2017-08-30, 17:25
Medlem
många "jag gillar olika" som börjar ångra sig. Vad hände? Verkligheten ?
Citera
2017-08-30, 17:51
Medlem
RetroLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Välkommen till det nya spännande Sverige anno 2017. Det är bara tacka och ta emot eftersom du och dina medsystrar har röstat fram till det här samhället vi nu har - vi är många svenska män som under lång tid protesterat och varnat för att det är hit det kommer ta vägen, men blivit bespottade, uthängda, förföljda och hatade för det.

Nu får ni stå ert kast helt enkelt. Tänk på vad du röstar på nästa år, iallafall.
Och vi kvinnor som INTE röstat på vänsterpacket då? Tar du ansvar för allt som andra män gör, även om du själv inte gör det? Jag kan fan inte hjälpa att andra tjejer röstar rött. Vilken jävla logik.
Citera
2017-08-30, 17:56
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Vilka "ni" är????? Jamen alla ni som röstat på detta elände,och för att svara
på frågan,jo det är väldigt olämpligt att som kvinna gå ut och dansa
Om du inte gillar att bli våldtagen........
Nu var det ju så att ts INTE hade röstat för detta, och även var tydlig med detta, så att när hönshjärnan som kom dragandes med "ni" är det ju bra malplacerat att komma med den kommentaren.
Citera
2017-08-30, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birdogirl
Vad ska man göra som tjej, om man älskar att gå ut och dansa och ha kul? Ska man lägga ner utekvällarna helt ändå? Sitta lite diskret i baren med en polotröja, solglasögon och pepparsprej?
Hyra en livvakt? Jag har ingen jävla aning.
Sjukt i alla fall att svenska killar ska behöva agera "beskyddare" mot en jävla apflock.

Du har ju svaren själv! Om du är tveksam, kontakta polisen. Du vet, de som vi betalar med dyra skattepengar för att de ska lösa brott som du uppenbarligen utsatts för. Dock kommer de inte göra något annat än att rekommendera dig att alltid gå i grupper med andra kvinnor. Svenska kvinnor rekommenderas att inte gå ensamma längre. Det är helt enkelt inte säkert. Om du följer med i media så har polisen regelbundet rekommenderat kvinnor att gå i grupp om de ska ta sig någonstans.

Det dröjer inte speciellt länge innan polisen rekommenderar att kvinnor täcker sina kroppar och ansikten för att få gå i fred utomhus. Det är nog bäst att följa deras rekommendationer. Om inte ens polisen tänker göra något åt dessa övergrepp finns det inget som kommer att vända utvecklingen.

En av alla uppmaningar: https://www.metro.se/artikel/polisen...-ut-ensamma-xr

Tips: [url]https://www.alhannah.com/product-category/womens-islamic-clothing/burka-niqab/[/url

Låtsas bara inte att du är förvånad.
Citera
2017-09-01, 22:08
Medlem
Birdogirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamsparon
TS, jag gillar din Super Mario Bros. 2 avatar. De där ägg-sprutande bossarna är för sköna.

Super Mario Bros. 2 släpptes för övrigt i Europa den 28 april 1989 och någonstans där borde man väl också börjat dra i den mångkulturella asyl-bromsen.

Problemet med Sverige de senaste 30 åren är att det inte funnits någon kulturantropologisk riskkalkyl och framförhållning.

Känslan har varit att "det här löser sig av sig självt".

Well, det gjorde visst inte det.

Man kanske helt enkelt inte ska grunda och ta stora politiska framtids- och samhällsavgörande beslut baserat på luddiga känslor?

Ja visst är han skön!?! såna ägg skulle man kunna skjuta på dansgolvet!

Ja, politikerna har inte haft en aning. Folket får ta konsekvenserna. Även de som inte röstat för dem.
Citera
2017-09-23, 22:55
Medlem
Kebabfysikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Svenska kvinnor:
"Vita män är så tråkiga! Vita män är jävla rasister! Svenska män våldtar också! Vita män än X och Y! Jag föredrar främlingar de är mycket mer spännande! Riv gränserna! Öppna murarna! Refugees Welcome!"

- 3 år senare -

Svenska kvinnor:
"Snälla, hjälp! Jag blir antastad varje dag av negrer och araber De hotar med att våldta mig! Flera av mina vänninor har blivit överfallna påväg hem från skolan/jobbet/krogen! Vad ska jag göra?! Vart är alla vita killar?! Hjälp! "

Det kommer bli mycket, mycket värre. Vad tror du händer den dag då polisen inte längre kan skydda dig? När ingenting hindrar ett gäng negrer från att följa efter dig hem, tränga sig in i din lägenhet och turas om att täppa analen på dig i veckor?

Vakna upp förfan.

Ungefär så är det. Det är bara att vänja sig, det är det här samhället svenska folket har röstat fram.
Citera
2017-09-24, 09:55
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Apartheid. Det är inte accepterat så en slags inofficiell apartheid. Antingen krogar/klubbar som babbar inte har råd att komma in på eller privatfester där de inte är inbjudna.

Det bästa vore såklart om det var en global apartheid där mörkrets folk kan förvaras i sina latrinländer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in