Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-11, 05:52
  #49
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densisteidioten
Nej judarna bytte ju namn så de finns säkert kvar. Var finns de demografiska siffrorna från 1945- till idag?
Jaså? de är inga judar mer längre för de bytte namn? Om du tittar inlägget innan så har du det. Från 1939 och 1949. Där i mellan hade de ingen folkräkning. Den första som gjordes efter kriget gjordes 1947- 1948. Då gjordes den för försöka få en överblick över antal judar levande efter kriget, det samband med israel bildades 1948. Ironiskt använder alltid "förnekare" siffrorna från årsboken 1948, som gav ut innan det var helt klart, alltså folkräkningen. Varför vill de ej nämna 1949 årsbok i stället?
Citera
2017-11-18, 10:39
  #50
Medlem
Vad som kan tyckas märkligt är att Hitler uppmuntrade judar att flytta. De fick även köpa material för att bosätta sig i MÖ. Det fanns även judiska soldater i hans armé. Nåväl de som köper bluffen kör på och kanske får en klapp på axeln av goldman&sachs eller Soros?
Citera
2018-11-21, 22:19
  #51
Medlem
FreeRunningKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Hur många ska dö för att morden ska ses som ett försök att utplåna just det folket?

Om muslimerna byggde koncentrationsläger med tillhörande krematorier i Finland, och skeppade över 2 miljoner svenskar dit, och 20 000 av dessa svenskar dog - skulle ni då inte tolka det som att muslimerna ville utrota svenskarna? Det skulle jag tolka det som.

Kan du eller nån förklara hur det kommer sig att judarnas egna folkräkningsalmanackor från åren 1933 till och med 1948 visar att det fanns runt 15 miljoner judar i världen - KONTINUERLIGT!?

Kan du förklara för mig hur man under 3 år (1942 till 1945) lyckas samla in, gasa, och göra av med kropparna efter 6 miljoner människor....dvs 5555 personer per dag eller 231 personer i timmen, DYGNET RUNT, 24/7/365 mitt i brinnande krig på 3 fronter??

Kan du förklara för mig varför det vid fängelsehot är förbjudet att efterforska om "förintelsen" i flertalet "demokratiska" länder i EU....om det är sant?

Kan du förklara för mig varför inte brandbombningarna i Dresden. Hamburg m fl städer i Riket där hundratusentals kvinnor och barn brändes levande - ett äkta Holocaust - behandlas alls i skolans läroböcker?

Nej, det kan du inte - du kan förmodligen bara börja använda gamla invektiv som "nassisst", "förinntellseförnekare" och liknande, men inga matematiska, vetenskapliga, kemiska eller biologiska övertygande argument. Och därför att "förintelsen" som den beskrivs är årtusendets största HOAX för att tysta argument mot det folkmord som sker i nuet av vita genom rasblandande massinvasion och för israels rätt att slakta miljoner människor och för zionisterna att uppnå världsheghemoni.
Citera
2018-11-21, 22:36
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeRunningKid
Kan du eller nån förklara hur det kommer sig att judarnas egna folkräkningsalmanackor från åren 1933 till och med 1948 visar att det fanns runt 15 miljoner judar i världen - KONTINUERLIGT!?

Kan du förklara för mig hur man under 3 år (1942 till 1945) lyckas samla in, gasa, och göra av med kropparna efter 6 miljoner människor....dvs 5555 personer per dag eller 231 personer i timmen, DYGNET RUNT, 24/7/365 mitt i brinnande krig på 3 fronter??

Kan du förklara för mig varför det vid fängelsehot är förbjudet att efterforska om "förintelsen" i flertalet "demokratiska" länder i EU....om det är sant?

Kan du förklara för mig varför inte brandbombningarna i Dresden. Hamburg m fl städer i Riket där hundratusentals kvinnor och barn brändes levande - ett äkta Holocaust - behandlas alls i skolans läroböcker?

Nej, det kan du inte - du kan förmodligen bara börja använda gamla invektiv som "nassisst", "förinntellseförnekare" och liknande, men inga matematiska, vetenskapliga, kemiska eller biologiska övertygande argument. Och därför att "förintelsen" som den beskrivs är årtusendets största HOAX för att tysta argument mot det folkmord som sker i nuet av vita genom rasblandande massinvasion och för israels rätt att slakta miljoner människor och för zionisterna att uppnå världsheghemoni.

Kan du svara på frågeställningen? Eller åtminstone komma med pålitliga källor för din OT-tirad?
Citera
2018-11-22, 10:37
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeRunningKid
Kan du eller nån förklara hur det kommer sig att judarnas egna folkräkningsalmanackor från åren 1933 till och med 1948 visar att det fanns runt 15 miljoner judar i världen - KONTINUERLIGT!?

Kan du förklara för mig hur man under 3 år (1942 till 1945) lyckas samla in, gasa, och göra av med kropparna efter 6 miljoner människor....dvs 5555 personer per dag eller 231 personer i timmen, DYGNET RUNT, 24/7/365 mitt i brinnande krig på 3 fronter??

Kan du förklara för mig varför det vid fängelsehot är förbjudet att efterforska om "förintelsen" i flertalet "demokratiska" länder i EU....om det är sant?

Kan du förklara för mig varför inte brandbombningarna i Dresden. Hamburg m fl städer i Riket där hundratusentals kvinnor och barn brändes levande - ett äkta Holocaust - behandlas alls i skolans läroböcker?

Nej, det kan du inte - du kan förmodligen bara börja använda gamla invektiv som "nassisst", "förinntellseförnekare" och liknande, men inga matematiska, vetenskapliga, kemiska eller biologiska övertygande argument. Och därför att "förintelsen" som den beskrivs är årtusendets största HOAX för att tysta argument mot det folkmord som sker i nuet av vita genom rasblandande massinvasion och för israels rätt att slakta miljoner människor och för zionisterna att uppnå världsheghemoni.

Tyvärr är alla dina påståenden felaktiga, och man undrar varför du sitter och sprider lögner? Dessutom är det väl off topic i denna tråd så vill och vågar du diskutera dina punkter ovan så välj rätt tråd.
Citera
2018-11-22, 17:31
  #54
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeRunningKid
Kan du eller nån förklara hur det kommer sig att judarnas egna folkräkningsalmanackor från åren 1933 till och med 1948 visar att det fanns runt 15 miljoner judar i världen - KONTINUERLIGT!?
ehh om du tittar på år 1949 så nämner den mycket mindre siffror. Varför är 1949 och efteråt så ointressant?

Citat:
Kan du förklara för mig hur man under 3 år (1942 till 1945) lyckas samla in, gasa, och göra av med kropparna efter 6 miljoner människor....dvs 5555 personer per dag eller 231 personer i timmen, DYGNET RUNT, 24/7/365 mitt i brinnande krig på 3 fronter??
Tja det var väl mellan 1938 till 1946 som det dog/mördades judar? Ingen påstår heller 6 miljoner blide gasade och uppbrända.

Citat:
Kan du förklara för mig varför det vid fängelsehot är förbjudet att efterforska om "förintelsen" i flertalet "demokratiska" länder i EU....om det är sant?
Varför sitter de flesta ej i fängelse då, som jag?

Citat:
Kan du förklara för mig varför inte brandbombningarna i Dresden. Hamburg m fl städer i Riket där hundratusentals kvinnor och barn brändes levande - ett äkta Holocaust - behandlas alls i skolans läroböcker?
Det gör det väl? Sedan är det ingen som förnekar det i heller..
Citat:
Nej, det kan du inte - du kan förmodligen bara börja använda gamla invektiv som "nassisst", "förinntellseförnekare" och liknande, men inga matematiska, vetenskapliga, kemiska eller biologiska övertygande argument. Och därför att "förintelsen" som den beskrivs är årtusendets största HOAX för att tysta argument mot det folkmord som sker i nuet av vita genom rasblandande massinvasion och för israels rätt att slakta miljoner människor och för zionisterna att uppnå världsheghemoni

Se där! det kunde vi hur lätt som helst, det är du som har blivit förd bakom ljuset...
Citera
2018-11-22, 20:40
  #55
Medlem
FreeRunningKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
ehh om du tittar på år 1949 så nämner den mycket mindre siffror. Varför är 1949 och efteråt så ointressant?
Därför att lögnmyten om "förintelsen" började cirkulera med hjälp av Hollywood EFTER att segrarna segrat.....mystiskt att siffran ej reviderades medan det pågick...vore en smal sak...särskilt med tanke på alla miljoner "överlevare"

Tja det var väl mellan 1938 till 1946 som det dog/mördades judar? Ingen påstår heller 6 miljoner blide gasade och uppbrända.
Nej! Det påstås att "det" började 1942. Och jo....den officiella versionen är att "...Hitler gasade 6 miljoner judar och ett antal zigenare och homon..."

Varför sitter de flesta ej i fängelse då, som jag?
De flesta gruppvåldtäktemän, snattare, pedofiler mm sitter inte heller i finkan

Det gör det väl? Sedan är det ingen som förnekar det i heller..
Nej det gör det INTE. Och nej...."liberaler" kan inte förneka fakta vid konfrontation...men rättfärdigar mord på kvinnor och barn "för den goda saken"...


Se där! det kunde vi hur lätt som helst, det är du som har blivit förd bakom ljuset...
Tycker inte det var någon substans.....men det verkar nog som om någon annan inte djupdykt tillräckligt i sedermera framkommen material...se t ex Röda korsets rapport från Auschwitz---

ursäkta om texten ser konstig ut...är lite novis på funktionerna...dock inte på den korrekta historian.
Citera
2018-11-22, 20:43
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeRunningKid
Kan du förklara för mig hur man under 3 år (1942 till 1945) lyckas samla in, gasa, och göra av med kropparna efter 6 miljoner människor....dvs 5555 personer per dag eller 231 personer i timmen, DYGNET RUNT, 24/7/365 mitt i brinnande krig på 3 fronter??

Oj, haha. Nä, det låter ju faktiskt inte alls rimligt. Den totala siffran måste ju ha varit avsevärt mycket mindre. Har man sett...
Citera
2018-11-22, 20:52
  #57
Medlem
FreeRunningKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Tja, vet inte varför det ska vara så svårt att hålla sig till välkända sanningar och fakta, som det som den seriösa historievetenskapen känt till och öppet förklarat i 70 år typ...

Det är märkligt nog i princip bara förintelseförnekare som tjatar om att alla 6 miljoner skulle ha gasats ihjäl, medan det i skolor och dokumentärer framgår att det var ungefär 6 miljoner judar som dog p g a nazisternas övergrepp, genom svält, tvångsarbete till döds, massavrättningar med kulor gas och annat.

Verkar mest vara förintelseförnekarna och andra okunniga som inte är så intresserade av sanning och fakta utan helst fortsätter sprida skrönor och lögner.


http://balder.org/judea/Six-Million-...ials-Began.php
Citera
2018-11-22, 21:22
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeRunningKid
Tycker inte det var någon substans.....men det verkar nog som om någon annan inte djupdykt tillräckligt i sedermera framkommen material...se t ex Röda korsets rapport från Auschwitz---

ursäkta om texten ser konstig ut...är lite novis på funktionerna...dock inte på den korrekta historian.

Har du koll på exakt vad RKs rapport avser? Och om den är sann?
Citera
2018-11-23, 05:24
  #59
Avstängd
Mitch-Moons avatar
Judarna utanför Europa fick väl ändå vara ifred?
Om nu inte nazzarna, likt Mossad, skickade ut dödspatruller över hela världen för att avrätta folk?
Citera
2018-11-23, 18:12
  #60
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeRunningKid
Tycker inte det var någon substans.....men det verkar nog som om någon annan inte djupdykt tillräckligt i sedermera framkommen material...se t ex Röda korsets rapport från Auschwitz---

ursäkta om texten ser konstig ut...är lite novis på funktionerna...dock inte på den korrekta historian.

Nej röda korset siffror är en lögn som de har berättat officellt. Sedan är det REGISTERADE fångar, de ej registrerade räknades ej, för de dödades ändå.
Citat:
Därför att lögnmyten om "förintelsen" började cirkulera med hjälp av Hollywood EFTER att segrarna segrat.....mystiskt att siffran ej reviderades medan det pågick...vore en smal sak...särskilt med tanke på alla miljoner "överlevare"

Nej det gjorde verkligen inte hur gjorde Hollywood denna film ? https://www.youtube.com/watch?v=uwFLgA8wYxw Där Ulrich avslöjade om morden i öst Den inspelad inför rättegången emot 20 juli attentat emot Hitler. Därför Ulrich joinade gruppen, var just på grund av morden på judarna. Kan leta upp Kurt Gerstein, sedan undrar jag hur all sin dar Hollywood lyckades med det? Sedan att det fick fart under 70 talet på grund av en serie "holocaust" är ju irrelevant.

Citat:
Nej! Det påstås att "det" började 1942. Och jo....den officiella versionen är att "...Hitler gasade 6 miljoner judar och ett antal zigenare och homon..."

Den började med kristallnatten 1938 med att 400 judar dödades eller tvingade gå självmord. Många sändes till KZ läger och dog där inom några månader. Den avslutades med mordet på 42 judar i juli 1946. Det i och för sig inte tyskar som låg bakom, men de var influerade av den gamla tyska gardet. https://en.wikipedia.org/wiki/Kielce_pogrom.

Nej, de enda som påstår 6 miljoner judar blivit gasade är NMR och andra högerextrema sajter/rörelser.
Ingen lyckas visa officiella siffror på att 6 miljoner judar har blivit gasade och uppbrända. Så sorry du har blivit lurad igen.

Citat:
Nej det gör det INTE. Och nej...."liberaler" kan inte förneka fakta vid konfrontation...men rättfärdigar mord på kvinnor och barn "för den goda saken"...
jodå det nämns i de högre kurserna vad jag vet. Hur har annars det kommit i böckerna, eller du kanske inte läste i gymnasium nivå?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback