2017-08-31, 20:36
Medlem
kardashanarsels avatar
Vad är detta identitetsbyte för spår ? Fattar ej De har ju dna bevis och han borde sitta inlåst för evigt om han styckat en kropp på en ubåt
Sett videon då han har en naken docka i taket Vad äckligt
Måste vara störd
Citera
2017-08-31, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Va? Jo det gör jag. Jag tycker att M verkar vara en sympatisk person. Det är himla synd om hela hans liv och verksamhet ska bli förstört bara för den här kvinnan. OM det var en olycka. Skulle det trots allt komma fram att han sexmördat henne eller något åt det hållet, så är han inte den person som han framstår som i alla videos, och då får dom låsa in honom och kasta bort nyckeln.

De flesta psykopater är väldigt sympatiska, så länge det gagnar dom.
Citera
2017-08-31, 20:38
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Va? Jo det gör jag. Jag tycker att M verkar vara en sympatisk person. Det är himla synd om hela hans liv och verksamhet ska bli förstört bara för den här kvinnan. OM det var en olycka. Skulle det trots allt komma fram att han sexmördat henne eller något åt det hållet, så är han inte den person som han framstår som i alla videos, och då får dom låsa in honom och kasta bort nyckeln.

Du glömmer en sak. Kim Walls föräldrar och pojkvän. Och andra nära släktingar och vänner.

Även om det är så att det var en olycka så måste det vara psykologiskt jobbigt (extra jobbigt) för hennes anhöriga att bara ha en torso att begrava. Alla kommer tänka att i kistan finns inte hela hon utan bara en del av henne. Detta eftersom en annan person beslutade sig för att hennes armar, ben och huvud istället skulle bli fiskföda.

Att skända ett lik så här bör ge ett högt straff det också, eftersom det skapar ett extra lidande för hennes föräldrar och pojkvän.

Och det är fel att betrakta Peter Madsen som en helt oskyldig människa efter vad han har gjort, även om han frikänns från mord/dråp. Han har trots allt skändat ett lik väldigt mycket, på ett bestialiskt sätt. Som taget ur en skräckfilm.
Citera
2017-08-31, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JackDeLarge
Snyggt grävt. Kan inte skaka av mig att någonting är jävligt lurt här. Frågan är varför hon skulle vilja det?

Spinner man vidare på den linjen så kan man väl tänka sig att hon var allvarligt hotad på något sätt, hon reste ju inte omkring i helt ofarliga miljöer. Kan ha snubblat över något som vore mindre trevligt för någon/några om hon skulle skriva om det. Planerar att försvinna, med hjälp av Madsen, nödvändigt att hennes dödsfall når ut vitt och brett över hela världen, så den/de som hotar henne nås av budskapet..

Har helt enkelt jävligt svårt att tro på att Madsen kallblodigt skulle mördat henne, och att han sedan skulle styckat henne, det är bara för mycket. Och sen har vi ju detta att Madsen faktiskt berättat om sina planer att ställa till med något stort, och det får man väl säga att detta blivit. Han räknar kallt med att inte bli fälld då övriga kroppsdelar inte kommer hittas.

Ska bli mycket intressant att ta del av vad Madsen har att säga, det blir väl inte lykta dörrar igen hoppas jag?
Citera
2017-08-31, 20:40
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pita55

Ja de är ofta sympatiska och roliga med plötsliga vredesutbrott De har hemligt liv i skallen
Citera
2017-08-31, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Du glömmer en sak. Kim Walls föräldrar och pojkvän. Och andra nära släktingar och vänner.

Även om det är så att det var en olycka så måste det vara psykologiskt jobbigt (extra jobbigt) för hennes anhöriga att bara ha en torso att begrava. Alla kommer tänka att i kistan finns inte hela hon utan bara en del av henne. Detta eftersom en annan person beslutade sig för att hennes armar, ben och huvud istället skulle bli fiskföda.

Att skända ett lik så här bör ge ett högt straff det också, eftersom det skapar ett extra lidande för hennes föräldrar och pojkvän.

Och det är fel att betrakta Peter Madsen som en helt oskyldig människa efter vad han har gjort, även om han frikänns från mord/dråp. Han har trots allt skändat ett lik väldigt mycket, på ett bestialiskt sätt. Som taget ur en skräckfilm.

Ja det är så fruktansvärt...inom honom finns tydligen bara JAG VILL, JAG, JAG ...han tänker inte alls på andra, som nu har ett rent helvete att gå igenom.
Citera
2017-08-31, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pita55
Så är det. Läskiga typer. Väldigt charmerande till du går emot personen ifråga.
Citera
2017-08-31, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av perVers2.1
När PM säger att det hänt en olycka finns det som jag ser det bara två möjligheter.
Och sjukdom är ingen olycka.

*Antingen en "singelolycka" att hon halkat, ramlat, fastnat eller fått en elchock.

*Eller att olyckan föregåtts av bråk, hot, våldtäktsförsök e.t.c.

Så långt inga konstigheter, för det hela var troligen inte planerat. Men allvarligt,, vad är det för person som efter en dödsolycka skulle ställa sig och stycka, punktera och fästa kedjor vid kroppen för att sedan lämpa den över bord?

Svar: Bara en mördare/dräpare skulle utföra styckning och lämpa kroppsdelarna i havet. Ingen annan!

Sänkningen av båten är säkerställd till "avsiktlig" och är spiken i kistan för Peter Madsen.

Det finns ett alternativ till, då blir det obegripliga begripligt, att Madsen hjälpte Wall att försvinna. Redan innan han åkte iväg med Wall i båten så hade raketuppskjutningen ställts in, och trippen till Bornholm, det verkar som han visste redan innan han åkte iväg med båten att han skulle bli upptagen med annat en tid.
Citera
2017-08-31, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumpyoldfart
Spinner man vidare på den linjen så kan man väl tänka sig att hon var allvarligt hotad på något sätt, hon reste ju inte omkring i helt ofarliga miljöer. Kan ha snubblat över något som vore mindre trevligt för någon/några om hon skulle skriva om det. Planerar att försvinna, med hjälp av Madsen, nödvändigt att hennes dödsfall når ut vitt och brett över hela världen, så den/de som hotar henne nås av budskapet..

Har helt enkelt jävligt svårt att tro på att Madsen kallblodigt skulle mördat henne, och att han sedan skulle styckat henne, det är bara för mycket. Och sen har vi ju detta att Madsen faktiskt berättat om sina planer att ställa till med något stort, och det får man väl säga att detta blivit. Han räknar kallt med att inte bli fälld då övriga kroppsdelar inte kommer hittas.

Ska bli mycket intressant att ta del av vad Madsen har att säga, det blir väl inte lykta dörrar igen hoppas jag?
En märkligt otäck typ. Klarar han sig ur detta kommer han stå ensam. Väldigt ensam. Fast det finns ju damer som tänder på honom. Merwinna ex.vis. Så HELT ensam blir han inte.
Citera
2017-08-31, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumpyoldfart
Det finns ett alternativ till, då blir det obegripliga begripligt, att Madsen hjälpte Wall att försvinna. Redan innan han åkte iväg med Wall i båten så hade raketuppskjutningen ställts in, och trippen till Bornholm, det verkar som han visste redan innan han åkte iväg med båten att han skulle bli upptagen med annat en tid.
Nog hjälpte han henne att försvinna alltid
Citera
2017-08-31, 21:09
Medlem
Skulle det vara helt omöjligt att PM har fått väldigt bra betalt av någon att ha ihjäl KW ?

Att han därför verkar så kylig / nöjd att han "lyckats" med sitt uppdrag ?
Citera
2017-08-31, 21:13
Medlem
http://ekstrabladet.dk/112/politi-om-ubaadsmysteriet-vi-har-et-komplet-radar-track-af-ubaaden/6801260

Nu har de hittat ubåtens färdväg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in