2017-08-31, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Vad menar du?
Jaffar är redan i Sverige och bosatt i ett av Sthlms finaste områden. (enligt styrrande sossar)
Ändå så beteer han sig inte som en svensk, så då återstår psykiskt sjuk?

talar du om rapparen eller individen jaffar?

Så klart han försöker göra en genuin karriär genom att låtsas vara sveriges svar på 50.cent.

Hellre det än att han begår brott.

De som riktar ett vapen på honom bakom kameran är laglösa och bör utvisas. de har visat att de inte tänker ta till sig svenska värderingar
Citera
2017-08-31, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParkLane66
Jag tror det var musikälskare som fått nog ny form av musik-kritiker

Du har nog helt rätt. Det är en ny form av gangsta kritik för musik. Precis som musikens kvalitet visar kritikerna liknande med en golden shower influens.

Slutsats:
Jag ger denna recensionen en 5/10 dock. Kunde varit bättre med kärleksmusik i bakgrunden som i 2girls1cup t.ex. Vadå betala 500kr för bakgrundsljud? Goldenshower gangstamusikkritik ska va gratis. Ogillar betalrecensioner, finns det någon bättre goldenshowermusikreview sida som e gratis? Tipsa gärna.

OnT: Just why....sen undrar folk varför det finns mycket rasister?
Senast redigerad av heyhey1 2017-08-31 kl. 22:30.
Citera
2017-08-31, 22:23
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betstar
Det var ändo en hyffsad analys.

Jag är även jag utlänning och muslim dessutom.

Jag håller med om att migrationspolitik har varit förfärlig. Jag undrar vad politikerna har för bevekelsegrund, för jag är 100 % säker på att man inte gör det av ren barmhärtighet.

Är det lönedumpning? Är det pga en "åldrande befolkning"? Varför vill man ha dessa människor hit undrar jag jämnt och ständigt.

Det ingen snack om saken att människor från "mörkare" länder är i allmänhet lite mer ociviliserade. Om det beror på sviterna av kolonialism, eller total avsaknad av kultur låter jag förbli osagt.

Man kan helt enkelt inte skylla på socioekonomiska faktorer.

Jag tror att en SD-majoritet, även om jag är rätt säker på att det en del av etablissemangets plan, kan vara ett första steg. Vi msåte få stopp på invandringen, skärpa straffarna, mer poliser på gatan, och noll tolerans mot dessa neandertalare. Jag skulle defintivt inte vara emot offentlig dödstraff som någon tidigare sa.

Svenskarna har ju själva orsakat det här genom sin naivitet. Det är bland de dummaste folket (jag är bara ärlig mot er) jag pratat med. Man vill inte se verkligheten, utan man döljer sig bakom floskler och "allas lika värde" och annat nonsense som inte ens hör till. I vilket annat land skulle dessa människor ruttna i nån cell, men icke sa nicke,inte här inte, för att man är civiliserad?

Man är så civiliserad i Sverige att man inte vill bestraffa kriminella? Låter det förnuftigt:S?

Det var nog dagens mest rasistiska inlägg i hela forumet.

/Provokatör
Citera
2017-08-31, 22:24
Medlem
Turbaas avatar
(FB) Tråden där vi skämtar om den nedpissade knarklangaren jaffarbyn
Ni som vill skämta om pissneger mm
Kan skriva i den här tråden
Citera
2017-08-31, 22:26
Medlem
Lao Tzus avatar
Ganska oförsiktigt av överfallarna att urinförnedra.

DNA finns i URIN.

Dom kommer snart att vara identifierade bakom lås och bom.

Hans HellyHansenjacka kan sedan tvättas så att händelsen förintas och hamnar på historiens sophög.
Citera
2017-08-31, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betstar
Det var ändo en hyffsad analys.

Jag är även jag utlänning och muslim dessutom.

Jag håller med om att migrationspolitik har varit förfärlig. Jag undrar vad politikerna har för bevekelsegrund, för jag är 100 % säker på att man inte gör det av ren barmhärtighet.

Är det lönedumpning? Är det pga en "åldrande befolkning"? Varför vill man ha dessa människor hit undrar jag jämnt och ständigt.

Det ingen snack om saken att människor från "mörkare" länder är i allmänhet lite mer ociviliserade. Om det beror på sviterna av kolonialism, eller total avsaknad av kultur låter jag förbli osagt.

Man kan helt enkelt inte skylla på socioekonomiska faktorer.

Jag tror att en SD-majoritet, även om jag är rätt säker på att det en del av etablissemangets plan, kan vara ett första steg. Vi msåte få stopp på invandringen, skärpa straffarna, mer poliser på gatan, och noll tolerans mot dessa neandertalare. Jag skulle defintivt inte vara emot offentlig dödstraff som någon tidigare sa.

Svenskarna har ju själva orsakat det här genom sin naivitet. Det är bland de dummaste folket (jag är bara ärlig mot er) jag pratat med. Man vill inte se verkligheten, utan man döljer sig bakom floskler och "allas lika värde" och annat nonsense som inte ens hör till. I vilket annat land skulle dessa människor ruttna i nån cell, men icke sa nicke,inte här inte, för att man är civiliserad?

Man är så civiliserad i Sverige att man inte vill bestraffa kriminella? Låter det förnuftigt:S?
japp analysen är nära men ändå så fel,, det finns en åsiktskorridor, som man måste följa om man har huslån etc och R-C har väl ägt landet sedan ´45 typ
Citera
2017-08-31, 22:30
Medlem
-Andreas-s avatar
Alltså.
Som ancient LL-usr så antar jag man ha blivit lite, ja, åt "galg humor" hållet me åren.
Hemsk situation för Jaffe där som jag inte lägger moraliska värderingar på.

Hur/varför/när han hamnade där, kunde inte bry mig mindre.
De som gjorde detta, kunde inte bry mig mindre, för att ställa frågan varför om sånt beteende såsom all skit som händer i världen är meningslöst att spendera tid på.

Så;
I somliga delar av mexico hade de förmodligen halshuggit honom i 4k upplösning, bara för att han är muslim på fel ställe, o lagt ut på nätet.
I vissa delar av kina, ja, slagit ihjäl samtliga i videoklippet i en 'street/instant justice drama' o matat dem till grisarna.
Osv.

Alltså;
En piss på sig är relativt ofarligt jmft med cancer, ms, blodförgiftning, våldtäkt, stening, brand, mord, etc. som alltid har funnits eller kommer finnas i ett samhälle med människor.

Sen;
Att kunna skämta om denna enskilda händelse som blev av där bakom en polisstation(!) i rynkeby(!) av en rappare som liksom 'diggar da hoodlum life' o anv den livsstilen som levebröd(!).. utan att hela apparaten av politiker, moralpoliser, krönikörer, media folk, kissnödiga tanter, sken heliga dumma jävla svenskar, etcétera... dagen efter att nämnda cirkus-apparat helt har dementerat just sådan problematik.

Paradox-komik-vansinnet är på snudd till poesí.
Citera
2017-08-31, 22:31
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Ganska oförsiktigt av överfallarna att urinförnedra.

DNA finns i URIN.

Dom kommer snart att vara identifierade bakom lås och bom.

Hans HellyHansenjacka kan sedan tvättas så att händelsen förintas och hamnar på historiens sophög.
Faktum kvarstår. Han kommer ALLTID bli ihågkommen; Rapparen som fick en goldenshower.
Citera
2017-08-31, 22:32
Medlem
ace_secs avatar
"Svensk" rappare.

Önskar alla nyanlända samma behandling.
Citera
2017-08-31, 22:32
Medlem
Ni som tror det är fake så ser man ju klart å tydligt att han blir rädd som fan när han försöker ställa sig upp efter att blivit nerpissad...

Garanterat vapen i bakgrunden annars hade han tagit för sig...så länge det är en pistol riktad mot en och man vet att personen gärna trycker av så är man nog inte tuff..

Dock vet jag att jaffar har folk bakom sig så frågan är bara om dem vågar gå emot dessa idioterna...
Citera
2017-08-31, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revealeroftruths
En källa till mig har berättat varför. Har inte kunnat verifiera trovärdigheten i källans påstående dock.

"De var fyra stycken. De kallas dödspatrullen. De är bara 98r/97r men de är bland de galnaste i hela byn och de äldre har respekt för dessa. De är efterlysta av polisen så de brukar inte vara i Sverige. De var fyra stycken i en grupp. En av dem dog någonstans i byn genom att bli skjuten med 33 skott. Därefter gjorde Jaffar en låt om mordet, varpå dessa tog åt sig väldigt mycket. De ville verkligen döda Jaffar, men eftersom de kände hans storebror så sade de att de endast skulle skämma ut honom lite och sedan dra."

Du har fel nolla det är inte dödspatrullen och dom är inte från byn. Gå knulla din mamma nu svenne
Citera
2017-08-31, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuddkrigaren
Att Jar Jar Binks blir pissad på är väl festligt, men var är skvallret? Vem är hans bror? Hur gammal är han?

"Jar jar Blinks" skön du är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in