Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-17, 03:32
  #1
Medlem
Monopolis avatar
Känns som att jag blivit alldeles för kräsen och dissar tjejer för minsta lilla löjliga grej. Det kan vara p.g.a fel hårfärg, kroppsbyggnad, längd eller vikt.. Det är superenkelt att bara hitta någon för kvällen (speciellt då jag bor i en storstad), ligga och sedan aldrig mer behöva höra av sig. Det är skönt att få utlopp för sin sexualitet men samtidigt känns det otroligt tomt och ytligt att leva såhär och att jag bidrar till det som är "dåligt" i dagens samhälle.

Hur ska jag kunna se på kvinnor som människor igen. För mig är kvinnor bara estetiskt snygga levande varelser av kött och blod som jag kan stoppa min penis i, givetvis med både olika fördelaktiga och ofördelaktiga ytliga och inre attribut. Det kan vara riktigt tröttsamt att låtsas vara intresserad av det kvinnor har att säga ute på dejter, ibland känns mina dejter lite som en dejtingsimulator där jag bara måste svara "rätt" på allting för att få henne i säng. Det är lite av en konst, om än en tråkig och förutsägbar sådan när hon uppenbarligen redan är intresserad.

Detta är ingen skryttråd utan jag undrar genuint hur jag ska gå tillväga för att kunna se på kvinnor som individuella människor med egna känslor och erfarenheter och inte tråkiga mallar av varandra som existerar för att uppfylla mina sexuella behov.
Citera
2017-08-17, 03:42
  #2
Avstängd
Arkhamists avatar
Först och främst måste du avinstallera Tinder och allt vad sådana här appar heter. Därefter bör du avhålla dig från sexuella kontakter under en tid för att så att säga reboota dig mentalt. Under den här perioden passar du även på att testa dig för diverse sjukdomar som lösaktiga typer som du ofta drar på sig. Därefter försöker du betrakta kvinnor som individer istället för som hål att stoppa veken i. När du letar partner, för efter den här episoden handlar det inte om att leta ragg utan om att se dig om efter en riktig partner, så värdera hennes inre egenskaper. Det är en klyscha, men när tuttarna börjar hänga och röven börjar växa är det hennes inre egenskaper du ska leva med. Det kanske till och med är de egenskaper som kommer att överföras till er gemensamma avkomma. Välj en kvinna med förnuftet snarare än med ögonen enligt samma princip som att en ärtsoppa är en bättre lunch än en påse chips även om chipsen är godare.

Enkelt och basic, men viktigt.
Citera
2017-08-17, 04:14
  #3
Medlem
Monopolis avatar
Tack för ett detaljerat och utförligt svar. Det låter inte som en tokig idé att avstå från att träffa tjejer på ett bra jävla tag.
Citera
2017-08-17, 07:13
  #4
Medlem
Morot91s avatar
Börja läsa lady dahmers blogg så får du nog perspektiv på saker och ting.
Citera
2017-08-17, 07:30
  #5
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monopoli
Tack för ett detaljerat och utförligt svar. Det låter inte som en tokig idé att avstå från att träffa tjejer på ett bra jävla tag.
Du måste ju naturligtvis försöka träffa "hon" som har den charm som tilltalar dig. Då vet du också att behålla henne, för att hon är så ovanlig.
Du måste däremot inte ligga med alla andra. Tänk också på att det finns en anledning till att vissa tjejer finns på dejtingsidor.
Citera
2017-08-17, 08:01
  #6
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Man blir som man umgås....
Citera
2017-08-17, 10:06
  #7
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monopoli
Hur ska jag kunna se på kvinnor som människor igen.
Du behöver inte göra något alls. Din hjärna kommer att sköta om det själv genom att den blir uttråkad av det ytliga och börjar söka efter mer djup. Det enda du bör ha i åtanke är att du kan råka ut för att ditt psyke försöker få dig att bli ytterligare dekadent och sexuellt depriverad och degenererad och om du inte vill vandra in på den vägen så får du kanske arbeta lite på självdisciplinen.
Citat:
Ursprungligen postat av Monopoli
Dejtingmarknaden har förvandlat mig till en hora
Hor är ett historiskt straffrättsligt begrepp för utomäktenskapligt sexuellt umgänge. En kvinna som begick brottet kallas hora ("kvinna som begår hor") och en man kallas för horkarl ("man som begår hor").

Du är inte en hora, du är en horkarl.
Citera
2017-08-17, 10:13
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Monopoli
Tack för ett detaljerat och utförligt svar. Det låter inte som en tokig idé att avstå från att träffa tjejer på ett bra jävla tag.

Det var faktiskt ett jävligt bra svar. Tål att nämnas att du även bör köra nofap i samma veva för en full reboot.

Det är porr, dejtingappar och quickfix-society som ställer till det.
Citera
2017-08-17, 10:17
  #9
Medlem
Instämmer helt med dig TS, sitter i samma båt.
Citera
2017-08-17, 10:27
  #10
Medlem
AX64s avatar
Tror du bara behöver vänta. Tjejer över 35 har en tendens att börja tycka killar som håller på sådär inte är så jäkla intressanta, och väntar du tills du behöver acceptera tanter på 45 så lär den attityden inte ge dig ett napp på månader. Det är alltså ett övergående problem som du förr eller senare blir illa tvungen att lösa genom att ge upp på din drömvärld, åtminstone om du inte vill gå i celibat och bara titta på p-rulle respektive betala fnask istället.
Citera
2017-08-17, 12:00
  #11
Medlem
NeverCryWolfs avatar
Simpelt!

Varje gång du träffar en tjej, tänk er båda som 70-åriga.

Har ni ett meningsfullt liv där ni ännu diskuterar livligt och älskar varandra, då lönar det sig att gå efter tjejen. Vad har hon att ge dig när hon är 70-årig? (Vad har du att ge henne?)

"En snygg kille var på en konstutställning engagerad i en livlig diskussion med en ful och fet tjej.

In kommer en snygg tjej som alla killar glor på. Hon vill ha snygga killens uppmärksamhet och spatserar långsamt fram och tillbaka, men killen är mera intresserad av att snacka med den fula tjejen, en sak som hon inte kan fatta?

Hon sätter sig brevid killen och säger hej. Han vänder på huvudet och hälsar tillbaka och fortsätter den livliga diskussionen med den andra tjejen. Tjejen försöker inleda samtal med killen, men han svarar artigt och vänder tillbaka mot den fula tjejen.

Snygga tjejen blir ursinning. Hur kan det vara möjligt att han föredrar den fula tjejen istället för henne?!? Hon lämnar utställningen rasande och känner sig förnedrad.

Efter ett tag lämnar den snygga killen utställningen och drar fram en vit käpp."
Citera
2017-08-17, 12:16
  #12
Avstängd
https://www.youtube.com/watch?v=Z_iPAzlp-U8

Passade ju perfekt!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback