Citat:
Ursprungligen postat av
kugutt
Tack, tack, vad söta ni är.
Det är ju så här i livet, saker blir aldrig som man tänkt sig. Men det går endå bara man inte ger upp.
Jag har till och med skrattat åt ett alternativt (eller troligt?) scenarium. Betänk att nån faktiskt ser alla dina misslyckade kast med blommor. Du får sen iväg en blomma en halvmeter rätt i tången.
Du avrundar med ett segertecken.
Skulle tippa på att denne inte anser dig ha så värst höga krav på tillvaron. Eller om du borde tas in nånstans.
Citat:
Sen när jag kastade bommen blåste den tilbaks så att jag fikk springa och hämta den. Jag försökte igen, men nu blåste faenskapet högt upp i luften och försvann långt faens inn inåt kratt med näslor och skit. Folk glodde, det var dags för att byta plats...
Lite bortom själva stranden försökte jag på ny ( nu med en liten vildblomme jag plockat) Äntligen lyckades jag få blommen i vattnet, så där en 50cm ut. och den fastnade direckt i nåt tång och skit( bubblig planta som växer i havet) och där låg den och såg lite så där bortkommen ut. Jag gjorde så ett så där diskret segerstecken ( i hofthöjd) och gikk hem till sommarstugan. Herregud, vilcken patetisk ” ceremoni”