2017-08-27, 21:40
Medlem
Birdogirls avatar
I fredags var jag i en hyfsat stor svensk stad och hamnade på en dansklubb, för första gången på länge. Jag var så taggad! Hade inte varit ute och röjt på ett dansgolv på över ett år. Det var mist 5 år sedan jag var på dansklubben jag nu skulle besöka.

Jag kom dit med en kompis och eftersom vi har lite olika musiksmak hamnade vi på lite olika dansgolv. Gjorde inte mig så mycket eftersom jag träffat lite nya vänner, några svenska killar.
Men det var typ de enda svenska killarna på stället också...

Alltså jag skojar inte, det var typ 90 % invandrare på stället.
Nu till själva grejen då... JAG HAR ALDRIG NÅGONSIN BLIVIT SÅ TAFSAD PÅ UNDER HELA MITT LIV. Jag hade klänning på mig (big misstake tydligen, för då var det fritt fram att "ta för sig")
Jag var så jävla arg! Vart jag än vände mig så skulle någon jävel ta en över kroppen. Vände man sig om (förbannad) så stog det otaliga flinande fula apor där och man hade inte en aning om vem som gjort vad. De passade på när man inte såg, rörde sig i publikhavet.

Att dansa själv, vilket jag kunnat göra tidigare, var helt uteslutet. Många gånger fick jag stå emot kraftiga impulser att slå dom. Jag puttade givetvis bort dom, sa NEJ och blev förbannad, men vad hjälpte det? INGET!
Jag ville inte gå hem eller gå och sätta mig i baren och sura heller, när jag kommit dit för att äntligen bara röja, dansa, supa och ha kul, med betoning på DANSA.
Men tydligen kan man som tjej inte göra det längre...
Det slutade med att jag förklarade läget för en av de svenska killarna. Den enda av de jag träffat, som var kvar på dansgolvet. Varje gång de började på med sitt kletande (hela tiden) så fick jag liksom putta fram honom, stackaren, till att "skrämma iväg dom" eller låtsas va en förbannad pojkvän. För vad jag sa eller gjorde kvittade liksom. Min kropp var deras kropp eftersom den befann sig på dansgolvet.

Jag noterade också att dansgolvet bestod till 90% av män. Sist jag var ute skulle jag uppskatta fördelningen till 70% tjejer och 30 % killar. Jag märkte att det var fler tjejer än jag som hade det jobbigt, så många kanske gått därifrån, jag ver inte...

Ok, nu till det jag vill diskutera...
Vad ska man göra som tjej, om man älskar att gå ut och dansa och ha kul? Ska man lägga ner utekvällarna helt ändå? Sitta lite diskret i baren med en polotröja, solglasögon och pepparsprej?
Hyra en livvakt? Jag har ingen jävla aning.
Sjukt i alla fall att svenska killar ska behöva agera "beskyddare" mot en jävla apflock.
Citera
2017-08-27, 21:46
Medlem
Monopolis avatar
Stanna hemma.

Det går liksom inte ena stunden att beskylla vita svenska män för allt ont i världen och sedan begära deras skydd när det är lägligt. Acceptera läget, vill du dansa så får du helt enkelt leva med att babbegängen får känna på dig.
Senast redigerad av Monopoli 2017-08-27 kl. 21:49.
Citera
2017-08-27, 21:46
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdogirl
Vad ska man göra som tjej, om man älskar att gå ut och dansa och ha kul?
1. Du får göra noggrann research i förhand. Det hade du i din (befogade) aningslöshet inte gjort här.
2. Du får ta med dig fler vänner och inte hamna på olika dansgolv. Ni måste hålla samman och dansa i en sluten grupp där ni har koll på varandra.
3. Rapportera minsta lilla till personal och vakter. Tafsande är ett hett ämne nu och personalen kommer att agera.
Citera
2017-08-27, 21:47
Medlem
franges avatar
Välkommen till det nya spännande Sverige anno 2017. Det är bara tacka och ta emot eftersom du och dina medsystrar har röstat fram till det här samhället vi nu har - vi är många svenska män som under lång tid protesterat och varnat för att det är hit det kommer ta vägen, men blivit bespottade, uthängda, förföljda och hatade för det.

Nu får ni stå ert kast helt enkelt. Tänk på vad du röstar på nästa år, iallafall.
Citera
2017-08-27, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birdogirl
I fredags var jag i en hyfsat stor svensk stad och hamnade på en dansklubb, för första gången på länge. Jag var så taggad! Hade inte varit ute och röjt på ett dansgolv på över ett år. Det var mist 5 år sedan jag var på dansklubben jag nu skulle besöka.

Jag kom dit med en kompis och eftersom vi har lite olika musiksmak hamnade vi på lite olika dansgolv. Gjorde inte mig så mycket eftersom jag träffat lite nya vänner, några svenska killar.
Men det var typ de enda svenska killarna på stället också...

Alltså jag skojar inte, det var typ 90 % invandrare på stället.
Nu till själva grejen då... JAG HAR ALDRIG NÅGONSIN BLIVIT SÅ TAFSAD PÅ UNDER HELA MITT LIV. Jag hade klänning på mig (big misstake tydligen, för då var det fritt fram att "ta för sig")
Jag var så jävla arg! Vart jag än vände mig så skulle någon jävel ta en över kroppen. Vände man sig om (förbannad) så stog det otaliga flinande fula apor där och man hade inte en aning om vem som gjort vad. De passade på när man inte såg, rörde sig i publikhavet.

Att dansa själv, vilket jag kunnat göra tidigare, var helt uteslutet. Många gånger fick jag stå emot kraftiga impulser att slå dom. Jag puttade givetvis bort dom, sa NEJ och blev förbannad, men vad hjälpte det? INGET!
Jag ville inte gå hem eller gå och sätta mig i baren och sura heller, när jag kommit dit för att äntligen bara röja, dansa, supa och ha kul, med betoning på DANSA.
Men tydligen kan man som tjej inte göra det längre...
Det slutade med att jag förklarade läget för en av de svenska killarna. Den enda av de jag träffat, som var kvar på dansgolvet. Varje gång de började på med sitt kletande (hela tiden) så fick jag liksom putta fram honom, stackaren, till att "skrämma iväg dom" eller låtsas va en förbannad pojkvän. För vad jag sa eller gjorde kvittade liksom. Min kropp var deras kropp eftersom den befann sig på dansgolvet.

Jag noterade också att dansgolvet bestod till 90% av män. Sist jag var ute skulle jag uppskatta fördelningen till 70% tjejer och 30 % killar. Jag märkte att det var fler tjejer än jag som hade det jobbigt, så många kanske gått därifrån, jag ver inte...

Ok, nu till det jag vill diskutera...
Vad ska man göra som tjej, om man älskar att gå ut och dansa och ha kul? Ska man lägga ner utekvällarna helt ändå? Sitta lite diskret i baren med en polotröja, solglasögon och pepparsprej?
Hyra en livvakt? Jag har ingen jävla aning.
Sjukt i alla fall att svenska killar ska behöva agera "beskyddare" mot en jävla apflock.

Läste bara rubriken men svaret är ja. Vill du gå ut och dansa för just dansens skull finns det betydligt bättre forum än att gå ut på disco och supa. De som går dit är skräp och där hittar man annat skräp. Stanna hemma.
Citera
2017-08-27, 21:50
Medlem
teasardigs avatar
Steg 1. Säg till vakterna. Steg 2. Om inget görs, name and shame. Ställena är extremt måna om sina rykten.
Citera
2017-08-27, 21:50
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Välkommen till det nya spännande Sverige anno 2017. Det är bara tacka och ta emot eftersom du och dina medsystrar har röstat fram till det här samhället vi nu har - vi är många svenska män som under lång tid protesterat och varnat för att det är hit det kommer ta vägen, men blivit bespottade, uthängda, förföljda och hatade för det.

Nu får ni stå ert kast helt enkelt. Tänk på vad du röstar på nästa år, iallafall.
Dagens sanning, nu får kvinnsen stå sitt kast.
Citera
2017-08-27, 21:59
Medlem
JumpingJacks avatar
Byt dansgenre och gå på styrdans istället. Det värsta du kan råka ut för där är dansbandssaxofoner och överförfriskade svennar som stirrar lite för länge i din urringning.
Citera
2017-08-27, 22:00
Medlem
Bara av ren nyfikenhet, vad innebär tafsa i det här fallet? En hand på axeln? Ryggen? Ett rejält tag om rumpan? Tror gränsen är väldigt olika för tjejer samt att för få tjejer vågar säga ifrån.
På nåt sätt hoppas jag ändå att de här som gör det tror att de raggar på dig och att de inte bara gör det för den eventuella njutning det ger dem för stunden.

Tror en bra taktik skulle vara att du hittar någon eller några som du dansar med och är tydlig med att du är med just den eller de personerna. Tråkigt men så är det.
Har märkt att det är många tjejer som gör så och det är tråkigt även för mig som kille som gärna skulle dansat med dem.

Ett annat tips är att gå på techno eller trance events, av egen erfarenhet så är det mycket trevligare stämning.
Citera
2017-08-27, 22:01
Medlem
Bizmarcks avatar
Ta knark och dansa hemma i vardagsrummet istället!
Citera
2017-08-27, 22:02
Medlem
Det är färdigdansat tjejer Nu kommer ni att bli knullade vart ni än går. Det är bara att svälja satsen.
Citera
2017-08-27, 22:04
Medlem
Birdogirls avatar
Trevligt med tips och åsikter, vissa bättre än andra... Nu hör inte jag till dem som röstat för det här och jag beskyller inte vita män för varken världens eller mina bekymmer. Rösta på SD lär jag göra 2018 också, men är rädd för att det inte är det enda som krävs för att kunna gå ut och dansa utan bruna händer uppanför klänningen. Problemet lär ju inte försvinna efter valdagen liksom :/

Skulle jag säga till vakterna så hade de ju fått slänga ut allihop typ. Det var ju typ ingen som lät mig va. Sen var ju vissa värre än andra, men som sagt hann jag aldrig se vilka de var eftersom de passade på när man inte såg. Fega jävlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in