Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-30, 14:07
  #1
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Då är det dags att dra igång igen!

Första kuren finns att läsa här:
https://www.flashback.org/t2364428
Schysst sammanfattning på sista sidan.

Andra kuren (flopp)
https://www.flashback.org/t2639172

Iväg till Pattaya i Thailand på semester under 6 månader och skall växa samtidigt. Denna kuren blir min första på trenbolone och dianabol. Kör testo som bas under hela kurandet. Går allt smidigt med att förlänga visum i Thailand och röra sig smärtfritt inrikes med minimala mängder Testo C/E kommer jag att göra detta och bara "ha det gött" med resandet och välmåendet från testot.

Det blir alltså lite hårdare kurande och boende i Pattaya i 3 månader för att sedan resa runt inrikes i Thailand och gotta mig efter en snabb Visa run. Tanken är att bosätta sig lite utanför centrum nära Tonys gym i södra Pattaya för att få ner reskassans boendekostnader. Tips och råd är alltid välkommet, fråga på och följ med nöje!

Kuren
Testo Cypionate/enanthate
500mg/w. V1-12 (1-20)
Dianabol (Methandrostenolone)
30mg/ed. V1-6
Trenbolone Acetate
350mg/w. V. 1-12. Ökar totalen till 500mg/w om allt flyter på som det skall under första perioden på 6v.

Arimidex (Anastrozole)
0.5mg eod under hela kur.

PCT
Gör jag som alltid med nolvadex samt HCG, har alltid funkat för mig och gjort "under" aldrig haft en dålig återställare.


1RM stats
Böj 155kg
Mark 200kg
Bänk 92.5kg (Axel fortfarande trasig, bänkar ej längre)
Vikt: 81kg
Ålder ~ 25
BF ~ 10%

Arbetsschemat är från HST
Hypertrophy Specific Training. Helkroppspass som jag för tillfället kör 3 dagar i vecka som kommer ökas till 5 när jag är ON.
Kommer ligga på ett överskott ~ 500kcal.


Inga biverkningar från förra kurer, inga nu heller. Tack snälla!

I sedvanlig ordning,

MVH!
Citera
2017-08-30, 18:59
  #2
Medlem
FreeThinkers avatar
Låter jävligt nice. Har också funderat på att köra hårt i pattaya under några månader men blir så jävla mycket supande och knullande när man väl är där.
Citera
2017-09-01, 11:20
  #3
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Låter jävligt nice. Har också funderat på att köra hårt i pattaya under några månader men blir så jävla mycket supande och knullande när man väl är där.

Knullande må vara min störta hobby men jag dricker inte så det skall gå fin fint det här!
Citera
2017-09-03, 10:16
  #4
Medlem
FreeThinkers avatar
Ska du köpa apoteks steroider på plats i Thailand? Finns väl inte något apoteks Tren?
Citera
2017-09-03, 20:19
  #5
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Ska du köpa apoteks steroider på plats i Thailand? Finns väl inte något apoteks Tren?

Finns inget apoteks tren längre Men det säljs i apoteken där nere som UG.

Har funderingar på att skippa dianabolen och köra vinnar istället då testo + dianabol blir lite kaka på kaka? Alternativt skippa orala helt och hållet, köra långsam test och snabb tren, någon med erfarenhet?

MVH
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback