Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Nu var ju alla delar, bortsett från ben och såg, instoppade i påsar. Jag har inte hört något om krabbor i samband med kroppsdelar t.ex. benen då.
Det förklarar säkert det hela. Försökte leta efter just det, men hittade bara att de var sänkta med metall. Tack för hjälpen!
Citat:
Ursprungligen postat av
Din farsas tand
Stegen för mig har hela tiden kommit tillbaka, en av mina teorier - är att de först gör ett dyk tillsammans. Sedan stiger de. Madsen planlägger följande; att han går upp först för att se om kusten är klar ( inbillar han henne ) ser över omgivningen tillhavs..sedan klättrar han ner igen - ber henne klättra upp. När han då står bakom henne: drar han en snara om halsen och stryper henne med våld, tills hon dör helt enkelt. Därefter iscensätter han sin plan med styckningen. För mig känns det mer som att själva styckningen och det bisarrt makabra - med sticken, avklädningen, skändningen är själva föremålet än att ta henne ur daga. För just det där hade han lagt lite tid på. En känsla får mig att tro - att han är för feg för att se henne i ansiktet, i ögonen när han har ihjäl henne. Därav stryper han först henne bakifrån. Det skulle liksom gå emot hans narcissistiska självbild av den " gode raket madsen " att plötsligt råka få insikt under mordakten att han har ihjäl en okänd kvinna på sin båt..och riskerar då vackla i sitt agerande..med risk att det blir okontrollerbart vilket förstöra hela " momentet ". Därefter tror jag att han fotograferar henne. Gör ett nytt dyk för själva styckningen.
Att han sett till att ha gott om tid på sig dold under ytan, det vet vi ju. Och visst kan han vara mer nekrofil, men du tror alltså inte att akten att tillfoga lidande och ingjuta skräck skulle vara en njutning för honom.. Han är så extrovert att jag tror han hängett sig åt båda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jessigirlie
Stackars tjejen!
Hoppas han säger som det är o aldrig nånsin mer får komma ut i frihet igen!
När jag läst på lite tror jag han mördade henne under 2a dyket o sen skyndade han hennes kropp som det psykfall han verkar vara med tanke på filmerna i hans dator!
Klart han filmade eller tog bilder eftersom hans telefon är borta.
Den kastade han nog när han fattade det var kört o hennes ligger nog bara en liten bit från där han kastade ut kroppen. Eller..Jaa delarna då😢
Vet inte vad som är bäst för familjen,veta vad som hände eller nöja sig med det dom stackarna redan vet?
Sjukt att läsa om bara, ångrar att jag är så nyfiKen.
Det har du ju alldeles rätt i, det är klart han gjorde!
Men den ville han ju ha kvar, så den slängde han säkert bland det sista han gjorde. Nära innan han sänkte, när han gjorde en snabb avstädning och insåg att han inte hann bra nog, att de sökte efter honom. Mellan där han blev hittad och där han 'drog ur proppen'.