2017-08-12, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Kan det vara så pass att man kan börja hoppas att en vänsterextrem som dessutom är journalist inte finns längre? Popcorntime!
Deprimerande att journalistens utseende omedelbart bekräftar stereotypen om man scrollar hennes Twitter. Där dyker det snabbt upp formuleringar om arga, vita män och poliskrig i USA mot svarta.
Citera
2017-08-12, 12:29
Medlem
0.999...s avatar
Kan det varit att han kritiserat samhällsutvecklingen inne i den där ubåten och journalisten har fått ett frispel och attackerat vetenskapsmannen. Han är tvungen att försvara sig och det slutar med att bara en klarar sig ur drabbningen. Sen när han kommer upp till utan inser han "helvete, detta är så skruvat att jag knappt ens själv kan tro det" och sen väljer att sänka sin ubåt och dra en rövarhistoria.

Det är min teori.
Citera
2017-08-12, 12:29
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Jag undrar vad som hänt.
"Vi är på botten av ett hav babe, ingen kan höra dig skrika nu".

Han blir som ett djur och offrar ett världskänt projekt som är resultatet av åratals jobb, för att våldta och mörda nån journalist tjej som ville vara med och "åka posche" med honnom?

Nej det låter inte troligt.
Något måste gått jävligt fel.

Bill Cosby var djupt älskad för sin komik och var ett föredöme för afroamerikanerna. Likförbannat våldtog han mängder av kvinnor utan att bli påkommen. Jimmy Savile var en gigant som var älskad av barnen men utnyttjade hundratals barn sexuellt, utan att bli påkommen.

Du kan göra sjuka saker hur framgångsrik du än är. Hur mycket du än riskerar
Citera
2017-08-12, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radice
Jag är ofta i diskussion med de som skiljer sig med mig helt åsiktsmässigt som eskalerat i stora diskussioner men aldrig tänkt tanken att våldföra och mörda någon pga detta. Måsta vara något med Nordiska män.

Dina försök att provocera funkar inte på mig. Vi pratar här om en man som är extremt narcissistisk och troligen med en diagnos. Klart att han kan reagera på stress på ett oförutsägbart sätt.

Jag skrattade bara bort min upplevelse.
Citera
2017-08-12, 12:31
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrRagon
Jag hade nog tagit på mig lite mer praktisk klädsel typ jeans och något oömt på överkroppen om jag visste att jag skulle ut med en mindre ubåt, förmodligen utan all bekvämlighet. Men det är ju bara jag.
Förstår mig inte på vad som är opraktiskt med hennes klädsel. Jag har varit nere i en ubåt en gång, då med jeans, och jag ångrade starkt att jag inte valde något bekvämare. Kjol låter smidigt att röra sig i, det är allt som spelar roll när man ska klättra upp och ner och annars sitta still rätt mycket.
Citera
2017-08-12, 12:32
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .pimm.
Deprimerande att journalistens utseende omedelbart bekräftar stereotypen om man scrollar hennes Twitter. Där dyker det snabbt upp formuleringar om arga, vita män och poliskrig i USA mot svarta.

Jag tog mig också en titt av ren nyfikenhet nu. Det är lite lustigt hur vissa människor verkar stöpta i precis samma form. Alla åsikter är helt likriktade och det finns inte ens utrymme för små utspel åt något håll. Det är så man gör om man vill göra en karriär.
Citera
2017-08-12, 12:32
Medlem
autismus-maximuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radice
Hon hade långärmad blus plus kjol + strumpbyxor + sneakers. Helt normal klädsel.
Fast kjolen är ju lite lustig om man ska på en u-båt... Den kan ju lätt användas för att göra sexuella inviter. Dessutom är det inte omöjligt att detta är ett försök att orkestrera en våldtäcktsanklagelse från hennes sida (hon har ju bakgrund som journalist för lögnpressen). Madsen är väl något av ett perfekt offer för en sådan anklagelse, lätt autistisk, vit, man som dessutom får mycket credz för sina "uppfinningar". Hon vet att hennes lögnarkompisar kommer att förmedla hennes uppmålning av "våldtäckten" som ett primitivt bestialiskt dåd som kan användas som ytterligare ett argument för att rasera den västerländska civilisationen med femnism och dekadens.
Citera
2017-08-12, 12:33
Medlem
elbels avatar
Vad hade han för plan?
Dvs om inte helikoptern "räddat" honom
Citera
2017-08-12, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Kim Wall är (eller var) en vänsterextrem politisk aktivist ("journalist", som det kallas ibland) av svensk SJW-typ (googla namnet och se vansinnigheterna hon har författat, delat, retweetat et c). Dansk polis tar väl för givet att om någon låses in i flera timmar med en sådan typ i ett slutet utrymme så kommer enbart en av dem ut levande. När den andre personen är en s.k. "excentrisk" galning med någon sorts autismspektrumpersonlighet så blir antalet timmar som behövs lägre.

Kim Wall är/var en anhängare av Kim Il Sungs Nordkorea. Syns tydligt både på Insta och facebook
Citera
Medlem
Xer0s avatar
Detta stödjer dock min tes, och jag skall vara extremt tydlig.

Den manliga attraktionen till kvinnor är en av rötterna till allt ont i världen.

Här har du en aspie snubbe som jobbat hårt på ett projekt i många år, och fått ihop det. Det kunde lika gärna varit en rymdraket till mars eller nått annat teknologiskt underverk.

Och vad, jo, allt blir förstört. Och detta förmodligen, på grund av en tjej som bara var just en tjej.

Så jäkla onödigt!

Hur många projekt har inte gått i graven, hur många liv har inte blivit förstörda, hur många familjer har inte splittrats, hur många krig har inte startats, på grund av nått så löjligt som sexuell frustration?
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elbel
Vad hade han för plan?
Dvs om inte helikoptern "räddat" honom
Gissningsvis planerade han att gå nära kusten, sänka ubåten, simma iland och peka ut fel haveriplats. Då hade ubåten med innehåll aldrig blivit hittat.

Tyvärr för honom hittade helikoptern honom innan, och då iscensatte han planen på plats.
Citera
2017-08-12, 12:36
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Bill Cosby var djupt älskad för sin komik och var ett föredöme för afroamerikanerna. Likförbannat våldtog han mängder av kvinnor utan att bli påkommen. Jimmy Savile var en gigant som var älskad av barnen men utnyttjade hundratals barn sexuellt, utan att bli påkommen.

Du kan göra sjuka saker hur framgångsrik du än är. Hur mycket du än riskerar

Detta styrker också min tes. (Se ovan).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in