2017-08-31, 21:20
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbaa
https://youtu.be/-YPxPqpgFhI

En kille som förklarar lite vad som händer i videon
Assååå, mannen, walla!

Fatta inge ting jö. Han sto i vegen för han när de slo han så såg inget på jaffe jö.
Bara kiss, kbry?
Citera
2017-08-31, 21:21
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaramBob
Det här var det mest respektlösa jag sett. Tillvaron blir sjukare och sjukare. Stackars människa.
Jag kontrar med stackars land. Detta sker i en förort som byggdes som sovstad åt arbetande svenskar - nu pissar "folk" på en mager bidragsafrikan med artistambitioner. Stackarn ser väl ingen annan väg bort från skiten...
Citera
2017-08-31, 21:21
Medlem
Man blir ju mörkrädd...

Tur att folket här är tangentbordskrigare och dylikt och inte agerar..
Krävs bara att någon skriver saker här och får massa stöd av andra keyboard-warriors för att nästa "lasermannen" ska bege sig ut på gatorna.

Lägg ner. Hur sura är era liv med all denna pessimism?
Citera
2017-08-31, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludermassigneger
Aldrig hört talas om denna kissneger innan. Är förövarna möjligtvis också negrer?
Herregud, ett av väldigt många rasistiska inlägg som jag läst, jag har inte något emot just ordet "neger" men jag märker att på sättet folk här på flashback argumenterar mot invandrare endast väljer att se det dåliga som händer i dessa förorter. Precis som svenska så kan även blattar vara förjävliga, tro inte svenskar är 100% clean för de är de verkligen inte, på samma sätt som blattar inte är 100% clean. BTW, jag är själv svensk.
Citera
2017-08-31, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsgryta
Är inte religiös så det finns inget gud att straffa mig, bara en idiot tror på sagofigurer.

Jag är stolt och arisk med rent blod, absolut inte avundsjuk på en mörkhyad.

Jag ser ner på dem och vill att dem allihopa åker hem, förutom det som jobbar och verkligen lyckats och vill väl till detta land, de får stanna, för att de har förtjänat det.

Men sådant vänsterpack som dig kan fara åt helvete, budgeten räcker inte till.

Skulle kunna tror att du är neger så som du resonerar.

Du pratar om hans familj och säger att dem inte bidragit med något bra i många år. Vad vet du om hans familj? Känner du dom? Hmm... bra försök.
Citera
2017-08-31, 21:23
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Vad förstår du inte?
Ja att straffas med något betyder inte gatuvåld bara, eller gör de det för dig?
Har jag hoppats att deras barn råkar ut för misshandel? Hoppas att dessa människor här inne vars barn får uppleva förnedring lika maximalt. Killen har också föräldrar. Men som sagt, karma.

Du har skrivit till flera postare att du önskar att deras barn råkar ut för samma sak som Kissjaffar.
Karma i detta fallet skulle ju vara att just Kissjaffar råkar ut för det han gör, då han tydligen själv är en kriminell "gangster"blatte som sagt och skrivit att han "pissar" på folk.

Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Extremt roligt att han så grafiskt beskriver kukens hållning när negerjäveln pissas på--jag dör stor humor--

Kan inte annat än att hålla med, hela denna händelse med tillhörande tråd och youtubevideos är enorm underhållning
Citera
2017-08-31, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaDuDu
Man blir ju mörkrädd...

Tur att folket här är tangentbordskrigare och dylikt och inte agerar..
Krävs bara att någon skriver saker här och får massa stöd av andra keyboard-warriors för att nästa "lasermannen" ska bege sig ut på gatorna.

Lägg ner. Hur sura är era liv med all denna pessimism?

Människor är ungefär 50 % mer mord i år kontra förra sura.
Men blunda på du, var positiv.

Skjutningar varje dag nästan, samtidigt som kissjaffar rappar om 33 skott.
Vet inte om man ska kalla det pessimism när det i verkligheten inte finns något positivt i ämnet.
Senast redigerad av riftlord300022 2017-08-31 kl. 21:27.
Citera
2017-08-31, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miocic
Men helve*te vilket tjafs i ännu en värdelös Flashbacktråd. Otroligt vad detta forum gått ned sig.

Den här "dödspatrullen" verkar vara riktiga gangsters till skillnad från många andra. Sjukt hur de kan döda och förnedra folk till höger o vänster i flera år, trots att de är så unga? Hur kan det inte ha blivit offentligt vilka dessa är?
I Göteborg är det i alla fall så att unga personer till klanfamiljen/r som "äger" staden får bete sig hur som helst, inga repressalier, ingenting. Ali khan, Fakhro-familjen mfl brukar ha unga äckliga araber som ägnar sig åt fruktansvärda brott men alla kommer undan pga rädlsa inför namnet (och polisens inkompetens, icke-existerande politisk vilja osv), så de utnyttjar detta till max.

De äldre och semi-äldre gör naturligtvis ingenting, utan de "backar sina facking bryschor till döden oavsett broschan oavsett". Du har säkert varit med om deras mentalitet. Går inte över huvud taget att samtala normalt med åsneknullarna, gör man ens en liten antydning till att säga emot är man en "facking horunge och ska facking bli knullad" osv.

Kanske samma sak med dessa typer i Tensta/Rinkeby?
Några smutspack från Tenstas lugna gatan-kriminella som håller på?
Senast redigerad av Be-Fast-Or-Be-LasT 2017-08-31 kl. 21:43.
Citera
Bannlyst
Vem fan bryr sig om nån nerpissad rappare?
Gå in på Joakim laMottes facebook och hör polisen säga att dom inte hinner med att utreda våldtäkt på en 3-åring och 12-åring.
Media verkar inte tycka det är intressant att svensk polis inte har resurser att utreda våldtäkter på BARN.

Frågan är vilka brott som är viktigare att utreda, en nerpissad rappare?

https://www.facebook.com/joakim.lamotte/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolleo
Herregud, ett av väldigt många rasistiska inlägg som jag läst, jag har inte något emot just ordet "neger" men jag märker att på sättet folk här på flashback argumenterar mot invandrare endast väljer att se det dåliga som händer i dessa förorter. Precis som svenska så kan även blattar vara förjävliga, tro inte svenskar är 100% clean för de är de verkligen inte, på samma sätt som blattar inte är 100% clean. BTW, jag är själv svensk.

Herregud, svenskar är som guds gåva jämfört med somaliska apor
Citera
2017-08-31, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Killen i Videon kan ju inte prata svenska. Översätt?

Scrolla igenom kommentarerna under videon...

Vad man än tycker om den plagierade flaggstångsinstallationen på Sergels torg så är den inget i jämförelse med hur man här lyckas skända vad jag antar i grunden ska föreställa det svenska språket...

Går man ens i skola ute i dessa förbannade sombiezoner, eller ägnar man hela dagarna åt att pissa på varann?

Länken ifråga: https://youtu.be/-YPxPqpgFhI
Citera
2017-08-31, 21:26
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cykelbuss
Irriterande alla internetcoolingar i denna tråden. Vad ska man göra om fyra pers hotar en med pistol/kniv? Spela tuff och bli skjuten/knivad/nerspöad och sen pissad på? Nollor.

Själv hade jag, precis som i stort sett alla utom coola killar på internet, gjort likadant som honom.
Med det sagt så är han säkert ett kriminellt rövhål han också.
Precis så! Hela tråden är full av folk som hade gjort de ena och de andra men saningen är att man är inte så stor i käften med pistol riktad mot sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in