Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-10, 18:44
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigedumbokraten
21 årig medlem gripen i barcelona.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-dodspatrullen

vem är det?

Inte en svensk som det påstås i artikeln. Det handlar om en neger.

Kommer till häkte på Kungsholmen.
Citera
2018-11-10, 18:54
  #26
Medlem
Hysteria.IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffelhund
Inte en svensk som det påstås i artikeln. Det handlar om en neger.

Kommer till häkte på Kungsholmen.
Visst var det negrer, jaffabyn blev väl nerpinkan av dem, finns väl både trådar och youtubde klipp på händelsen och då ser man att det är somaliska negrer, så kallade sandapor.

(FB) Jaffar Byn nedpissad och förnedrad i Rinkeby
Jaffar Byn nedpissad och förnedrad i Rinkeby

https://www.youtube.com/watch?v=8dpPd0OsK4I
Ett klipp när han blir nedpinkad i buskaget, finns säker ett flertal olika.
Citera
2018-11-19, 17:06
  #27
Medlem
Någon som har instagram till någon av killarna i dödspatrullen?
Citera
2018-11-22, 10:51
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigedumbokraten
21 årig medlem gripen i barcelona.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-dodspatrullen

vem är det?

Zacarías A. S.
Citera
2018-11-22, 11:19
  #29
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Media är ju bra på att bidra till mer problem bara. Varför väljer man att ge ett namn till den här grupperingen? De lever ju på ryktet! Idiot-media...

Japp och dessutom ge pajasarna ett coolt namn fast man ger sig på en person när man själv är flera... Jo media bidrar verkligen till problematiken. Minns när ärkehycklaren Hasse Aro stod på Efterlyst och spelade tuff så han nästan kom i byxan och efteråt så spelade man dramatisk musik till misshandelsscener...

Dock var Aro ej så tuff i Stalkers, direkt vettskrämd stundtals
Citera
2018-11-22, 11:23
  #30
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Jag tror inte polisen skulle gråta om dessa killar blev klippta direkt, men med det sagt så tror jag inte polisen aktivt släpper uppgifter om killarna av anledningen att dom vill att andra kriminella tar dom för att polisen själva inte har lyckats.
Risken är ju överhängande att någon oskyldig människa får sätta livet till om dessa pojkar får hållas länge till, och det tror jag inte polisen vill bidra till.

Dock ser jag möjligheten till en "shootout" mellan snuten och pojkarna.
Kan inte tänka mig annat än att snuten har alla tillgängliga resurser redo för att använda mot dom.
Dom har säkerligen tung tung spaning på sig, med allt vad det innebär.

Jag ser framför mig att snuten lyckas ertappa dom mitt i förberedelserna för ett nytt mord/rån med alla killarna i bil med vapen och skyddsvästar redo när snuten inte vågar vänta längre utan slår till, vilket resulterar i 4 st döda unga pojkar.
Risken blir ju att även polis och andra människor också kan stryka med då när dessa desperados inser att dom trängts in i ett hörn och inte ser någon annan utväg.

Förr i tiden hade ju nästan velat att även polisen skulle ryka med, inte för att jag ogillar poliser i allmänhet utan för att jag naivt trodde att det skulle mana politikerna till aktion emot invandrings och integrationspolitiken. Efter Kungsgatan vet jag dock att det enda oskyldiga människor som dödas leder till är handhjärtan och meningslösa manifestationer...
Citera
2018-12-24, 00:38
  #31
Avstängd
https://imgur.com/a/MTiXUEu

vad heter dessa medlemmar i dödspatrullen?

Dessa två har tatuerat 3mst (3 men standing) på bröstet

sitter de inne ?
Citera
2018-12-24, 00:42
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigedumbokraten
https://imgur.com/a/MTiXUEu

vad heter dessa medlemmar i dödspatrullen?

Dessa två har tatuerat 3mst (3 men standing) på bröstet

sitter de inne ?
När man tittar på bilderna så undrar man över svensk polis och rättsväsende. Hur kan man inte lagföra dessa? Bilden pekar ju på grav sinnesslöhet. Arma Sverige.
Citera
2018-12-29, 15:34
  #33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
När man tittar på bilderna så undrar man över svensk polis och rättsväsende. Hur kan man inte lagföra dessa? Bilden pekar ju på grav sinnesslöhet. Arma Sverige.

Du inser att de sitter häktade och snart dömda för riktigt grova brott?
De lär inte komma ut på 18 år iaf.
Citera
2019-07-29, 10:46
  #34
Medlem
Två tidigare postade bilder sida vid sida...
https://minfil.com/wfDeya19n7/DP-3MST_jpg

Bild 1 DP, från vänster: Musse, Shobre, Makelele/Makkan, Talang/City
Bild 2 3MST, från vänster: Shobre, Musse, Makelele/Makkan

Är det så att de fyras gäng först var 3MST och att Talang tillkom lite senare?
Citera
2019-07-29, 12:03
  #35
Medlem
Sammanställt, rätta gärna…
Har försökt att paja namnen med * och när det inte gått >

DP
Makelele/Makkan, *bdir*hm*n Moh*mmed *li, HÄKTAD FÖR DUBBELMORD CPH, AZs storebror
Talang/City, *bdis*med D*hir *hmed, FÄNGELSE, 8 ÅR, Shobres storebror
Musse, Must*f* Moh*med, FÄNGELSE, 8 ÅR, 13 dec 2016, skjuten med fyra skott i ben och ljumske
Shobre, Z*k*ri* *min Sheik *hmed, GÖMMER SIG? NYSS FRISLÄPPT EFTER SPANIEN, Talangs lillebror

Maslah, M*sl*h W*rs*me, DÖD, 24 jul 2015, mack, Brommaplan, storebror till Mikahel W*rs*me
Atto/A2, *tto Q*sim, DÖD, 13 dec 2016, skogsområde, Tensta, från Seved i Malmö, ”BFF med *mir Mekky
Mikahel, Mik*hel W*rs*me, 23 okt 2017, fyra skott, överlever, Rinkeby, lillebror till M*sl*h W*rs*me
Karrar, K*rar *lMoh*med, DÖD, 31 dec 2017, parkeringshus, Rinkeby (jobbade med både DP och Shottaz)

Shacki, *bdim*lek Osm*n *bdiriz*k, SLUTEN UNGDOMSVÅRD FÖR PIZZERIAMORDET på Pejps, bror till *hmed Osm*n
Dumle, *b‎dulm*‎hdi H>‎di (aka M>hdi H>di), på fri fot med fyrverkerier, våldtäktsdömd kurd som bytt sida till DP
Sadik/Sadka (MER INFO), DP
Abraham/Abbe, *br*h*m *bdul-K*der, SANNOLIKT HÄKTAD FÖR DUBBELMORD, CPH, kusin till Panda
Panda, Moh*mm*d O*d, SANNOLIKT HÄKTAD FÖR DUBBELMORD, CPH, kusin till Abraham

DIV ÖVRIGA? INFO!
Abdi? (MER INFO), M*nsor *bdi Is*mil, EV INBLANDAD i DUBBELMORD CPH
AZ/Abdi, *li *bdi*ziz *bdig*ni, EV INBLANDAD i DUBBELMORD CPH, Makkans lillebror
K27, K*lid *bdulle, EV INBLANDAD i DUBBELMORD CPH, ”Ch3rris lillebror” (vem är Ch3rris?)
*hmed Osm*n, bror till Shacki, EV INBLANDAD i DUBBELMORD CPH
*bdik*rim W*rs*me, EV INBLANDAD i DUBBELMORD, CPH
Yo>l K*hs*y, EV INBLANDAD i DUBBELMORD, CPH

Micke (MER INFO), DP supporter
Dollar (MER INFO), DP supporter

Huss>in F*dhil Huss>in *lMoh*m*d, häktad men ej fälld för för pizzeriamordet på Pejps, bror till K*r*r *lmoh*
S*id Moh*med *li, häktad men ej fälld för för pizzeriamordet på Pejps
Ilq*r *manov, häktad men ej fälld för för pizzeriamordet på Pejps

*bdir*hm*n Moh*mmed *li, misstänkt för medhjälp till mord på N*bil H*id*r 1 apr 2017 med Talang, Musse, Shobre
*lfred W>nnb>rg, dömd för grovt narkotikabrott, tillsammans med Makelele, Musse och *bdouly*e Joof
*bdouly*e Joof, dömd för grovt narkotikabrott, tillsammans med Makelele, Musse och *lfred W>nnb>rg

* a
> e
__________________
Senast redigerad av Gnrl.Clstr 2019-07-29 kl. 12:10.
Citera
2019-07-29, 21:37
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Sammanställt, rätta gärna…
Har försökt att paja namnen med * och när det inte gått >

DP
Makelele/Makkan, *bdir*hm*n Moh*mmed *li, HÄKTAD FÖR DUBBELMORD CPH, AZs storebror
Talang/City, *bdis*med D*hir *hmed, FÄNGELSE, 8 ÅR, Shobres storebror
Musse, Must*f* Moh*med, FÄNGELSE, 8 ÅR, 13 dec 2016, skjuten med fyra skott i ben och ljumske
Shobre, Z*k*ri* *min Sheik *hmed, GÖMMER SIG? NYSS FRISLÄPPT EFTER SPANIEN, Talangs lillebror

Maslah, M*sl*h W*rs*me, DÖD, 24 jul 2015, mack, Brommaplan, storebror till Mikahel W*rs*me
Atto/A2, *tto Q*sim, DÖD, 13 dec 2016, skogsområde, Tensta, från Seved i Malmö, ”BFF med *mir Mekky
Mikahel, Mik*hel W*rs*me, 23 okt 2017, fyra skott, överlever, Rinkeby, lillebror till M*sl*h W*rs*me
Karrar, K*rar *lMoh*med, DÖD, 31 dec 2017, parkeringshus, Rinkeby (jobbade med både DP och Shottaz)

Shacki, *bdim*lek Osm*n *bdiriz*k, SLUTEN UNGDOMSVÅRD FÖR PIZZERIAMORDET på Pejps, bror till *hmed Osm*n
Dumle, *b‎dulm*‎hdi H>‎di (aka M>hdi H>di), på fri fot med fyrverkerier, våldtäktsdömd kurd som bytt sida till DP
Sadik/Sadka (MER INFO), DP
Abraham/Abbe, *br*h*m *bdul-K*der, SANNOLIKT HÄKTAD FÖR DUBBELMORD, CPH, kusin till Panda
Panda, Moh*mm*d O*d, SANNOLIKT HÄKTAD FÖR DUBBELMORD, CPH, kusin till Abraham

DIV ÖVRIGA? INFO!
Abdi? (MER INFO), M*nsor *bdi Is*mil, EV INBLANDAD i DUBBELMORD CPH
AZ/Abdi, *li *bdi*ziz *bdig*ni, EV INBLANDAD i DUBBELMORD CPH, Makkans lillebror
K27, K*lid *bdulle, EV INBLANDAD i DUBBELMORD CPH, ”Ch3rris lillebror” (vem är Ch3rris?)
*hmed Osm*n, bror till Shacki, EV INBLANDAD i DUBBELMORD CPH
*bdik*rim W*rs*me, EV INBLANDAD i DUBBELMORD, CPH
Yo>l K*hs*y, EV INBLANDAD i DUBBELMORD, CPH

Micke (MER INFO), DP supporter
Dollar (MER INFO), DP supporter

Huss>in F*dhil Huss>in *lMoh*m*d, häktad men ej fälld för för pizzeriamordet på Pejps, bror till K*r*r *lmoh*
S*id Moh*med *li, häktad men ej fälld för för pizzeriamordet på Pejps
Ilq*r *manov, häktad men ej fälld för för pizzeriamordet på Pejps

*bdir*hm*n Moh*mmed *li, misstänkt för medhjälp till mord på N*bil H*id*r 1 apr 2017 med Talang, Musse, Shobre
*lfred W>nnb>rg, dömd för grovt narkotikabrott, tillsammans med Makelele, Musse och *bdouly*e Joof
*bdouly*e Joof, dömd för grovt narkotikabrott, tillsammans med Makelele, Musse och *lfred W>nnb>rg

* a
> e

Tackar!

Ch3rris = Cherrie

https://sv.wikipedia.org/wiki/Cherrie

https://www.youtube.com/watch?v=yhYPKRkXAPw

Jaffar från Shottaz är för övrigt med i videon till Tabanja.

Cherries lillebror K27 säger däremot "Free Schacki" i en av sina låtar - https://www.youtube.com/watch?v=0ZOGK3mNkK4

I någon tråd stod det att Franky och Poy körde en pistol i munnen på K27, bötade honom rejält, och tvingade honom att ta ner den låten från nätet, just på grund av "Free Schacki"-introt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback