2017-08-28, 22:31
Medlem
ModerRotas avatar
Det är ekonomisk terror det är frågan om. De vill att vi tar från våra barns pensionsfonder och ger dem gratis mat, husrum och telefoner.
Citera
2017-08-28, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Har varit tyst ett tag, hur går det för våra barn på torget? Hoppas alla hinner få sina canadagoose jackor till vintern.

Megafon Khavari tjatar vidare och de ska sitta kvar på Medis --- hur länge vete fan.

Summa summarum: Afghanistan är inte säkert och vi behöver en framtid i Sverige - bla bla bla

i början på sändningen pratar hon svenska sen blir det ja deras ----

https://www.facebook.com/ungisverige.nu/
Senast redigerad av Antidemokretin 2017-08-28 kl. 22:50.
Citera
2017-08-28, 22:52
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Megafon Khavari tjatar vidare och de ska sitta kvar på Medis --- hur länge vete fan.

Summa summarum: Afghanistan är inte säkert och vi behöver en framtid i Sverige - bla bla bla

Kan vi hoppas på en svinkall vinter?
Citera
2017-08-29, 00:04
Medlem
Sperssons avatar
.
Enligt Allemansrätten är det tillåtet att övernatta EN NATT på annans mark.
Men det gäller förstås inte afghaner.
Citera
2017-08-29, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Det är ekonomisk terror det är frågan om. De vill att vi tar från våra barns pensionsfonder och ger dem gratis mat, husrum och telefoner.

Knappast va? De vill jobba och göra rätt för sig,
Citera
2017-08-29, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan

De vill våldta och få leverne gratis. Inget annat.
Citera
2017-08-29, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
De vill våldta och få leverne gratis. Inget annat.

Nu sätter jag dig på ignore då du är en hatisk individ
Citera
2017-08-29, 00:37
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan

Jobba med vad?

Vi behöver programmerare och högteknologiska uppfinnare till våra robotar och drönare. Vad ska de göra när de varken kan läsa, skriva eller räkna?
Citera
2017-08-29, 00:37
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin

Förhoppningsvis blir det en odräglig höst med regn och snålblåst och en riktigt kall vinter. Antar att batikhäxorna får gå in och ta av bidraget som de får genom att driva boenden för ensamkommande och köpa fjällräven och canada goose till småbarnen. Nu lär fjällräven inte passa herrarna bara att lägga upp 10000kr för Sveriges sommarmammor och sommarpappor. Får ni gratis penis bör ni bjuda tillbaka. Barnens barn och fruar ska också ha
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-29 kl. 00:40.
Citera
2017-08-29, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
När jag läste för ett tag sen tyckte jag det stod att dom skulle slå sig ned där och sitta hela dagen. Nu kunde jag inte hitta det i all den röriga faceboktråden så dom kanske har ändrat sig? I vilket fall är namninsamlingen i full gång vilket är säkert.

Min gissning - utifrån hur de har uppträtt på Medis och ute på stan - är att om de skickar en 20-30 pers för att "besöka riksdagen" så lär dessa knappast nöja sig med att sitta lugnt och tyst uppe på besöksläktarna. Eller ens att hålla ett banner framför sig där uppe, De kommer att göra det betydligt mer högljutt, med sikte på att få dit tv-kameror, reportrar och bloggare - och med noll respekt för svensk demokrati,

Störande demonstrationer inne i riksdagen under session är i stort sett förbjudna, kan tilläggas.
Senast redigerad av HepCat-X 2017-08-29 kl. 00:45.
Citera
2017-08-29, 00:43
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
När jag läste för ett tag sen tyckte jag det stod att dom skulle slå sig ned där och sitta hela dagen. Nu kunde jag inte hitta det i all den röriga faceboktråden så dom kanske har ändrat sig? I vilket fall är namninsamlingen i full gång vilket är säkert.

Förhoppningsvis klär sig barnen i bombälten som på medis och stormar riksdagshuset med batikhäxorna i hälarna. Batikhäxorna har smörat in sig i grisblod för att illustrera offer Hoppas Löfvén med regeringen gör på sig. Hur ska det se ut när Eliasson sänder polisen på småbarn. Ledaren Amir med barn lär hota Löfvén med våldtäkt
Citera
2017-08-29, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Jobba med vad?

Vi behöver programmerare och högteknologiska uppfinnare till våra robotar och drönare. Vad ska de göra när de varken kan läsa, skriva eller räkna?

De kan visst läsa, skriva och räkna.

Ja, hur tror du att en raketforskare blir en raketforskare? Hen föds och får sätta ihop en robot när hen är 1 månad gammal? Nej, man studerar till det och det är vad dessa pojkar vill göra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in