2015-10-24, 23:32
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Då är det dags att dra igång igen.

Förra kuren finns att läsa här:
(FB) Första Testo E kur, deff!
Schysst sammanfattning på sista sidan.

Denna kuren blir bra mycket hårdare, och det är tanken att jag skall bli det också. Då det är en deff igen. Men denna gången kör gubben på följande medicinering:
Testo E 250mg/ml Galenika från Swedstore. 2 ml e4d.
Testo P 100mg/ml från Interpharma. 2 ml eod.
EQ 250mg/ml från Supermanlab. 1 ml eod.
Letro 1.25mg eod.

Har lagt mycket tid på basövningar det sista och statsen lyder;
Böj 140kg
Mark 200kg
Bänk 85kg (knullad axel)
Vikt: 90kg
Ålder ~ 25
BF ~ 15%

Arbetsschemat är ett typisk push/pull schema. Presspass/Mark/Ryggpass/Ben Kör 5 dagar i veckan.
Kommer ligga på ett underskott ~ 500kcal.

Har värmt upp lite med Testo E, redan kört slut på dem under 3 månader, precis börjat köra testo P och EQ kommer i veckan.

EQ 875mg ew
Testo p 700mg ew

Inga biverkningar från förra kuren, inga nu heller. Tack och lov!

I sedvanlig ordning;

MVH!
Citera
2015-10-28, 10:56
Medlem
Igår innan läggdags blev det 1,25mg letro, 200mg testo p samt sista vändan med HCG 500ui.. Blir en sista vända med 5000ui till mot slutet av kuren.

Annars rullar allt på som vanligt, blir marklyft idag. Ska köra 150kg med högre repsintervall och träna upp greppstyrkan, målet är 200kg utan remmar till kurens slut. Ska få fram testresultaten från läkarn som gjordes förra veckan och publicera dessa här.

Väntar fortfarande på mitt EQ, ska bli kul att testa annat än testo för första gången.
Som vanligt!

MVH
Citera
2015-10-28, 12:06
Medlem
itworkss avatar
Hur ligger ditt östro på 1.25 letro eod?
Citera
2015-10-28, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itworks
Hur ligger ditt östro på 1.25 letro eod?

Kuken står, lederna gör inte ont och mår bra för övrigt. Kör i förebyggande syfte för EQ:n inträde nu i veckan. Har mina misstankar om att gyno kommer spöka, har redan kittlat lite i brösten men inga kulor eller liknande.. Känns som jag kan uppa dosen till 2,5mg eod om jag stöter på problem.

MVH
Citera
2015-10-29, 12:15
Medlem
itworkss avatar
Alright. Lycka till :-)
Någon bild?
Citera
2015-10-29, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itworks
Alright. Lycka till :-)
Någon bild?

Man bad om bilder i förra kurrapporten, men tyvärr är jag tatuerad över hela överkroppen i stort sett, så tyvärr!

Men här kommer länken till blodprofil, lever och prostatavärden..

http://i65.tinypic.com/qy93lw.jpg

Som alltid,

Mvh
Senast redigerad av Bigbadmotherfucker 2015-10-29 kl. 20:44. Anledning: Länkfel
Citera
2015-10-30, 00:19
Medlem
Kände mig som ett barn på julafton, såg att min EQ kommit. Reflekterade snabbt om jag kanske fått lite problem då det kändes aningen trevligare att få nya sterioder än att trycka en fin liten tösabit. Haha, hur som helst så är första sticket för denna rundan gjord och jag är officiellt igång.
1ml/250mg EQ
2ml/100mg Testo P
1,25mg Letro

Önskar en fin kur utan sjukdom och skador. Nu kör vi, önska mig lycka till!

MVH
Citera
2015-10-30, 09:59
Medlem
itworkss avatar
Ser ju fint ut
Citera
2015-10-30, 21:00
Medlem
Följde din förra kur under ett annat namn och körde liknade kur parallellt.

Sitter nu och planerar min andra och testo e testo p och eq är inblandad så detta ska följas
Citera
2015-10-30, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Kände mig som ett barn på julafton, såg att min EQ kommit. Reflekterade snabbt om jag kanske fått lite problem då det kändes aningen trevligare att få nya sterioder än att trycka en fin liten tösabit. Haha, hur som helst så är första sticket för denna rundan gjord och jag är officiellt igång.
1ml/250mg EQ
2ml/100mg Testo P
1,25mg Letro

Önskar en fin kur utan sjukdom och skador. Nu kör vi, önska mig lycka till!

MVH

WTF tar du 1,25mg letro i förebyggande syfte eller vid behov?

alla är vi ju olika men gode gud i helvete vad dåligt jag själv skulle mått av det .
Citera
2015-10-30, 21:26
Medlem
Vingthors avatar
Jag vill på inget sätt pissa på dig eller trycka ned dig MEN...

Jag väger 76 kg, har 18 % i bf och egentligen rätt pissiga gener för kroppsbyggning.
Alltså är jag betydligt mycket jävla mindre än dig samt alltså fetare än dig.
Har aldrig rört någon steroid och jag drar 200 kg mark, troligen mer, 100 bänk och 140 böj. Inga superstats men i jämförelse med någon som kurat redan tidigare får det väl anses exceptionellt antar jag. Mina stats har jag nått med envishet och mental inställning.

Grabben för fan, du slösar bort dina bästa år när din egen testoproduktion är som högst och riskerar dessutom biverkningar. Du har nu möjlighet att göra galna gains om du äter rätt och sköter träningen helt ren!
Citera
2015-10-31, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karloken
WTF tar du 1,25mg letro i förebyggande syfte eller vid behov?

alla är vi ju olika men gode gud i helvete vad dåligt jag själv skulle mått av det .

Började med arimidex, funkade dåligt. Fixade letro, körde 2,5mg eod i fyra dagar sen ner på 1,25mg eod. Känns som att jag får små känningar ibland så ligger kvar.. Sen mår jag bra så tanken har slott mig att det kanske är riktig skitletro jag fått tag på.

MVH
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in