Nej, jag tror inte på att denne man har dödat en kvinna. Han verkar alldeles för vettig och trevlig för det. Läs det här som han skriver i sin blogg t.ex., om att det viktigaste inte är att nå ut i rymden med raketerna, för även om de misslyckas med det så har de lyckats med det viktigaste målet som föreningen är till för: att ge medlemmarna en god gemenskap och en givande fritid. Det låter väl inte som en person som kastar sig över kvinnor och styckmördar dem?
https://ing.dk/blog/koebenhavnerskolen-tysk-ingenioer-diciplin-177348
At fejle eller lykkes må vel handle om at nå ens mål.
Jeg mener ikke amatørklubberne "fejler" hvis de lykkes med at nå deres mål. Det vil normalt i en forening være at give medlemmerne en positiv social oplevelse og en spændende fritid.
Deri tror jeg alle de raketklubber jeg kender til er lykkedes med.
Jeg tror ikke vi skal flytte den teknologiske udvikling ud af virksomheder og universiteter og over i foreningslivet.
Du må ikke måle foreninger på den vægt, for så misser man pointen med en forening.
Jeg er medlem af både bådklubber og flyveklubber...men forventer ikke det vil fremskynde hverken skibets eller flyvningens udvikling.
Men det er meget hyggeligt og praktisk.
Nej, jeg synes ikke der er nogen der fejler, tværtimod.
De lykkes helt fantastisk med det de er sat i verden for: En god, og givende fritid efter job.
Pm.
EDIT: ...eller det som han skrev på Raket-Madsens Rymdlaboratoriums hemsida, när han sökte praktikanter: "Kom och lek med oss!"

(Sidan är nedtagen nu.)