2017-08-12, 06:24
Medlem
AdFontess avatar
Låter som skitsnack, ord står mot ord, ett säkert nedlagt fall.

Om sant, sannolikheten är stor att nåt som det här skulle i så fall handla om en uppgörelse. Att nazisten "anmäler" så lättvindigt tyder tydligt på att det är en påhittad historia.
Senast redigerad av AdFontes 2017-08-12 kl. 06:27.
Citera
2017-08-12, 08:05
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Ja. Tänker inte outa honom. Men många vet redan vem det är.

Nej gör inte det, Vet också vem det är såg precis att han blivit uthängd på en antifa sajt.

Ni som hotar hans familj! Lägg ner direkt jävla fegisar
Citera
2017-08-12, 08:31
Medlem
HeadOfBoos avatar
Varför är jag inte förvånad över att vänstern tycker detta är ok?
Citera
2017-08-12, 08:43
Medlem
Stockholmselitens lakejer. De övervakar och skyddar folk från andra sidan planeten som uppehåller sig här illegalt samtidigt som de stämplar, hatar och misshandlar det egna folket. Kulturmarxismen radikaliseras. Obehagligt som fan om detta stämmer. Vi kan jämföra med andra länder som sätter det egna folket främst. Om jag var i tex Kina, Thailand, Finland och sprang runt utan visum eller ett utvisningsbeslut så skulle det inte ta många sekunder innan jag greps. Istället grips de som stödjer migrationsverkets beslut.

Detta visar att regeringen är totalt maktlös och överlämnat makten till PK eliten. The Deep State
Citera
2017-08-12, 09:09
Medlem
Var han verkligen från Mellanöstern? Det är inte den hetlevrade polisen Leonardo som har en tidigare brottarkarriär som passade på? Mtp uttrycket nu ska du få se sadism så låter det som en klockren Leonardo.
Citera
2017-08-12, 10:30
Medlem
KnaeckeHaexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Varför är jag inte förvånad över att vänstern tycker detta är ok?

Omvänt gäller när vänsterpack körs ut i skogen.

Pack som pack. Ingen blir ju dömd under dessa händelser så lite prygel skadar inte.
Citera
2017-08-12, 11:54
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
2017-08-12, 23:35
Medlem
ProxyPaiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Ja, alltså min personliga uppfattning är att polisen inte skall ägna sig åt misshandel av omhändertagna. Då dom skall föreställa upprätthålla lagen med hjälp av statens våldsmonopol så kommer vissa åtaganden.
Jag tycker det är bra och effektivt dessa metoder, så länge det inte spårar ur totalt.
Citera
2017-08-12, 23:51
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProxyPaige
Jag tycker det är bra och effektivt dessa metoder, så länge det inte spårar ur totalt.

Jag känner mig lite korkad nu som svarade. Vad har du på dig förresten?
Citera
2017-08-13, 00:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Hade det varit Antifa-medlemmar hade ni suttit och applåderat och kallat det rättvist.

Självklart! AFA står för våld och drar sig inte ens för att hota meningsmotståndares familjer.

För min del anser jag att dessa självutnämnda hjältar borde slås sönder och samman. De är inte ens arbetarklass eftersom de inte vet vad arbete är.

AFA och RF (nedlagt)... som arbetarklass så vill jag bara spy på er....
Citera
2017-08-14, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Var han verkligen från Mellanöstern? Det är inte den hetlevrade polisen Leonardo som har en tidigare brottarkarriär som passade på? Mtp uttrycket nu ska du få se sadism så låter det som en klockren Leonardo.
Många spaggar och latinos ser ut som araber, NU tog nog miste på spagge/latino som ser ut som arab.
Citera
2017-08-15, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Många spaggar och latinos ser ut som araber, NU tog nog miste på spagge/latino som ser ut som arab.

Latinos (mestiser och indianer) är i många fall mycket värre och farligare bestar än muslimska araber. Sadistiska och brutala av naturen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in