2017-08-11, 12:19
Avstängd
konstapels avatar
Så, fortfarande inga bilder eller klipp trots att NU påstår att det finns?

Citat:
När vi får tillgång till vårt filmmaterial kommer bild på nämnda poliser att presenteras.

http://nordiskungdom.com/pressmeddelande-nordisk-ungdom-anmaler-polisen-efter-allvarlig-misshandel-av-aktivist/

De skriver inte heller att polisen skulle ha det vilket vore konstigt eftersom deras aktivister blev avlägsnade från platsen och inte gripna för brott.
Citera
2017-08-11, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaihela
Fan vad lågintellektuell du låter när du skriver detta. Ser du dessa clownerier som "lyckade auktioner"? Det är väl knappast invandrarnas fel att våra politiker är helt o-ansvarslösa. Bara för att de är invandrare så behöver de inte vara pack och avskum. Finns många riktigt bra invandrare som antagligen knegar hårdare än du gör. Och varför ens ge sig på bögarna? De är mycket låg brottslighet och väldigt hög arbetsmoral bland homosexuella. Varför måste ni bry er om deras läggning för? Dessa auktioner som du nämnt är ju rent utav skämmigt. Allt du har nämnt här är rena dagisnivån och åstadkommer ingenting alls? När jag gick i låg/högstadiet så brukade vi ha snöbollskrig som är snarlika det du kallar för lyckade auktioner.

Ont: Jag har väldigt svårt att tro att detta faktiskt hänt. Ifall det har hänt så är det antagligen klart överdrivet. Ifall det nu har hänt så måste han bettet sig som en idiot i polisbilen då en aktivist inte blir påhoppad. Det krävs mycket för att få tre poliser att spåra ur. Sveriges polis är väldigt professionella och för det mesta korrekta i sitt agerande.

Jag förstår hur du tänker. Jag är inte lågintellektuell fast jag medger, jag har tippat över till nationalism och anser att Polen och Ungern är på rätt väg. Ja detta var off topic! Jag har aldrig sagt att det är utlänningarnas fel. Dom jag vill straffa är politikerna och journalisterna. Kanske även dom flesta artister.
Med straff menar jag inte hängning i någon lyktstople... ....Ja "blattarna" är bara en bricka i spelet nu när etablissemanget inte vill erkänna sina misslyckanden.

Det är inte heller bögarnas fel. Dom har rätt att finnas. Det är dock att gå till överdrift att fira bögeriet, politikerna kunde hålla sig neutrala.
Jag vill också värna naturlig familjebildning men snart vet ingen vem som är naturlig.

Beträffande vad polisen gjort eller inte gjort så tror jag efter ett dygns betänketid att det inte är lätt att vara polis i dessa tider. Och det kommer inte att bli lättare.... ....
Citera
2017-08-11, 13:50
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Utan film eller ljudinspelning så kommer de inte komma någon vart med det här tyvärr. Det handlar enbart om vilka anmälarna är.

Det är just vid sådana här tillfällen som polisens inspelningar försvinner. Det borde inte vara tillåtet för polisen att göra några insatser utan att de åtminstone har ljudinspelning aktiverat.
Citera
2017-08-11, 13:55
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Kanske inte så svårt att få stryk av polis när de är två mot en samtidigt som man är handfängslad? Antar du bara sliter handklovarna i stycken och karatesparkar ner dem båda?

Det är Zlatan, Zlatan är trot eller ej ganska duktig på kampsport plus att han är en elitfotbollsspelare, jag tror han skulle klara av att sparka ner två snutar med handfängelse på. Problemet med vår Zlatan här är att han tror att alla är lika väl tränade och duktiga på att sparka som han själv.

Dock hade väl kanske Zlatan blivit skjuten av arabsnuten för att arabsnutens heder hade blivit hårt stukat, så kanske inte så konstigt att NU killen inte gick till angrepp mot Muhammad Jihad snuten, han ville nog inte bli skjuten av en IQ Islamiska Staten snut så han tog stryket istället.

Dessutom kommer dessa anmälningar bli jobbiga för Muttawa-araben (religiöspolis) i framtiden.
Det är inte första gången han och hans lilla grupp med medlöpare lär hållt på med sånt här.

En korrupt snut är en korrupt snut, en korrupt snut gör alltid mer och mer tills de blir klippta eller åker fast. Korrupta snutar trampar alltid förr eller senare på fel tår. En IQ Islamiska Staten snut gör det dessutom mycket snabbare än de med lite större intelligens. En arab på en powertrip är snabbt 6 feet under.
Citera
2017-08-11, 14:14
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Hade det varit Antifa-medlemmar hade ni suttit och applåderat och kallat det rättvist.
Citera
2017-08-11, 19:04
Medlem
ProxyPaiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Är du fullständigt efterbliven? Det vi ser är en sakta förvandling till hur det går till i u-länder och aningslösa idioter som du hejar på det. Man häpnar.
I såna här fall litar jag fullständigt på polisens bedömning, vad tycker du att de borde ha gjort då om man får fråga?
Citera
2017-08-11, 19:23
Medlem
Stor-Hakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Hade det varit Antifa-medlemmar hade ni suttit och applåderat och kallat det rättvist.
Så klart. Svenskhatarna är ett hot mot demokratin och mot det svenska folkets överlevnad. och svenskhatarna vill se ett samhälle med ännu fler arabpoliser.
Citera
2017-08-11, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Det är just vid sådana här tillfällen som polisens inspelningar försvinner. Det borde inte vara tillåtet för polisen att göra några insatser utan att de åtminstone har ljudinspelning aktiverat.
Jag håller med, en rutten och usel kår borde övervakas och vara helt transparent.
Citera
2017-08-11, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bahusia55
Nazism är inte en åsikt, det är ett brott som små usla människor som misslyckats med det mesta i livet ägnar sig åt.
Hur lyder åtalet mot en nazist?
Citera
2017-08-11, 20:37
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProxyPaige
I såna här fall litar jag fullständigt på polisens bedömning, vad tycker du att de borde ha gjort då om man får fråga?

Ja, alltså min personliga uppfattning är att polisen inte skall ägna sig åt misshandel av omhändertagna. Då dom skall föreställa upprätthålla lagen med hjälp av statens våldsmonopol så kommer vissa åtaganden.
Citera
2017-08-11, 20:38
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glajjan
Nästan alla trådar i den här forumdelen diskuterar brottsfall innan det tagits upp i rätten ännu. Man kan veta att ett brott har begåtts innan dom har utdelats. Det hoppas jag alla förstår.
Ett brott som är under utredning i den rättsliga processen är fortfarande ett brott.

Brukligt att tre poliser grovt misshandlar en handfängslad? Nej, du har fel.
Att polisen skall ha sagt "Nu ska du få se på sadism!" antyder ju att motiven inte handlar om någon slags ordervägran.
Du svarar ett vänstertroll bara så du vet, hela poängen är att diskutera utredningar.
Citera
2017-08-11, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bahusia55
Nazism är inte en åsikt, det är ett brott som små usla människor som misslyckats med det mesta i livet ägnar sig åt.

Liberalism är inte en åsikt. Det är en folkmordsideologi som går ut på att folk och kulturer ska blandas upp och försvinna. Bara folkhatare anhänger denna ideologi.

Du ser vilken fin logik du anför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in