2017-08-17, 05:00
Medlem
Ruger89s avatar
Det är ju en raskvoterad poliskår. Vem vet om poliserna kanske hette Ahmed eller Hassan?
Citera
2017-08-17, 23:50
Medlem
X-limers avatar
Hur kommer det sig att en absolut majoritet av alla postare i denna tråd sväljer historien med hull och hår? Ifall någon från den autonoma vänstern eller bara "allmänhet" från en demonstration skulle komma med liknande anklagelser vore personen skickad dit de kom ifrån "och ta med dig dina lögner".

Utan vidare är det rasistiska poliser från MENA-land som fallit igenom precis varenda rekryteringsfälla, en stackars NUare som agerat fredligt från början till slut och plötsligt har man ingen anledning till att ljuga för att få med sig opinionen.

Samtliga hoppar på tåget och åker hela vägen till slutstationen, utan att reflektera över hållplatserna:
- Källkritik
- - Varför, av vem, för vem och med vilket syfte?

Vad har hänt med Flashback?

PS: Antalet med utländsk bakgrund har minskat kraftigt och är färre än en tjugondel. DS.
Senast redigerad av X-limer 2017-08-17 kl. 23:52.
Citera
2017-08-17, 23:54
Medlem
Jofs avatar
jo, så kan det gå till
men jag har för mig att man fått kritik för detta - att köra ut folk för långt
Citera
2017-08-18, 16:06
Medlem
ljusetssvins avatar
Jo, jag tror då inte ett jävla dugg på detta innan bevis framlagts.

Varför skulle NU, ljuga??
Vilken oerhört korkad fråga, klart som korvspad att dom vinner sympatier genom att ljuga.
Nu när man kan skapa sin egen media till och med och vinkla och vrida allting så att det passar ens egna syften.
Lär ni er inget om källkritik i skolan eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in