Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-11, 22:06
  #59245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Røveri kan ha dubbel betydelse om man försvenskar det.
Med andra ord kan han bli allt från uppeldad, påsatt, nedslagen, rånad och dräpt om man ser till klientelet.

Bara han inte blir mördad på kåken. Det vore ett allt för lindrigt straff.
Citera
2018-08-11, 23:18
  #59246
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Bara han inte blir mördad på kåken. Det vore ett allt för lindrigt straff.
Småmördad under många år går bra. Dela upp ett stort problem.. De kan dra en nagel per år till att börja med. Det blir 20 år.
Citera
2018-08-11, 23:35
  #59247
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Ett år sedan mordet på Kim Wall: Så lyckades polisen - mot alla odds

"Leif GW Persson analyserar vad som hänt sedan det makabra mordet på svenska journalisten Kim Wall för ett år sedan. I september ska fallet prövas i hovrätten sedan Peder Madsen överklagat livstidsdomen: "Det tar jag som ett erkännande"
Nyhetsmorgon i TV4 från 2018-08-11"

GW: "Gör det någon skillnad om han skulle få förvaring istället? Nej, han kommer ändå att få
sitta inne livet ut, gissar jag."

https://www.youtube.com/watch?v=pmw5FHsrxDE

Tycker det var interessant att lyssna på GW Persson här. Det var ett par saker jag bet mig merke i.
Först, sa han att han trodde det kunde vara et utdraget hendelsesförlopp med tortyr, där håller jag med honom. Sen säger han något jag reagerar på, när frågan kommer upp om Madsen mördat förut. GW är inte så korkad att han drar fram det vanliga gnället om DNA, men han säger dom har tittat på typ liknande saker över hela världen där Madsen ferdats.(och typ inte hittat nåt) Men HAR dom värkligen det? Ut i från det vi vet är Madsens modus operandi att fånga, tortera/döda, stycka og sen senka likdelarna PÅ HAVETS BOTTEN. Har dom verkligen kollat alla havsbottnar Madsen färdats på? Självklart inte.
Jag vet att det måste vara nest inntill omöjligt, men skall man hitta Madsens (eventuella) offer får man leta efter SAKNADE menniskor och då fremst resenärer. Vi vet ju att Madsen var medlem/abbonerade på Travelgirls, en plats man finner tjeier att resa med. Kan det vara så at någon saknat tjei har varit medlem på Travelgirls?
Det svåra med det här är ju också att om en resande tjei( från vilcket som hällst land) försvinner i Danmark blir hon inte nödvendigtvis saknad i Danmark. Nåt att tenka på...
__________________
Senast redigerad av kugutt 2018-08-12 kl. 00:25.
Citera
2018-08-12, 03:04
  #59248
Medlem
develis avatar
Jag tänkte om den polsktalande som öppnat hans facebook kunde hjälpa honom igen?
Detta event vore väl trevligt.
Citat:
We successfully launched the Nexø II rocket today August 4th
Public debriefing event
On August 29th from 19:00 to 22:00 we invite you to a public debriefing event of the Nexø II mission and launch.
It will be at IDA (Kalvebod Brygge 31-33 / 1780 København V)
PM har ont då han åkt på stryk, han är ensam och vill ha pennevenner och han vill inte ens vara kvar.

Han behöver muntras upp med ett collage som en årskavalkad:

Först ut är Nautilus. Packad och klar för destruering:
https://skd-1e9a.kxcdn.com/2018/04/2...d1-600x400.jpg
Sen en bild på när hangaren töms på sista tuben:
https://ekstrabladet.dk/incoming/ok2...erksted-ryddes
En bild på Nexö II och den lyckade uppskjutningen:
https://pbs.twimg.com/media/DjvjvX0XsAAVcRt.jpg
Ja, och längre kom inte Madsen. Det är väl ungefär motsvarande kvadratmetern han har att se fram emot i många år:
https://ing.dk/sites/ing/files/style...?itok=Os8d-PIo
Men hur gick det här till?
https://images0.persgroep.net/rcs/_3...79&quality=0.8
Skål psykopaten - du är en total loser:
https://pbs.twimg.com/media/Dj5zeetUYAEgMsm.jpg
__________________
Senast redigerad av develi 2018-08-12 kl. 03:09.
Citera
2018-08-12, 09:12
  #59249
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag tänkte om den polsktalande som öppnat hans facebook kunde hjälpa honom igen?
Detta event vore väl trevligt.

PM har ont då han åkt på stryk, han är ensam och vill ha pennevenner och han vill inte ens vara kvar.

Han behöver muntras upp med ett collage som en årskavalkad:

Först ut är Nautilus. Packad och klar för destruering:
https://skd-1e9a.kxcdn.com/2018/04/2...d1-600x400.jpg
Sen en bild på när hangaren töms på sista tuben:
https://ekstrabladet.dk/incoming/ok2...erksted-ryddes
En bild på Nexö II och den lyckade uppskjutningen:
https://pbs.twimg.com/media/DjvjvX0XsAAVcRt.jpg
Ja, och längre kom inte Madsen. Det är väl ungefär motsvarande kvadratmetern han har att se fram emot i många år:
https://ing.dk/sites/ing/files/style...?itok=Os8d-PIo
Men hur gick det här till?
https://images0.persgroep.net/rcs/_3...79&quality=0.8
Skål psykopaten - du är en total loser:
https://pbs.twimg.com/media/Dj5zeetUYAEgMsm.jpg


Och mera stryk kommer han att få, en stor käft är ingen större merit i fängelset tillsammans med lika störda personer.

Snygg sammanställning du gjort åt psykopaten, ett kollage över ett totalt misslyckande vilket är hans eftermäle, alla grandiosa planer var just bara fantasifoster kläckta av en störd stackare.

Nu väntar ju en förhandling om straffet, gärningen har han ju indirekt erkänt i och med sin överklagan, jag tror danskarna är förnuftiga och låter livstidsstraffet stå fast.

Vad som verkligen stör mig angående Madsen och andra psykopater är fegheten när det gäller den egna personen, då åmas det och klagas vilt över det lidande de är utsatta för, satan vad det är synd om dem.
Citera
2018-08-12, 12:09
  #59250
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Och mera stryk kommer han att få, en stor käft är ingen större merit i fängelset tillsammans med lika störda personer.

Snygg sammanställning du gjort åt psykopaten, ett kollage över ett totalt misslyckande vilket är hans eftermäle, alla grandiosa planer var just bara fantasifoster kläckta av en störd stackare.

Nu väntar ju en förhandling om straffet, gärningen har han ju indirekt erkänt i och med sin överklagan, jag tror danskarna är förnuftiga och låter livstidsstraffet stå fast.

Vad som verkligen stör mig angående Madsen och andra psykopater är fegheten när det gäller den egna personen, då åmas det och klagas vilt över det lidande de är utsatta för, satan vad det är synd om dem.
Totalt misslyckad.
De som fortsatt ser honom som genialisk, jag antar det finns ett fåtal kvarstående idioter, har fullständigt missat att det är resultatet som räknas - Han har bara lekt i hela sitt liv som en förvuxen skitunge, finns ingenting beundransvärt i sådant.

Freja rostar bort på havsbotten, Nautilus blir skrotpartiklar, hangaren är tömd och han kom inte i närheten av att ens få upp en enda raket via RML.
... och nu ruttnar han bort i en cell som pervers mördare - utskämd över hela världen.

Boken som skulle bli en storsäljare, vore en sorts "Sanningen bakom "Kunstingeniøren" där han framställs i sitt rätta ljus som kontrast till hur media, sajten Ingenjören och hans starstruckomgivning framställt honom. Jag skulle tippa att det finns oändligt med anekdoter som skulle kunna ge en helt annan bild än den förljugna som målats upp och döljts bakom excentrisk, säregen och nörd ihop med påhittade tituleringar.
Citat:
En af mine naboer har haft ham som nabo for 20 år siden og beskriver ham som splittergal dengang, hvor de blandede sorbitol i store tromler i kollegiekælderen. Ifølge min nabo levede Madsen i sin egen verden hvor han er kongen og alle andre skal gøre, som han vil, og så har han et meget voldsomt temperament.
Og som en spøjs nota bene har Madsens kone en kæmpe tatovering af Madsen på sin læg....
https://www.moovy.dk/forum/bland-sel...page=262#44616
Ja, psykopater är fyllda med pinsam självömkan via sin inbillade storhet. Där framträder det förvuxna barnet återigen med full kraft. För min del är det uppenbart att det är nåt som stagnerat gällande de normala utvecklingsstadierna - nån genetisk defekt varav snedvriden uppväxt knappast förbättrar oddsen. Hos en del är defekten så stor att det inte spelar nån roll hur bra uppväxten än är.

Edit utanför sammanhanget. Såg häromdan att den han var sugardaddy till såg ut som 14 år, hade asiatiskt utseende - det sas att hon kom från Filippinerna enligt ett vittne i liverapport.
__________________
Senast redigerad av develi 2018-08-12 kl. 12:34.
Citera
2018-08-12, 12:39
  #59251
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Totalt misslyckad.
De som fortsatt ser honom som genialisk, jag antar det finns ett fåtal kvarstående idioter, har fullständigt missat att det är resultatet som räknas - Han har bara lekt i hela sitt liv som en förvuxen skitunge, finns ingenting beundransvärt i sådant.

Freja rostar bort på havsbotten, Nautilus blir skrotpartiklar, hangaren är tömd och han kom inte i närheten av att ens få upp en enda raket via RML.
... och nu ruttnar han bort i en cell som pervers mördare - utskämd över hela världen.

Boken som skulle bli en storsäljare, vore en sorts "Sanningen bakom "Kunstingeniøren" där han framställs i sitt rätta ljus som kontrast till hur media, sajten Ingenjören och hans starstruckomgivning framställt honom. Jag skulle tippa att det finns oändligt med anekdoter som skulle kunna ge en helt annan bild än den förljugna som målats upp och döljts bakom excentrisk, säregen och nörd ihop med påhittade tituleringar.

Ja, psykopater är fyllda med pinsam självömkan via sin inbillade storhet. Där framträder det förvuxna barnet återigen med full kraft. För min del är det uppenbart att det är nåt som stagnerat gällande de normala utvecklingsstadierna - nån genetisk defekt varav snedvriden uppväxt knappast förbättrar oddsen. Hos en del är defekten så stor att det inte spelar nån roll hur bra uppväxten än är.

sitat
"Og som en spøjs nota bene har Madsens kone en kæmpe tatovering af Madsen på sin læg"
sitat slut

Jag är ingen expert på danska, men betyder inte "læg" typ benet, ja så där under knäledet? Det betyder det iallafall på norska. Om det här stämmer har Sirid först den ultrafula "ritningen" på armen sen nu altså en "kæmpetatovering av Madsen" på sitt ben. Det kan vara att jag misförstår det här, men det är kanske på tiden att se Sirid i ett lite annat ljus...
Hadde min fru kommit hem med en tatovering av mig på benet hadde jag hoppat ut fönstret och rymt.
Jag hadde trodd hon blivit galen.
__________________
Senast redigerad av kugutt 2018-08-12 kl. 12:54.
Citera
2018-08-12, 12:58
  #59252
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
sitat
Og som en spøjs nota bene har Madsens kone en kæmpe tatovering af Madsen på sin læg
sitat slut

Jag är ingen expert på danska, men betyder inte "læg" typ benet, ja så där under knäledet? Det betyder det iallafall på norska. Om det här stämmer har Sirid först den ultrafula "ritningen" på armen sen nu altså en "kæmpetatovering av Madsen" på sitt ben. Det kan vara att jag misförstår det här, men det är kanske på tiden att se Sirid i ett lite annat ljus...
Hadde min fru kommit hem med en tatovering av mig på benet hadde jag hoppat ut fönstret och rymt.
Jag hadde trodd hon blivit galen.
Haha.
Ja, inte fan vill man se sig själv på benet hos sambon. Sitt barn eller hedra nån älskad person som gått bort är en annan femma.

Om hon nu även har en sådan så indikerar väl även detta starstruck. Söt tjej men jag får intrycket av lättmanipulerad oavsett om hon partajar, har en böjelse åt det mer gränslösa (flummigt konstnärligt, bohemiskt) och reser runt i världen.
Hon tar då inte täten i det här samtalet iaf. om det är hon i videon.
https://www.youtube.com/watch?v=AOJ_Uwru7Ks
Samma tjejer till höger och vänster gällande festivalen.
Textbild:
"Initiativtagerne er fra venstre Maria Holm Larsen, Ditte Isabell Büchmann, Angelina Colom, Lasse Grønborg Jensen og Sirid Laursen."
https://imageservice.nordjyske.dk/im...rop&scale=both
__________________
Senast redigerad av develi 2018-08-12 kl. 13:16.
Citera
2018-08-12, 13:19
  #59253
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Haha.
Ja, inte fan vill man se sig själv på benet hos sambon. Sitt barn eller hedra nån älskad person som gått bort är en annan femma.

Om hon nu även har en sådan så indikerar väl även detta starstruck. Söt tjej men jag får intrycket av lättmanipulerad oavsett om hon partajar, har en böjelse åt det mer gränslösa och reser runt i världen.
Hon tar då inte täten i det här samtalet iaf. om det är hon i videon.
https://www.youtube.com/watch?v=AOJ_Uwru7Ks

Jag tycker hon framstod som både charmig och söt här, faktiskt. Hon är nog bara lite "Wild at heart" eller gränslös som du säger.
Citera
2018-08-12, 13:44
  #59254
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Jag tycker hon framstod som både charmig och söt här, faktiskt. Hon är nog bara lite "Wild at heart" eller gränslös som du säger.
Jupp. Hon är söt men jag får känslan naiv vilket i sin tur sammanfaller med lättmanipulerad. Madsen visste nog vart han skulle sätta klorna och hon har som sagt inte varit helnöjd med - i hans tycke jämbördiga - öppna relation. De har separerat innan skilsmässan är ett faktum och hon har påtalat svartsjuka. Dealen inkluderade att inte ligga med varken väninnor eller kvinnor i hangaren.
Han är väldigt noga att inledningsvis framföra att han bara har haft sex med henne i ubåten innan rättegången. Det samma säger han till filmteamet fr Australien.
... sen rullar det igång det ena perversa efter det andra.
Jag tror hon tog det hårt då sanningen slog ner som en blixt gällande vidden av hans leverne och galenskap via älskarinnor och annat.

Ditte är där i klass med hushållerska, lagar mat separat åt dem på CS tiden och hon är med i RML likaväl. De andra får äta annat en timme senare.
Av Djursing om en dag i HAB då PM frågar "Er der nogen kommunister her?’:
Citat:
"Ditte tryller med frisk pasta, kylling og champignoner i det lille tekøkken.
Maden bliver serveret i Mission Control og er til hende og Peter, men Claus drister sig til at stjæle af Peters tallerken, mens han snakker i mobiltelefon"

"Slib knive og gafler. Så er der serveret,« lyder det fra en mand med halvlangt sort hår, hvor en tjavs hænger ned over et par briller med kraftig sort kant. I Mission Control er et bord fyldt med foliebakker med mad"
https://ing.dk/artikel/velkommen-til...g-sover-164914
.. og når hun ikke koger spaghetti som romantisk middag till hende og Peter i HAB så har hun vanila sex med kaptajn Vladimir.

Vittnet som även var vän med S har han velat ha med i trekant och tafsat henne mellan benen..
Det här är väl heller inte så rolig fakta med tanke på deras äktenskapsdeal:
"Hustruen har flere smukke veninder.
- Han tænder på tanken om, at hustruens veninder har mandlige kønsorganer og bruger dem på ham."
__________________
Senast redigerad av develi 2018-08-12 kl. 14:04.
Citera
2018-08-12, 15:27
  #59255
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Haha.
Ja, inte fan vill man se sig själv på benet hos sambon. Sitt barn eller hedra nån älskad person som gått bort är en annan femma.Om hon nu även har en sådan så indikerar väl även detta starstruck. Söt tjej men jag får intrycket av lättmanipulerad oavsett om hon partajar, har en böjelse åt det mer gränslösa (flummigt konstnärligt, bohemiskt) och reser runt i världen.
Sirid har uppenbarligen haft fel uppfattning om Madsen, deras förhållande och sin egen betydelse för honom. Han har fått henne att tro att hon är hans utvalda och att hon betyder lika mycket för honom som han för henne. En totalfalsk illusion p.g.a PM:s manipulerande av henne. Ja, hon har nog verkligen sett upp till honom, i vart fall till en början. Blåögd, naiv, ville så gärna att han skulle vara den hon försökte få det till. Gör hon en stor tatuering av honom på benet så är det ungefär som att hon skulle ha en stämpel i pannan med texten: "Madsen was here" och "Tillhör PM" - hans tillhörighet alltså. Förmodligen så var han väldigt nöjd med hennes tatuering - och såklart ville hon göra honom nöjd och glad. Tur att det går att ta bort med laser!
En fet laserstråle kunde riktas mot PM också och bränna in "LOOSER" i hans panna.
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jupp. Hon är söt men jag får känslan naiv vilket i sin tur sammanfaller med lättmanipulerad. Madsen visste nog vart han skulle sätta klorna och hon har som sagt inte varit helnöjd med - i hans tycke jämbördiga - öppna relation. De har separerat innan skilsmässan är ett faktum och hon har påtalat svartsjuka. Dealen inkluderade att inte ligga med varken väninnor eller kvinnor i hangaren.


Vittnet som även var vän med S har han velat ha med i trekant och tafsat henne mellan benen..
Det här är väl heller inte så rolig fakta med tanke på deras äktenskapsdeal:
"Hustruen har flere smukke veninder.
- Han tænder på tanken om, at hustruens veninder har mandlige kønsorganer og bruger dem på ham."
Var det under psykutredningen han hade sagt det fetade? Känns som att det och "kidnappningsfantasin" när han var liten enbart handlade om att han ville förleda dem att tro att han såg sig som undergiven, som ett offer - därför kollade han på filmer där kvinnor torteras och dödas för han känner sig in i deras situation - offret, den undergivna. Rena, rama skitsnacket alltså.
Citera
2018-08-12, 16:39
  #59256
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Sirid har uppenbarligen haft fel uppfattning om Madsen, deras förhållande och sin egen betydelse för honom. Han har fått henne att tro att hon är hans utvalda och att hon betyder lika mycket för honom som han för henne. En totalfalsk illusion p.g.a PM:s manipulerande av henne. Ja, hon har nog verkligen sett upp till honom, i vart fall till en början. Blåögd, naiv, ville så gärna att han skulle vara den hon försökte få det till. Gör hon en stor tatuering av honom på benet så är det ungefär som att hon skulle ha en stämpel i pannan med texten: "Madsen was here" och "Tillhör PM" - hans tillhörighet alltså. Förmodligen så var han väldigt nöjd med hennes tatuering - och såklart ville hon göra honom nöjd och glad. Tur att det går att ta bort med laser!
En fet laserstråle kunde riktas mot PM också och bränna in "LOOSER" i hans panna.
Troligen inte blåögd förrän det kommer till gravt manipulativ pyskopat ihop med förälskelse. Den kombinationen är vansklig.
Detta med "tro att hon är den utvalda" är även intressant iom ubåten. Finns ingen annan anledning att han skulle blåljuga om att bara de två haft sex i Nautilus om han inte gjort det till deras helgedom - inför henne. Som nåt romantiskt hallelujah moment special for you my dearest..
Citat:
Var det under psykutredningen han hade sagt det fetade? Känns som att det och "kidnappningsfantasin" när han var liten enbart handlade om att han ville förleda dem att tro att han såg sig som undergiven, som ett offer - därför kollade han på filmer där kvinnor torteras och dödas för han känner sig in i deras situation - offret, den undergivna. Rena, rama skitsnacket alltså.
Ja, fast då hade hon redan lämnat honom. Hon besökte honom och förmedlade skilsmässa och sen kom en socialrådgivare med skilsmässopapprena sa han i rätten. Uppgift om skilsmässa var i media i februari.
Efter psykutredningen - svart på vitt - så insåg hon nog att det var ett väldigt bra val. Tvi vale..
Jag tror dock han är så polymorft skruvad att det är bara att plocka ur en folder; att han har nån sorts hermafroditisk fetisch. Han gillar ju även penisar och sperma.
Att han sen inbillar sig att han skulle framstå som mildare är mycket troligt, men han faller på eget grepp dvs att han framstår ännu mer pervers SAMT bekräftar sexuella fantasier..
Han är ju liksom inte bara amorös, mjuk och fin sexuellt. Han gillade inte ens ordet upphetsad.
Påminner om när han gjorde bort sig gällande sperman i kalsongerna. Han ville inte härröra det till mordet men lyckades då istället bekräfta att han tände på våldsfilmerna.
En psykopat ljuger friskt och är manipulativ men verkar rätt kort i roten gällande konsekvenstänk; att det som sägs är kontroversiellt.

Såg detta ordval via norsk media också:
«Jeg har en skofetisch. Tenner på å bli misbrukt og voldtatt av kvinner med mannlige organ».
https://www.aftenposten.no/meninger/...r-Peter-Madsen
__________________
Senast redigerad av develi 2018-08-12 kl. 17:08.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback