Citat:
Ursprungligen postat av
Granny-Smith
Med tanke på dina tidigare inlägg här förstår jag varför hon lämnat dig. Nu har hon träffat någon ny och du mår dålig. Normalt. Låt henne få vara och gå vidare.
Var det här ditt sätt att hjälpa,
Granny-Smith? Det är uppenbart att du bara ute efter att provocera. Och om du seriöst tycker att såna där kommentarer är ett sätt att hjälpa är nog din sociala förmåga på minus.
Ärligt nu, jag har erkänt att jag har svårt att släppa henne. Jag har erkänt att jag inte mår bra och behöver hjälp. Jag har t.o.m. förklarat varför jag tror att det tog slut, och aldrig påstått att jag är helt fri från skuld. Ändå nöjer du dig inte utan du fortsätter att mala på och framställer det, helt utan fakta, som att felet
enbart var mitt att det tog slut. Tycker du seriöst att det är schysst mot en person som mår dåligt? Och som dessutom krypit till korset och erkänt sina brister?
Vad vill du ha? Vill du att jag ska sätta mig på knä och slicka dina bollar för att du ska bli nöjd? Jag är en knäckt människa, och din psykande med att jag är så dålig gjorde nu så att jag återigen började må sämre, trots att jag nu började komma på banan igen efter att fått veta om hennes nya. Tack för den!