar till skräpforskning som blåser upp jättestora skillnader mellan könen, absolut inte till någon feministisk kritik av densamma.
Det är hur vanligt som helst att män målar fan på väggen om andra mäns sexualitet med hänvisning till biologism (inte feminism). En man jag känner som är lite över 20 år och som dejtar en nästan 30-årig kvinnlig forskare med förhöjt testosteron och små bröst blev misshandlad av ett gäng antifeministiska manliga psykologistudenter som tror att män som dejtar vuxna kvinnor med små bröst är pedofiler. I själva verket är denne man sapiosexuell och tänder på denna kvinnas intelligens som forskare, men psykologistudenterna som misshandlade honom förnekar att män kan vara sapiosexuella just med hänvisning till idéer om biologiska skillnader mellan könen. Det var minsann inga feminister inblandade i den misshandeln!
Det är hur vanligt som helst att män målar fan på väggen om andra mäns sexualitet med hänvisning till biologism (inte feminism). En man jag känner som är lite över 20 år och som dejtar en nästan 30-årig kvinnlig forskare med förhöjt testosteron och små bröst blev misshandlad av ett gäng antifeministiska manliga psykologistudenter som tror att män som dejtar vuxna kvinnor med små bröst är pedofiler. I själva verket är denne man sapiosexuell och tänder på denna kvinnas intelligens som forskare, men psykologistudenterna som misshandlade honom förnekar att män kan vara sapiosexuella just med hänvisning till idéer om biologiska skillnader mellan könen. Det var minsann inga feminister inblandade i den misshandeln!
Svensk polis är en av dom mest feministiska myndigheterna vi har, det är så mycket trams och kurser att man baxnar och allt går ut på mäns vidriga kåthet och patriarkatet så nejnejnej och nej! Det är inte vi med kuk som sprider myter som inte stämmer om kukar, det är och förblir trams från feminister. En hel del män hade gillat att bli "våldtagna" så många anser också att män inte kan våldtas eftersom dom hade uppskattat sexet och det finns inget som heter frivillig våldtäkt så jag tror inte du skall se på dom uttalande genom kvinnliga ögon, visst är det ett rubbat tänk men många män är fruktansvärt jävla slampiga och så sexuellt lätta att få att dom aldrig skulle sagt nej till någon.
Ja vad kan jag säga, folk som pluggar psykologi är det något fel på, pedofilgrejen var ju inte ens logisk.