11204 skrev:
Citat:
Sorry, moderatorn.
Dock borde det vara självklart när man länkar till en källa av uppenbart konspiratorisk karaktär att den skulle komma att ifrågasättas. Exemplen belyser sig själva i detta fall.
Jag kanske har en övertro på folks förmåga att tänka själv...
Så du anser att trådstartarens källor är oseriösa? Isåfall föreslår jag att du tar en titt på min tråd
Judars hat mot kristna:
https://www.flashback.org/t2253675
Här skrev jag om hur judar spottar på kristna, vandaliserar deras gravar, förolämpar Jesus och bränner exemplar av Nya testamentet; jag skrev om hur de israeliska myndigheterna beslagtar kristnas egendom och demolerar deras byggnader; jag skrev om hur judar smutskastar Jesus i sina "heliga" skrifter; jag skrev om hur judar erkänner att de vill förstöra traditionella västerländska/kristna värderingar, och om hur depraverade judiska "underhållare" driver med Jesus och förolämpar kristna.
Mina källor för allt detta var etablerade judiska tidningar och nyhetssajter, som till exempel Haaretz och Jewish Telegraphic Agency (JTA). Vad har du för ursäkt nu, din pajas?
Mister Mustard skrev:
Citat:
Jag tycker det är bra att dom diskriminerar kristna, rätt åt dom. Vad fan har vi där att göra?
Det är inte bara kristna västerlänningar som behandlas illa i Israel, utan även kristna semiter som bodde där långt innan de blodtörstiga, psykopatiska askenaserna (det vill säga de "europeiska" judarna) dök upp.