Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Eriksson är en av Sveriges bästa och brukar kunna gå på vatten, och den som juristerna själva skulle anlita vid misstanke om brott. Jag funderar och funderar på vad i helvete det skulle vara som skulle göra så han klarar sig från att fällas för mord. Jag kommer inte på ett skit.
Betinas slutplädering ser bra ut rent ordmässigt, men vid närmare granskning under ytan vet man sedan innan vad som framkommit och då faller det rejält för försvarsdelen i detta mål.
Silbersky tror också att experterna gällande Madsens förklaring om hur KW dog kan få stöd av det andra expertvittnet medan jag tror att Dyreborg som gjorde undersökningen slog i spiken i kistan för Madsen.
En beräkning ska inte överskugga en riktig undersökning av ubåten enligt min åsikt.
Ja. Det är ett rättsfall med mängder av detaljer - teknisk bevisning såväl som indicier. Har man inte detaljerna klara kan det till synes verkar fagert.
Jag såg till och med rena lögner från hennes håll, är för trött nu men ska kolla detaljer mer imorgon för jag surnade till.
Sen begriper jag inte hur advokaten kunde komma med krav att sno en extradag mitt i rättegången gällande nån kolomonixiddoktor.
Varför har hon inte kallat in sakkunnig från start isf?
Samma sak med bilderna som stackars PM inte blev visad under förhör. Va fan gjorde inte hon sitt jobb för och krävde fram detaljer om vad de menade och sov båda vid slutdelgivningen?
Sen detta jag skrev innan:
Citat:
Intressant var även att hur hon angrep den psykiatriska undersökningen - ansåg att de vittnen hon släpat dit var av tyngre dingnitet och att det var typ ett hafsverk på för kort tid.
Extra pinsamt med tanke på att rättsläkarådet, högsta instansen, granskat materialet.