Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Svar på det fetade: Därför att PMs tredje förklaring var lika lögnaktig som de första två förklaringarna.
Dessutom har jag inte läst att de var helt rena. Däremot saknades partiklar från kolmonoxidavgaser och andra avgaser som borde funnits där.
Dina antaganden om Ditte Dyreberg saknar förankring i verkligheten. Tydligen tror du trångsynt att bara för att du själv tycker att PM är oemotståndlig så ska alla andra kvinnor tycka det också.
Tom det stackars mordoffret som hade en ung pojkvän som hon var tokkär i.
Frågade på skoj vad min dotter och hennes väninnor i 30-års åldern tyckte om PM.
Svar-En gammal gubbe. Det kanske är annorlunda när man lär känna honom på djupet och över lång tid. Men KiM hade aldrig träffat PM förrän samma dag. Så hur du kan inbilla dig så mycket befängt skit om sex hit och dit är helt makalöst äckligt,ditt eget tant-snusk-tänk rent ut sagt. Och du har ju inga alls belägg eller bevis. Bara din egen fantasi.

Detta har jag redan kopierat in en gång idag, det är från EB:s liverapportering och vittnet är Ditte:
Forsvarsadvokaten spørger nu, hvordan vidnet har undersøgt ubådens filtre.
Vidnet fortæller, at man har afmonteret filtrene, taget billeder af dem og lavet en aftørring med klude af dem.
- Kludene var helt hvide. Der var ikke noget at se, siger vidnet.
- Det er din opfattelse, at der skulle have været sod på dem? Hvorfor?, spørger forsvarsadvokaten
- Det ville give en sortere røg, hvis tingene var foregået som fortalt, siger vidnet.
- Er det noget, du har undersøgt?, spørger advokaten
- Nej, siger vidnet.
Om det är D själv som fuskar, så övergör hon det. För alla fattar att de inte kunde vara helt rena, om de inte var nybytta.
Ja, men K:s pojkvän var ju inget särskilt. Han hade inte den där - jag höll på att skriva gudabenådade, men det blir ju fel, snarare djävulska - förmågan att charma kvinnor som M har när han lägger manken till. Och det gjorde han med K, helt säkert, oavsett vilka planer han hade för natten med henne.
Och jag tycker att det är omoget av kvinnor som är så gamla som 30, att se på en man på 46 som "en gammal gubbe". Faktiskt. I den åldern har man fattat att 40-50-åringar inte står med ena foten i graven, och även att åldrandet är mycket individuellt. M varken röker, dricker eller tar droger t.ex. - det måste vägas in. Det gör att han är åtminstone 15 år yngre i kroppen och hjärnan, än en jämnårig man som börjat med tobak och sprit i mellersta tonåren.