2017-08-31, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Ganska oförsiktigt av överfallarna att urinförnedra.

DNA finns i URIN.

Dom kommer snart att vara identifierade bakom lås och bom.

Hans HellyHansenjacka kan sedan tvättas så att händelsen förintas och hamnar på historiens sophög.

Tror du att folk i dessa områden sammarbetar med polisen? Man tar på sig sin gamla knivmedaljong från hemlandet, samlar sina närmaste trogna och ger sig ut för hämnd. Sen fortsätter det så, runt och runt och runt, tills om några tusen år då någon där borta inser att "ey.. vi ska bygga en lagsistem." och då kan vi Svenskar enligt mig välvilligt erbjuda våran vägledning. Idag verkar de inte vilja veta av oss. Bara när bidragen ska in eller man ska sälja droger.
Citera
2017-08-31, 22:34
Medlem
Jaffar ville väl ha 500kr för hans mixtape på bränd cd
Citera
2017-08-31, 22:35
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenAnonymous
Knappast att hans karriär är över för detta.
Han kan rädda den o sin heder bara på ett sätt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartklubben
Jaffar ville väl ha 500kr för hans mixtape på bränd cd
Han sålde 1000 ex.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panelmannens
Du har fel nolla det är inte dödspatrullen och dom är inte från byn. Gå knulla din mamma nu svenne

medans han knullar sin mamma kan väl du berätta mer om vilka som gjorde vad, schysst!

Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Han kan rädda den o sin heder bara på ett sätt

vilken toppenidé! Han kan bli "killen som med nedpinkad och slagen på insta och som sedan fick hämnd när han peppra två tuggare på ett fik med sin scorpion och satt 12 år" det är respekt.
Citera
2017-08-31, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freepali
Ah, de förbannade hjärndöda fullsblodsrasisterna är igång igen. Föga förvånande. Trodde jag skulle spy av djup sympati för jaffar när jag såg videon. Stockholms förtorter behöver en rejäl, drastisk revolution innan det här kommer bli vardag i alla områden i Stockholm, jag tvekar inte. Tacka regeringen som la arbetslösa invandrare som inte snackar svenska i en och samma håla, smart! Det här ligger inte i somaliers jävla blod att hålla på såhär era spån, utan detta beteende är ett symptom på den sjuka migrationspolitiken vi har.

Synd att jag stämplas som rasist så fort jag öppnar käften om vår värdelösa migrationspolitik och att svenska förorter behöver hård kontroll fast än jag är arab men det är på grund av ni jävla fittrassar, för det är sällan man ser några normala människor (som jag) snacka om liknande ämnen och det är då klart som fan man man stämplas. Fuck you.

Håller med dig. Debatten är för het för att bjuda in till sakliga diskussioner och förhoppningsvis förändringar.
Citera
2017-08-31, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Identiska med de män och kvinnor som betalar hela vansinnescirkusen. Det lär inte bli bättre boendemiljö med några hundra tusen fattiga till i våra ghetton. Scener som dessa är vardag, fatta det.

Det rättfärdigar inte att någon ska urinera på dig på grund utav en text från en låt.
Citera
2017-08-31, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Selim69
Video ute på instagram där den kända rapparen jaffarbyn blir nedpissad o förnedrad av en grupp individider. Vad föranleder denna brutala förnedring?
i en låt han släppte " guldrushen " så dissade han någon död genom att säga " 33 skott på mindre en 3 sekunder ". Det var tydligen en " medlem " i " dödspatrullen " som blev skjuten med 33 skott och avled, dom andra medlemmarna i dödspatrullen tog åt sig väldigt mycke och bestämde sig för att döda jaffar ( han som blev slagen ) men dom kände tydligen hans äldre bror så dom bestämde sig för att skämma ut han istället. Allt skädde under vapenhot oxå antagligen därför han är så rädd.

Googla dödspatrullen så förstår du bättre vad jag menar

PS: ta det med en nypa salt det är inte konfirmerat men har läst samma samma sak av många olika.
Citera
2017-08-31, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arabapan
Var du tacksam att många inte gör en fluga förnär i det verkliga livet. Hade vi haft samma beteende som dem du försvarar så hade du varit nerpissad för länge sedan

Till skillnad från dig så står jag dock för mina åsikter över internet och räds inte att träffa någon i det verkliga livet för ett handgemäng. Vet inte hur många som hotat med att göra barn med min mamma och mig, men när det väl kommit till kritan så har dom backat ur för längesen, eller inte dykt upp på våra avstämda träffar. Så något gemensamt har du trots allt med ovan nämnda. The coward only threatens when he is safe som man brukar säga.
Citera
2017-08-31, 22:47
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Striden står mellan globalister och nationalister.
Så bakgrund spelar ingen roll? MENA har varit överrepresenterade i brottsstatistiken sen minst 90 talet.

Same-same but different. Globalisterna driver den liberala agendan, och nationalism är en konservativ hållning.

Att MENA är överrepresenterade i brottsstatistik betyder väl inte att folk med invandrarbakgrund inte för rösta på SD? Jag fattar inte vad du menar...
Citera
2017-08-31, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Ganska oförsiktigt av överfallarna att urinförnedra.

DNA finns i URIN.

Dom kommer snart att vara identifierade bakom lås och bom.

Hans HellyHansenjacka kan sedan tvättas så att händelsen förintas och hamnar på historiens sophög.

DNA finns INTE i urin.
Citera
2017-08-31, 22:49
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slisktorsk
DNA finns INTE i urin.
Det kan följa med spår av DNA men urin innehåller i sig inte DNA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in