2014-04-26, 22:02
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Info:
Detta blir min första kur någonsin, kommer att köra en nybörjarkur. Blir en pilotkur där jag utvärderar mitt psyke, fysiologi och allt där emellan. Vill veta så mycket som möjligt om steroider och hur de påverkar just mig innan jag börjar på riktigt, om det nu blir av. Detta kommer att bli ett sätt för att utvärdera hur just jag reagerar.

Har beställt Diamond Pharmas Testo E från galnegubben, samt nolva. Hcg från apoteket. Det jag väntar på nu är mina verktyg som bör komma under kommande vecka. Kommer ta tjuren i hornen och köra direkt när allt är hemma.

Synpunkter på hela upplägget uppskattas! Då jag som sagt kommer att köra inom kort! Har ni andra frågor så kör hårt

Stats:
Morgonvikt: 78-79Kg
BF 17%

Kuren:
Testo E, 250mg e5d V.1-12
HCG 500ui Tis och Fre V.7-11
Nolva 40mg V.14 Sedan 20mg V.15-17

Näringsinnehåll:
2526 kcal

Kolhydrater 238.1g
Protein 232.2g
Fett 72.1g

Kosten:
Lindahls Kvarg 500g
Hallon, frysta 40g
Body Science Gainer 1 Portion
gris/ko/fisk/fågel 400g
Cashewnötter 100g
Pasta fullkorn 100g
Ris, vitt 100g
Citera
2014-04-26, 22:04
Avslutad
Avundas dig som bara behöver äta 2500kcal Upplägget ser bra ut kanske 16v istället för 12.
Citera
2014-04-26, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Avundas dig som bara behöver äta 2500kcal Upplägget ser bra ut kanske 16v istället för 12.

Kan hålla med dig, men jag har inte bråttom. Kommer högst troligen bli fler vändor, samt tyngre. Tror det blir en suverän förstakur för utvärdering.
Citera
2014-04-26, 22:58
Medlem
Lycka till! Ska snart sj köra en första kur kanske. Är du nojjig för första sticket?

Bjuder du på stats?
Citera
2014-04-27, 00:24
Medlem
max-gains avatar
Ser seriöst och sjysst ut

Om jag var du skulle jag byta ut gainers till whey 100 och skippa cashew nötter, få ner fett lite mer och bli av med onödiga kcal,, slänga in 2 shakes så får du upp proteinet ännu mer och slippa tappa muskel massa
du får ta det som du vill och skita i det om du känner att detta upplägget funkar bättre

Hur kommer det sig att du kör hcg så tidigt i kuren?
Du kan slänga in det lite senare om du inte behöver det mot testikel antrofi då du bara stänger av, sätter på, stänger av sätter på egenproduktion hela tiden

Jag är nyfiken på om du vet något jag missat

Det ser as bra ut Annars hela upplägget funkar

Edit följer denna edit
Citera
2014-04-27, 00:39
Medlem
ShogunHoooas avatar
Intressant!
Kommer följas.

BTW: Se för fan till att ha letrozole och arimidex hemma. Alltid bättre att vara förberedd ifall något inträffar. Alla tror alltid att det händer inte mig, det trodde jag också. Sen började det klias som fan i bröstvårtorna en dag....

Lycka till

V H

Shooogun
Citera
2014-04-27, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max-gain

Hur kommer det sig att du kör hcg så tidigt i kuren?
Du kan slänga in det lite senare om du inte behöver det mot testikel antrofi då du bara stänger av, sätter på, stänger av sätter på egenproduktion hela tiden

t

Läst att man kan bli nerstängd av att köra hcg på pct:n?
Sen skall återhämtningen vid pct bli bättre med lite hcg under kuren.
Citera
2014-04-27, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunHoooa
Intressant!
Kommer följas.

BTW: Se för fan till att ha letrozole och arimidex hemma. Alltid bättre att vara förberedd ifall något inträffar. Alla tror alltid att det händer inte mig, det trodde jag också. Sen började det klias som fan i bröstvårtorna en dag....

Lycka till

V H

Shooogun

Borde det inte räcka med nolvadex? Om jag nu skulle få känningar så skulle jag påbörja nolva med en gång. Skulle det inte gå över så stoppar jag kuren.

Upplys mig gärna annars, i sådana fall kommer jag köpa hem arimidex samt letrozole också!
Citera
2014-04-27, 11:26
Medlem
max-gains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Läst att man kan bli nerstängd av att hcg på pct:n?
Sen skall återhämtningen vid pct bli bättre med lite hcg under kuren.

Visst blir du nedstängd av hcg men det blir du ju oavsett hur du använder det, hcg använder du ju dock för att kickstarta egen produktionen så att använda det senare i din testo kur vore ingen dum idé

Du kan ju sätta sista sticket hcg 2 veckor efter sista testo E sen rullar du på nolva only
Hcg räcker med att du kör typ 3 veckor då det är kraftigt och intensivt prepp vill jag påstå

Att återhämtningen blir bättre Om du kör hcg under kur vill jag gärna läsa studie om eftersom du fuckar hpta av helvete när du gör sådär :S. Men länka gärna
Citera
2014-04-27, 11:27
Medlem
max-gains avatar
Du ska ALLTID ha tillgång till al när du kurar oavsett prepp, längd mm
Citera
2014-04-27, 12:59
Medlem
Tackar för svar! Efter att ha läst lite mer så kommer jag köra på Arimidex som AI. Tänker inte ta det i förebyggande syfte då jag inte ens vet om jag är gynokänslig eller får östrogena bieffekter. Men skulle det visa sig att så är fallet så hoppar jag definitivt på det också.

Det jag läste om HCG är väl detta
http://sv.thinksteroids.com/artiklar/hcg-post-cycle-therapy-pct/

"Istället bör HCG användas i mitten eller senare delen av kuren, och senast vid den sista steroid injektion av cykeln."

Ett citat från länken..

Har läst lite till, blir att fixa letro också
Senast redigerad av Bigbadmotherfucker 2014-04-27 kl. 13:23.
Citera
2014-04-27, 13:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Tackar för svar! Efter att ha läst lite mer så kommer jag köra på Arimidex som AI. Tänker inte ta det i förebyggande syfte då jag inte ens vet om jag är gynokänslig eller får östrogena bieffekter. Men skulle det visa sig att så är fallet så hoppar jag definitivt på det också.

Det jag läste om HCG är väl detta
http://sv.thinksteroids.com/artiklar/hcg-post-cycle-therapy-pct/

"Istället bör HCG användas i mitten eller senare delen av kuren, och senast vid den sista steroid injektion av cykeln."

Ett citat från länken..

Du börjar med den beroende på kurupplägg när du märker att nötterna börjar försvinna. På låga doser testo så kommer det ske kanske runt veckan 5-6 dvs nära halvtid av kuren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in