Sådär nu är jag tillbaka från att ha levt lite.
Citat:
Ursprungligen postat av
SecundusSilent
Eftersom dem som fått sina privilegier indragna handlar om nazister och rasister som förespråkar folkmord, så i sannerligen handlar frågan om ren ondska.
Nu är det såhär att vi alla är rasister, och att folkmord har förekommit i alla tider. (jag säger inte det är bra för det) Ett exempel är 75 miljoner indianer och 37 miljoner Ukrainare.
Två vetenskapliga källlor som inte är min blogg, om du pallar att trycka två böcker.
http://fritanke.se/bocker/vi-och-dom/
https://www.nok.se/Allmanlitteratur/Bocker/Sakprosa/Sakprosa/Sapiens/
Citat:
Ont skall med ont fördrivas, öga för öga, tand för tand – som det heter i vårt religiösa arv.
Det var så Hitler resonerade - inser du att du är mer lik Hitler än random Nazist eller Rasist.
Det är handlingar som är onda inte tankar. Den som förordar våld är du, men du projicerar din egen ondska.
det du gör är att använder andras tankar för att få utlopp för ditt hat.
Citat:
Vad vi ser är början på en kulturrevolution.
Ett försök till hjärntvätt ja
Citat:
Utrensningarna har bara startat.
Japp 10 % kommer åka för det är så som Kommunism fungerar. Kommunism är ganska lik en kriminell motorcykelklubb, man måste döda för att fylla kvoter, och för att visa att man är lojal.
Se min tidigare källa.
Citat:
Det är nazisterna och övriga folkutrotare
Kommunisterna menar du?
Och jag påpekar igen att Sapiens historia är fylld av folkmord.
Citat:
slaveri och rasism som kommer att klämmas åt på bred front.
Aha så då menar du att araberna ligger risigt till, deras slavhandel får nordamerikas att likna en fis i rymden.