Citat:
Ursprungligen postat av
develi
SEX månader med fullspäckad info från mängder av folk som säger samma saker om och om igen.
Du skulle återkomma efter studier av Hare's bok under sommaren men du kommer tillbaka och kräver fortsatt info och mal på i samma anda.
Tack för diskussionen som sagt.
På inrådan svarade/ läste jag inte vad du och en annan skrev. Eftersom att jag inte vill ha bråk. OK
Men jag har läst och svarat alla andra. Så TVÅ kan inte vara mängder av folk utan två pers om vi ska hålla oss till sanningen.
Först måste jag få tag i den gamla boken. Och det jobbar jag på då och då. Sedan glömmer jag det. Men jag hade annan sommarläsning om forskning.
Var någonstans har jag
KRÄVT info???????
Det var en liten fråga om du visste det på rak arm. Dumt nog antar man att folk är funtade som en själv. Om någon frågar mig om något, som jag inte vet, så säger jag,- Ingen aning och så hänvisar jag dem vidare.
Det var tråkigt att du la ner energi på att leta efter det. Och det var snällt men jag har INTE KRÄVT ngt. Jag gick vidare till nätet och sökte själv. Så missförstånd.
Och jag har inte spytt galla och offerkofta och allt vad du hittar på.
Tack för ditt jobb som jag inte bett och definitivt inte KRÄVT av dig. Jag är ledsen för ditt självpåtagna jobb med detta. Jag läste på Svenska istället. Och att du jobbade med detta hade jag ingen aning om.
För det har jag helt missat.
Så missförstånd från båda håll.
Om du vill reda ut missförstånd får du höra av dig i PM. För detta är
OT
EDIT: 6 månader? Du är lustig du.