• 1
  • 2
2017-08-27, 08:58
Medlem
jag skickade ett mail till dom och skrev att jag har problem med spelet och därför får problem med deras uttag och ville ha hjälp. dom valde att stänga ner mitt konto och tänker inte öppna det säger dom

va ska jag göra ?? jag måste ha mitt konto.......stort skämt är det här
Citera
2017-08-27, 09:06
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nymanniska123
jag skickade ett mail till dom och skrev att jag har problem med spelet och därför får problem med deras uttag och ville ha hjälp. dom valde att stänga ner mitt konto och tänker inte öppna det säger dom

va ska jag göra ?? jag måste ha mitt konto.......stort skämt är det här

Det är inte så att dom helt enkelt har rätt?
Citera
2017-08-27, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Det är inte så att dom helt enkelt har rätt?
deras sida så deras regler, men jag har inte gjort nått fel mot dom. de finns ju ingen annanstans att spela. jag vill väldigt gärna ha mitt konto
Citera
2017-08-27, 09:08
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
deras sida så deras regler, men jag har inte gjort nått fel mot dom. de finns ju ingen annanstans att spela. jag vill väldigt gärna ha mitt konto

Det finns jättemånga andra ställen att spela på, eller är du avstängd överallt? Allt du skriver tyder på att dom har helt rätt om dig.
Citera
2017-08-27, 09:10
Medlem
Citat:
Det finns jättemånga andra ställen att spela på, eller är du avstängd överallt? Allt du skriver tyder på att dom har helt rätt om dig.
pokerstars är outstanding när det kommer till poker, dom andra sidorna är skräp

jag håller med dom, jag är väldigt spelberoende, men de måste finnas miljoner med samma problem
Citera
2017-08-27, 09:15
Medlem
Citat:
Dom bör också stängas av. Det där är en drog för dig och den kommer dra ner dig. Take the hint istället, innan det är för sent.
jag har varit spelberoende hela mitt liv och jag älskar det...jag har ju pengar till det så vad spelar de för roll och dessutom så vinner jag pengar
Citera
2017-08-27, 09:47
Medlem
Be supporten snällt är väl enda lösningen.

Bra sätt folk tipsar om att sluta spela här
Citera
2017-08-27, 09:50
Bannlyst
Istället för att spamma en massa trams & offtopic (0.03) så vill jag gärna ställa en fråga: Har Pokerstars låst ditt konto och därmed låst dina tillgångar på kontot? D.v.s. pengar som du har på kontot.

Eller var kontot tomt?
Citera
2017-08-27, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sovtutan
Istället för att spamma en massa trams & offtopic (0.03) så vill jag gärna ställa en fråga: Har Pokerstars låst ditt konto och därmed låst dina tillgångar på kontot? D.v.s. pengar som du har på kontot.

Eller var kontot tomt?
äntligen nån vettig, nej det var tomt mitt konto

jag sätter bara in en hundralapp ibland oså....
Citera
2017-08-27, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Bry dig inte om idioterna i tråden. De är efterblivna jävlar som inte orkar eller kan hjälpa till. Förstår inte riktigt varför de spärrat ditt konto? De flesta som spelar är spelberoende liksom så det är ju knappast någon anledning. Ett seriöst svar bör man ju få.
ja men jag fattar ingenting, jag hade ingen aning att dom skulle stänga av mej....jag bryter ju inte mot några regler
Citera
2017-08-27, 09:57
Bannlyst
Citat:
äntligen nån vettig, nej det var tomt mitt konto

jag sätter bara in en hundralapp ibland oså....
Om kontot var tomt så är det väl ingen förlust? Skapa ett nytt konto. Om det är låst till ditt personnummer så kan jag inte hjälpa ytterligare, förutom såklart att spela någon annanstans.
Citera
2017-08-27, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sovtutan
Om kontot var tomt så är det väl ingen förlust? Skapa ett nytt konto. Om det är låst till ditt personnummer så kan jag inte hjälpa ytterligare, förutom såklart att spela någon annanstans.
ja men exakt de va till mitt personnummer och dom varnat mej för att skapa ett nytt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in