Citat:
Ursprungligen postat av
sommarpappan
Känns konstigt att håna någon som knappt spenderat tid i Sverige för dennes bristande språkkunskaper i svenska men men. Har inte mycket att säga om det egentligen, carry on pojkrumsradikal, slå inte i tangenterna för mycket bara så att du inte väcker mamma och pappa
Är det någon som hånas så är det vi svenska medborgare som står för deras omkostnader a 42 miljarder och samtidigt ska behöva veta hur vidriga Fi-kärringar ligger med vad dom tror är små barn. Varför jag ens svarade dig papsen beror på att det var helt tomt i tråden. Du är ju också en sån där batik fast då kanske det kallas batiktroll?
Intressant är också att jag vet inte hur många gånger jag läst nästan identiska historier och det är inte mycket som skiljer. Pappan fångad, försvann, hela familjen bortförd, den elaka farbrodern kvar som ber en dra åt helvete, ensam kvar, en kom och erbjöd plats på båt, åkte under lastbil, höll på att drunkna, alla i båten försvann i vattnet, jag blir dödad och speciellt nu då jag blivit kristen, jag vill bygga upp Sverige, jag vill gå i skolan och bli läkare, jag glömde fråga mamma hur gammal jag är..bla bla Undrar då hur många gånger dom på Migrationsverket hört samma ramsa. Konstigt att ingen tror på mig säger afghanungen ? Öh....