Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-17, 13:10
  #13
Medlem
Så länge ingen blir skadad, och du själv inte lider av det, så ser jag inget problem med din inställning. Däremot kanske du ska hålla dig till renodlade knullsajter i framtiden.
Citera
2017-08-17, 21:33
  #14
Medlem
Känner igen mig i dig TS, höll på så där tidigare. Men jag kom på mig själv att det handlade om att söka efter kickar, för min delhandlade det om mer och mer avancerat sex och råare sex, blev till sist nojig över det faktum att man inte visste om tjejen ångrade sig dagen efter.
Lösningen för min del blev inga fler dejtingsajter. Men behovet av kickar finns fortfarande, klättrar jag upp för en vägg vill jag genast klättra upp för en värre och häftigare vägg, cyklar jag down hill likadant ska vara värre och värre, likaså skidåkningen, kommer antagligen att sluta med att jag hoppar fallskärm utan fallskärm, vilket i och för sig inte är fallskärmshoppning .
Ingen dejt eller sex på ett år nu, mår kanonbra
Citera
2017-08-17, 21:39
  #15
Medlem
Helt fantastiskt och höra ngn som faktiskt funderar över sånt här och inte bara rullar på utför med alla andra.

Låter som du håller på att växa upp.

Avinstallera skiten nu och gå ut i världen och umgås normalt. Kärlek är kemi och när hon med rätt feromoner dyker upp så är hon en 10a oavsett hur hon ser ut. Då bleknar helt plötsligt alla andra och hennes "fel och brister" betyder noll.

Lycka till!


... fan vad gött och läsa...
Citera
2017-08-17, 22:18
  #16
Medlem
Det handlar om att du inte öppnar upp dig. Att du spelar ett spel för att få henne i säng.

Tänk dig att du istället visar precis vem du är, och precis hur du känner.

Det är kommer garanterat vara det svåraste du har gjort
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback