2017-08-31, 22:51
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slisktorsk
DNA finns INTE i urin.

vad babblar du om? DNA finns i urin precis som det finns i ditt saliv.
Citera
2017-08-31, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Det-e-dunder
medans han knullar sin mamma kan väl du berätta mer om vilka som gjorde vad, schysst!

vilken toppenidé! Han kan bli "killen som med nedpinkad och slagen på insta och som sedan fick hämnd när han peppra två tuggare på ett fik med sin scorpion och satt 12 år" det är respekt.

Vi som bor i byn vet vad det handlar om. Ni svennar kan fortsätta spåna vidare på flashback. Det bästa vore om folk höll sig undan, kommer jaffar bli knäppt är allt lungt, blir en av pisspojkarna knäppta har vi ett nytt krig att vänta från folk från samma ort. Och sånt slutar aldrig bra när man är grannar
Citera
2017-08-31, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
vad babblar du om? DNA finns i urin precis som det finns i ditt saliv.

vad spelar det för roll, tror ni att han kommer medverka i en polisutredning mot dessa?
Citera
2017-08-31, 22:53
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Ganska oförsiktigt av överfallarna att urinförnedra.

DNA finns i URIN.

Dom kommer snart att vara identifierade bakom lås och bom.

Hans HellyHansenjacka kan sedan tvättas så att händelsen förintas och hamnar på historiens sophög.

Jaffar skulle aldrig prata med polisen, då är hans rykte i förorten helst kört i botten.
Citera
2017-08-31, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Jaffar skulle aldrig prata med polisen, då är hans rykte i förorten helst kört i botten.
Mer kört än att bli kissad i håret?

Nu är jag ingen expert på "förortsheder", och jag skulle själv inte stått upp mot dessa då jag inte är kriminell.
Men om inte Jaffar slår tillbaka är han väl bränd?
Citera
Medlem
9797s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio

Definitivt. Ryktet är prio ett för en neger som precis blivit nedpissad på öppen gata.
Citera
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
De är helt kapabla att arbeta.
Men de har valt en annan livsstil.
En livsstil som du och andra suckers betalar.

Politikerna är övertygade att nya ungdomsgårdar, några miljoner till integration och handhjärtan är lösningen.

De garvar.

Absolut är dom kapabla till att jobba men då får det bli enkla jobb som parkförvaltare, slicka frimärken på kuvert och andra jobb som kräver låg IQ.
Det är häftigare att säga att man inte vill jobba och spela tuff i "orten" än att erkänna att man är för trög, lat etc. för att skaffa sig ett ordentligt jobb.
Certifierade jobb ska vi inte ens gå in på. Det kan dessa människor bara drömma om.
Enda människorna från dessa länder som har potential att jobba med certifierade jobb är Iranier.
Men absolut vill 80% av "ortens" invånare leva på socialbidrag som Sveriges fattigaste befolkning. Det är ett aktivt val dom gör för det är häftigt att leva på 2000kr i månaden.

Lite intressant kvällsläsning för dig:
https://iq-research.info/en/page/average-iq-by-country/so-somalia
Citera
2017-08-31, 22:56
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Det-e-dunder
vad spelar det för roll, tror ni att han kommer medverka i en polisutredning mot dessa?

Det tvivlar jag på men om han skulle vilja kan dom vrida ut pisset ur hans jacka
Citera
2017-08-31, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorskApa
Mer kört än att bli kissad i håret?

Nu är jag ingen expert på "förortsheder", och jag skulle själv inte stått upp mot dessa då jag inte är kriminell.
Men om inte Jaffar slår tillbaka är han väl bränd?

Han är bränd hur som helst, den mannen kommer aldrig få tillbaka sin respekt även om han knäpper pisspojkarna, samt att han har farliga grabbar emot sig. Detta är bara början, snubben är bränd han bör dra från landet.
Citera
2017-08-31, 22:58
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
människor år eller djur år?

Haha roligaste inlägget idag! Satte kaffet i halsen!
Citera
2017-08-31, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panelmannens
Han är bränd hur som helst, den mannen kommer aldrig få tillbaka sin respekt även om han knäpper pisspojkarna, samt att han har farliga grabbar emot sig. Detta är bara början, snubben är bränd han bör dra från landet.
Och varför är han bränd? Om du nu besitter den informationen, dela med dig. Annars är det lika irrelevant som resten av alla teorier.
Citera
2017-08-31, 22:59
Medlem
HilluPillus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Kan någon skicka länk på video??? Vill ju se detta..!!

nvm, borttagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in