2017-08-29, 01:02
Medlem
Har kommunen ordnat sovplatser till dem?
Citera
2017-08-29, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
De kan visst läsa, skriva och räkna.

Ja, hur tror du att en raketforskare blir en raketforskare? Hen föds och får sätta ihop en robot när hen är 1 månad gammal? Nej, man studerar till det och det är vad dessa pojkar vill göra
Snälla sommarfar! Dom kan bara prata som papegojor och säger exakt samma saker allihop. -Hela min familjen dog när talibanen bomba hus, tock papa med sig, bara elak farbror kvar, säger jack ska döda dig. Forsvinn till gommiboten. Alla döda, jag slagen, åkte onder lastbi, Tyskland många länder, jack frysa, ärr här, skurit mig, kan inte sova, styvmamma snarkar bla blabla

#skickasommarpappaockså

Reskram
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-29 kl. 01:06.
Citera
2017-08-29, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Snälla sommarfar! Dom kan bara prata som papegojor och säger exakt samma saker allihop. -Hela min familjen dog när talibanen bomba hus, tock papa med sig, bara elak farbror kvar, säger jack ska döda dig. Forsvinn till gommiboten. Alla döda, jag slagen, åkte onder lastbi, Tyskland många länder, jack frysa, ärr här, skurit mig, kan inte sova, styvmamma snarkar bla blabla

#skickasommarpappaockså

Reskram

Känns konstigt att håna någon som knappt spenderat tid i Sverige för dennes bristande språkkunskaper i svenska men men. Har inte mycket att säga om det egentligen, carry on pojkrumsradikal, slå inte i tangenterna för mycket bara så att du inte väcker mamma och pappa
Citera
2017-08-29, 01:30
Medlem
Citat:
Känns konstigt att håna någon som knappt spenderat tid i Sverige för dennes bristande språkkunskaper i svenska men men. Har inte mycket att säga om det egentligen, carry on pojkrumsradikal, slå inte i tangenterna för mycket bara så att du inte väcker mamma och pappa
Du skrev ju att dom kunde tala flytande svenska och då ville jag rätta till. Att dom kan räkna var nog den största lögnen här på Flaschback genom tiderna. Dom har ingen aning om hur man räknar till 18 och säger sig vara 12 därför. Skrivandet är också samma fras där det står JAG VILL INTE DÖ, SKICKA MIG INTE TILL DÖDEN Det har batikhäxorna skrivit på skyltarna. Det enda dom klarar är att måla ett hjärta möjligen för att dom fått en klick färg.
Citera
2017-08-29, 01:35
Medlem
Citat:
Är det någon som hånas så är det vi svenska medborgare som står för deras omkostnader a 42 miljarder och samtidigt ska behöva veta hur vidriga Fi-kärringar ligger med vad dom tror är små barn. Varför jag ens svarade dig papsen beror på att det var helt tomt i tråden. Du är ju också en sån där batik fast då kanske det kallas batiktroll?

Intressant är också att jag vet inte hur många gånger jag läst nästan identiska historier och det är inte mycket som skiljer. Pappan fångad, försvann, hela familjen bortförd, den elaka farbrodern kvar som ber en dra åt helvete, ensam kvar, en kom och erbjöd plats på båt, åkte under lastbil, höll på att drunkna, alla i båten försvann i vattnet, jag blir dödad och speciellt nu då jag blivit kristen, jag vill bygga upp Sverige, jag vill gå i skolan och bli läkare, jag glömde fråga mamma hur gammal jag är..bla bla Undrar då hur många gånger dom på Migrationsverket hört samma ramsa. Konstigt att ingen tror på mig säger afghanungen ? Öh....
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-29 kl. 01:47.
Citera
2017-08-29, 01:43
Bannlyst
Citat:
Du skrev ju att dom kunde tala flytande svenska och då ville jag rätta till. Att dom kan räkna var nog den största lögnen här på Flaschback genom tiderna. Dom har ingen aning om hur man räknar till 18 och säger sig vara 12 därför. Skrivandet är också samma fras där det står JAG VILL INTE DÖ, SKICKA MIG INTE TILL DÖDEN Det har batikhäxorna skrivit på skyltarna. Det enda dom klarar är att måla ett hjärta möjligen för att dom fått en klick färg.

Nej det skrev jag inte din dumma jävel, jag träffar dessa ungdomar och andra engagerade ofta och vet mycket väl om att de inte talar flytande svenska vilket är helt normalt. En svensk som flyttar till Spanien lär sig inte flytande spanska på ett år så jag fattar inte vad du tänker med
Citera
2017-08-29, 01:46
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Har kommunen ordnat sovplatser till dem?

Varför ska kommun ordna sovplats? Det är upp till er. Ta fram plånboken och erbjud barnen boende på Grand Hotel. Alltid är det någon annan som ska betala för er godhet.
Citera
2017-08-29, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Helst hemliga interneringsläger där de får lära sig moralen och etiken i här och givetvis svenska.

Sveriges bästa statsminister genom tiderna Tage Erlander var chef för interneringsläger för subversiva element. Den dagen vi kan dusch alla förorts gangster i ZyklonB , den kan vi får ett bättre samhälle.
Citera
2017-08-29, 01:51
Medlem
Citat:
Nej det skrev jag inte din dumma jävel, jag träffar dessa ungdomar och andra engagerade ofta och vet mycket väl om att de inte talar flytande svenska vilket är helt normalt. En svensk som flyttar till Spanien lär sig inte flytande spanska på ett år så jag fattar inte vad du tänker med
Skriv då inte för helvete att dom är så duktiga och talar svenska. Dom är lika språkbegåvade som en svensk papegoja. Jag ger mig fan på att en sådan faktiskt kan räkna till 30 och har betydligt större ordförråd. Gå och lägg dig för du ska åka till Medborgarplatsen imorgon och servera lunch klockan 12.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-29 kl. 01:54.
Citera
2017-08-29, 01:53
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Det här forumet har hårdare ålderskontroll än vad miv har. Känns märkligt när hebefiler lever i tron på att minderåriga är registrerade här på ett forum som har 18årsgräns. Det är inte som hos miv där en person som är 38år i hemlandet blir 16år väl på svensk mark. Definition av pojke som inte ens ensamkommande lever upp till.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Pojke?wprov=sfla1

Amnesti nu. Se omröstningen.

https://nyheteridag.se/marockanska-terrorgatubarnet-i-abo-ljuger-om-sin-alder-ar-egentligen-22-ar-gammal/
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-29 kl. 02:01.
Citera
2017-08-29, 01:54
Medlem
Minst 80% får put från Afghanistan, det är många. Dom som demonstrerar har inget att förlora med desperata försök att få put. Det som är komiskt är dom som tror det sker någon revolutionerande ändring om dom demonstrerande måste resa tillbaks. Globalisterna har redan lyckats åstadkomma enorm oersättlig skada i bl.a Sverige.
Citera
2017-08-29, 01:57
Bannlyst
Citat:
Skriv då inte för helvete att dom är så duktiga och talar svenska. Dom är lika språkbegåvade som en svensk papegoja. Jag ger mig fan på att en sådan faktiskt kan räkna till 30 och har betydligt större ordförråd. Gå och lägg dig för du ska åka till Medborgarplatsen imorgon och servera lunch klockan 12.

Jaha, först hade jag skrivit att de kan flytande svenska och nu ska jag ha skrivit att de "är så duktiga och talar svenska" -- har inte skrivit något av detta så du kanske ska fundera på hur bra du är på svenska och huruvida din läsförståelse är normal eller inte för en vuxen man som fastnat i pojkrummet innan du kritiserar andra

Finns massa folkhögskolor du kan söka till, lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in