2017-08-28, 20:48
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
Smaken på rapé är riktigt manlig och fint! Jag tycker det smakar skog och whisky och passar bra till exempelvis skogshuggare!
för övrigt ska man inte underskatta käringsnus för det är gött som fan att omväxla med, man får dra på bara med flera så det känns nåt.
Smakar den verkligen whiskey? Själv gillar jag inte alls originalsmaken men när dom har limevarianten så köper jag det gärna.
Citera
2017-08-28, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nog för att jag också brukar kalla det för "parfymerad kärringsmörja" men det är mest på skoj. Det är främst "parfymerad" och "smörja" som är dom operativa orden så att säga.
exakt så är det
Citera
2017-08-28, 20:52
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ifb
exakt så är det
All form av portion är mer käringsnus än rape lös någonsin kan bli. Lev med det småkillar.
Citera
2017-08-28, 20:59
Medlem
Citat:
Smakar den verkligen whiskey? Själv gillar jag inte alls originalsmaken men när dom har limevarianten så köper jag det gärna.

ja en liten liten aning tycker jag! Sen är det nåt med associationerna som nog gör att det smakar det mer. Limen har jag faktiskt aldrig provat.
Citera
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
All form av portion är mer käringsnus än rape lös någonsin kan bli. Lev med det småkillar.
Det tyckte jag också när jag var 16.
Citera
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
ja en liten liten aning tycker jag! Sen är det nåt med associationerna som nog gör att det smakar det mer. Limen har jag faktiskt aldrig provat.
Har jag aldrig tänkt på. Men den där jävla tallbarssmaken klarar jag inte av helt enkelt.
Citera
2017-08-28, 21:03
Medlem
Citat:
Har jag aldrig tänkt på. Men den där jävla tallbarssmaken klarar jag inte av helt enkelt.

smaken är ju som olika men det är ju inget kärringaktigt över smaken iaf
Citera
2017-08-28, 21:06
Medlem
AA-suiteds avatar
Ingen som vill svara på mina 3 frågor?
Citera
2017-08-28, 21:07
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
smaken är ju som olika men det är ju inget kärringaktigt över smaken iaf
Näe, det är väl mest att det är smaksatt alls som jag tycker lite "illa" om.
Citera
2017-08-28, 21:11
Medlem
RZLAs avatar
Kärringsnus är ju mer sådant som smakar just mint, jordgubb, lakrits osv. och gärna kommer i mini-påsar. Rapé smakar ju mer granbarr, kommer i vanliga påsar och är dessutom vanligare bland män än kvinnor, enligt mina observationer.
Senast redigerad av RZLA 2017-08-28 kl. 21:17.
Citera
2017-08-28, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44

Ja det låter onekligen som TS pratar om portion.

Själv är jag ganska tveksam till om man ens ska kalla portion för snus?

Sen att kalla rappe för tjejsnus är märkligt men antar att man inte har koll på styrka när man snusar portion.
Citera
2017-08-28, 21:14
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Rapé smakar ju mer grannbar, kommer i vanliga påsar och är dessutom vanligare bland män än kvinnor, enligt mina observationer.
Det är det här hela min frågeställning handlar om. Snuset är vanligt hos män men är i mitt tycke skapt som ett tjejsnus. Granbarr är inte hur ett vanligt snus smakar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in