• 6
  • 7
2017-08-23, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Seriöst, jag förstår varför hon har lämnat dig.
Sorry om jag går ot, men har du någonsin funderat på om du lider av det här: http://www.psykologiguiden.se/rad-oc...ar/narcissism? Annars är ditt beteende jävligt osmakligt!

Jag tror att du ts ska vara glad att hon träffat en ny. Har en borderline brud hängandes efter mig just nu och den dagen hon träffar en annan kille så blir det champagne och ostron för då är jag FRI!!!
Citera
2017-08-23, 20:20
Medlem
Citat:
Är det så?

Jag spenderar väl knappast mer tid än du på fb. Och snorvalp är jag inte heller. Varför är du så elak? Du frågar och jag svarar. Vad vill du ha för några svar här?
Citera
2017-08-23, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ggaassgasgas
Sorry om jag går ot, men har du någonsin funderat på om du lider av det här: http://www.psykologiguiden.se/rad-oc...ar/narcissism? Annars är ditt beteende jävligt osmakligt!

Jag tror att du ts ska vara glad att hon träffat en ny. Har en borderline brud hängandes efter mig just nu och den dagen hon träffar en annan kille så blir det champagne och ostron för då är jag FRI!!!

Jag lider inte av någonting.
Citera
2017-08-23, 20:27
Medlem
Citat:
Jag lider inte av någonting.
Ts, skit i det här jävla trollet! Inte värt att lägga energi på! Din respons visar dock att du faktiskt mår dåligt och inte kommit över henne än så jag tror verkligen att du är i behov av terapi! För sorry om jag säger det, men ett år är en väääldigt långt tid.
Citera
2017-08-23, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Give-Em-All
Nej det var det såklart inte. Men ändå... Jag tänker på att allt vi hade och allt vi gjorde tillsammans inte var någonting värt för att i slutändan är det någon annan som får det istället för mig.

Jag vet inte vad felet är med mig. Jag har gjort så jävla mycket för att försöka släppa det här! Har gått hos en psykolog och pratat av mig, tagit tag i saker som jag alltid velat göra, försökt träffa nya människor, uppleva nya saker, etc. Men ingenting fungerar ju! Och det gör mig så jävla frustrerad och ledsen på mig själv!! Varför kan jag bara inte släppa taget även fast jag verkligen försöker?

Döm inte dina känslor, det hjälper dig inte - tvärtom. Observera dom och låt de läka ut.
Citera
2017-08-23, 23:35
Medlem
Citat:
Ja, vad fan tror du jag startar den här tråden för? Eller varför jag söker terapi? Eller att jag flyttat, börjat plugga, börjat träna? För att jag tycker det är roligt? Nej, allt - verkligen allt - handlar om att jag VILL GÅ VIDARE!! Det är mitt enda fokus just nu! Kan knappt fokusera på plugg eller jobb utan all jävla energi går åt att försöka glömma.

Du svarade inte på frågan. På vilket sätt tycker du att du hjälper när du sitter och utmålar det hela som att det enbart var mitt fel? Du sa att du "förstår varför hon lämnade mig"... Vad fan ska det betyda? Att jag är oduglig? Att jag är dålig? Att hon förtjänar bättre? Och vad fan baserar du det på? Du vet ju ingenting om vår relation och hur det såg ut. Du vet ingenting om hur mycket jag gjorde för henne och hur mycket hon gjorde för mig. Du vet ingenting om vad vi gick igenom när vi var tillsammans. Så hur kan du då förstå varför hon lämnade mig? Det min herre tycker jag är provocerande: att uttala sig om saker man inte vet, eller ens bemödar sig tid att fråga om.

Seriöst känns du enbart som en energitjuv och ett troll mer än en som faktiskt vill hjälpa till!

Fel metod!!! Sluta försök. Låt känslorna läka ut som sagt.
Citera
2017-08-24, 07:33
Medlem
Give-Em-Alls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aryt
Fel metod!!! Sluta försök. Låt känslorna läka ut som sagt.
Du kanske har rätt. Nu var ju det där skrivet i affekt p.g.a. psycohoran Granny-Smiths provocerande. Nu har jag kollat in idiotens tidigare inlägg och insett att det är som sagt ingen värd att lägga energi på.

Men ja, jag kanske ska låta det läka ut ordentligt den här gången. Däremot är jag rädd att fastna i ett grubblande vilket gör en passiv.
Citera
2017-08-24, 11:16
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Hej. Jag behöver hjälp. Fick veta att mitt ex träffat en ny kille förra veckan. Jag råkade av en slump se en bild på dem när de kysstes på Facebook. Det skar verkligen till i hjärtat och sen dess har jag hamnat i en tung depression. Bara nu på morgonen har jag gråtit, har knappt sovit något de senaste dagarna, har ätit väldigt lite.

Saken som gör mig så jävla besviken (förutom det uppenbara att det är tungt att veta att man blivit utbytt) är det faktum att det gått över ett helt år sen det tog slut. Ändå känns det såhär jävligt! Jag trodde verkligen att jag gått vidare från henne och var i processen av att lämna allt bakom mig. Jag har gjort framsteg! Jag har börjat plugga, jag har flyttat, jag tränar mycket, jag äter rätt, jag har slutat dricka så mycket som innan, etc. Men nu när det här verkligen tagit knäcken på mig så blir jag så jävla besviken på mig själv att jag fortfarande är lika bitter som jag varit sen det tog slut.

Mitt ex hade borderline och vår relation började med att vi fann varandra direkt, och under relationen var jag så jävla älskad av henne, och sen vände det och hon blev totalt likgiltig inför mig. Under relationen försökte hon b.l.a. vara otrogen med en av mina vänner. Så all logik säger att jag borde glömma henne och gå vidare, och det vill jag. Men det går fan inte! Det går verkligen inte för mig att bryta det här destruktiva mönstret!

Kan någon hjälpa mig? Vad fan ska jag göra? Håller på att bryta ihop snart!

Tänk bara på vilket pissluder hon de facto är, det borde hjälpa en del på vägen...
Och jag som trodde att jag sörjde länge med ett halvår.. Längre än förhållandet hade varat.
Nu är ju mitt x förvisso en inavlad jävla idiot,så det reder ju ut ett frågetecken eller två!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in